Vieläkö toivot

Anonyymi-ap

S-suhdetta?

14

212

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivon ihan kunnollista suhdetta kaikilla mausteilla.

• Anonyymi00003

Minulla ei ole ollut tuollaista toivetta koskaan, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minulla ei ole ollut tuollaista toivetta koskaan, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!

Mikä syy moiseen?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä syy moiseen?

Siihen on monia syitä, mutta tärkein niistä on se, että koska olin 30v kestäneessä parisuhteessa, koen sen riittävän minulle loppuelämän ajaksi! Olen viihtynyt todella hyvin yksin ja koen elämäni mielekkääksi ilman minkäänlaista suhdetta! Minulla on aikuisia lapsia ja heidän kanssaan olen tekemissä! En tunne enää mitään tarvetta jakaa aikaani uuden miehen kanssa! On ihanaa, kun yksikään mies ei enää vaadi minulta mitään ja voin elää juuri niin kuin itse haluan! Se jos mikä on minun mielestä hyvää elämää!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Siihen on monia syitä, mutta tärkein niistä on se, että koska olin 30v kestäneessä parisuhteessa, koen sen riittävän minulle loppuelämän ajaksi! Olen viihtynyt todella hyvin yksin ja koen elämäni mielekkääksi ilman minkäänlaista suhdetta! Minulla on aikuisia lapsia ja heidän kanssaan olen tekemissä! En tunne enää mitään tarvetta jakaa aikaani uuden miehen kanssa! On ihanaa, kun yksikään mies ei enää vaadi minulta mitään ja voin elää juuri niin kuin itse haluan! Se jos mikä on minun mielestä hyvää elämää!

Mitä vttua teet ikävä palstalla? Taisi ne vaatimukset tulla aina sinun suunnalta ja mies otti hatkat?

• Anonyymi00002

Todellakin toivon! Voitaisiin aloittaa, vaikka heti tänään, Jos nyt tulisi mikä tahansa viesti niin sitä tietäisin, että ajattelet minua juuri nyt ja haluat minun kanssa sitä. Kysyisin rehellisen suoraan sinua tekemään sitä kauneinta kanssani.

M>N

• Anonyymi00004

Mä toivon et se äijä tajuaa nyt ettei ollu mikää hyvä asia kun kuulin et hän on yli 50v
      Ja koska pimitti asian nii kauan multa
      Niin koko homma loppuu...

Tuli tosi inhottava olo kaikesta
      Kun mä haluan max 45v
      Mieluusti 30-40 v miehen
      Oon itse 40 ....
      Miks mua vain huijataan
      Ei oo tossa oo rakkaudesta tai herkyydestä mitää tietoa kyllä 😭💔❤️‍🩹
      Ei tyyppi joka välttää aidosti tee tämoisiä juttuja
      Naiselta

• Anonyymi00006

Olenko koskaan toivonut pelkästään s-suhdetta? Kyllä toive on ollut koko paketti eli parisuhde kaikkine mausteineen. Valitettavasti sarkasmi on mennyt joillakin ohi korvien.

• Anonyymi00008

Todellakin toivon ❤️🔥😘

• Anonyymi00010

Vanhemman M-naisen kanssa joo.

• Anonyymi00011

Just joo. Minä kelpuutan ainoastaan miehen, joka haluaa kanssani myös parisuhteen. Ja kyllä parisuhteeseen sisältyy myös seksi.

• Anonyymi00012
      UUSI

en toivo muutako rauhaa

• Anonyymi00013
      UUSI

Hänen kanssaan en voisi ikinä.

• Anonyymi00015
        UUSI

Miksi et voisi? Et tykkää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      89
      3084
    2. 68
      1058
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      978
    4. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      22
      916
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      289
      877
    6. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      140
      808
    7. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      59
      774
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      72
      691
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      49
      670
    10. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39