S-suhdetta?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Toivon ihan kunnollista suhdetta kaikilla mausteilla.
- Anonyymi00003
Minulla ei ole ollut tuollaista toivetta koskaan, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minulla ei ole ollut tuollaista toivetta koskaan, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!
Mikä syy moiseen?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä syy moiseen?
Siihen on monia syitä, mutta tärkein niistä on se, että koska olin 30v kestäneessä parisuhteessa, koen sen riittävän minulle loppuelämän ajaksi! Olen viihtynyt todella hyvin yksin ja koen elämäni mielekkääksi ilman minkäänlaista suhdetta! Minulla on aikuisia lapsia ja heidän kanssaan olen tekemissä! En tunne enää mitään tarvetta jakaa aikaani uuden miehen kanssa! On ihanaa, kun yksikään mies ei enää vaadi minulta mitään ja voin elää juuri niin kuin itse haluan! Se jos mikä on minun mielestä hyvää elämää!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siihen on monia syitä, mutta tärkein niistä on se, että koska olin 30v kestäneessä parisuhteessa, koen sen riittävän minulle loppuelämän ajaksi! Olen viihtynyt todella hyvin yksin ja koen elämäni mielekkääksi ilman minkäänlaista suhdetta! Minulla on aikuisia lapsia ja heidän kanssaan olen tekemissä! En tunne enää mitään tarvetta jakaa aikaani uuden miehen kanssa! On ihanaa, kun yksikään mies ei enää vaadi minulta mitään ja voin elää juuri niin kuin itse haluan! Se jos mikä on minun mielestä hyvää elämää!
Mitä vttua teet ikävä palstalla? Taisi ne vaatimukset tulla aina sinun suunnalta ja mies otti hatkat?
- Anonyymi00002
Todellakin toivon! Voitaisiin aloittaa, vaikka heti tänään, Jos nyt tulisi mikä tahansa viesti niin sitä tietäisin, että ajattelet minua juuri nyt ja haluat minun kanssa sitä. Kysyisin rehellisen suoraan sinua tekemään sitä kauneinta kanssani.
M>N - Anonyymi00004
Mä toivon et se äijä tajuaa nyt ettei ollu mikää hyvä asia kun kuulin et hän on yli 50v
Ja koska pimitti asian nii kauan multa
Niin koko homma loppuu...
Tuli tosi inhottava olo kaikesta
Kun mä haluan max 45v
Mieluusti 30-40 v miehen
Oon itse 40 ....
Miks mua vain huijataan
Ei oo tossa oo rakkaudesta tai herkyydestä mitää tietoa kyllä 😭💔❤️🩹
Ei tyyppi joka välttää aidosti tee tämoisiä juttuja
Naiselta - Anonyymi00006
Olenko koskaan toivonut pelkästään s-suhdetta? Kyllä toive on ollut koko paketti eli parisuhde kaikkine mausteineen. Valitettavasti sarkasmi on mennyt joillakin ohi korvien.
- Anonyymi00008
Todellakin toivon ❤️🔥😘
- Anonyymi00010
Vanhemman M-naisen kanssa joo.
- Anonyymi00011
Just joo. Minä kelpuutan ainoastaan miehen, joka haluaa kanssani myös parisuhteen. Ja kyllä parisuhteeseen sisältyy myös seksi.
- Anonyymi00012UUSI
en toivo muutako rauhaa
- Anonyymi00013UUSI
Hänen kanssaan en voisi ikinä.
- Anonyymi00015UUSI
Miksi et voisi? Et tykkää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893084
- 681058
- 70978
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta22916Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,289877Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140808- 59774
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72691- 49670
- 39642