mieheltä. Halusit vissiin seurustella? 🤣🤣🤣🤣🤣
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Sun ei ehkä kantsi miettii tota just hetkeen 😊
- Anonyymi00006
Sinähän siinä kyselet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinähän siinä kyselet.
Etkö tajua vttuilua 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Etkö tajua vttuilua 🤣🤣🤣🤣🤣
Jotain on, mitä et itse tajua. Tajuatko?
- Anonyymi00044
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jotain on, mitä et itse tajua. Tajuatko?
E ❤️ J
- Anonyymi00002
kuoli sekin tunne sitten tossa jo , yllättävää,
- Anonyymi00010
Ehkä, mutten sinun kanssasi.
- Anonyymi00011
Seurustellaan. Monelta tuut hakee?
- Anonyymi00012
Oot liian ruma sellaiseen.
- Anonyymi00013
Vien sulta kaikenlaista 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tolla naamallako meinasit.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tolla naamallako meinasit.
Oon suosittu ja nuorekas 🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
just läppä. kaikki miettikää raha pskana pönttöö tai si just tuhkana tulee tee niil mitää oston jälkee se on nii hauskaa sit jotkut kiintyy niihi juttuihi iha vtusti sillee sori jos näpäytän vuosien piinan jölkeen tais olla itteles arka aihe ei muutako TÄYTÄ HIMAAS LISÄÄ 🤣🤣🪓
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
just läppä. kaikki miettikää raha pskana pönttöö tai si just tuhkana tulee tee niil mitää oston jälkee se on nii hauskaa sit jotkut kiintyy niihi juttuihi iha vtusti sillee sori jos näpäytän vuosien piinan jölkeen tais olla itteles arka aihe ei muutako TÄYTÄ HIMAAS LISÄÄ 🤣🤣🪓
Varastan sulta aina etkä huomaa mitää 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä unissas. Vanha ja rupsahtanu oot. Sua vois luulla 20 vuotta vanhemmaksi. 🤣
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ehkä unissas. Vanha ja rupsahtanu oot. Sua vois luulla 20 vuotta vanhemmaksi. 🤣
En sun ulkonäöllä puhuis mitää kun muutkin miehet kiertää sut kaukaa 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oho .Wau sä oot vihdoinki herränny oikeaan todelisuuteen pois sieltä masrnuksesta mies .
Sullpn ihmisiä jotka voi balita sut ympärillä .
Vaikko eräs nsinen ei voi nin valita .
Vaikka joskus niin toivoikin .
Hsrmi.
Ps sori vittuiluyritys ei mee läpi .
Kosks en akattele noin .
😂😂😂😂😂
Aalta Sivusta .. - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
En sun ulkonäöllä puhuis mitää kun muutkin miehet kiertää sut kaukaa 🤣🤣🤣🤣🤣
Mitä sä puhut, mulla on muutama hoito.
- Anonyymi00037
Tiedän että olet ajatellut jo kauan noin, mutta ei se minua haittaa koska en ole koskaan pitänyt sinusta!
- Anonyymi00041
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ok
- Anonyymi00014
Katkera jäteläjä raahautui paikalle. 🤣
- Anonyymi00015
Sä oot ylijäämä 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sä oot ylijäämä 🤣🤣🤣🤣🤣
Mun ei tarvitse tyytyä. Kuten erään. Voin valita.
- Anonyymi00045
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mun ei tarvitse tyytyä. Kuten erään. Voin valita.
Eikö muut voi 😅😅😅
- Anonyymi00018
Mielenkiintoinen tapaus tää ap, menkäähä levolle.
- Anonyymi00021
suurin osa ihmisistä saa tanan pellejä voisin ajaa yli :)
- Anonyymi00023
Aloittajasta tulee mieleen jotain komediallista. Hänet voisi nähdä tyhjässä Helsingin keskustassa - juttelemassa itselleen, kovaan ääneen nauraa kuvitteelliselle hahmolleen, muuttaa välillä äänensävyä kuin Jope aikoinaan. Eipähän tarvita tilanteeseen muita.
- Anonyymi00026
kiitos 🙆🏼♀️🐫🐫
- Anonyymi00027
Paljastuit håmåksi!! 🤮🤮
- Anonyymi00030
Tuollaiset ilmaukset, jotka eivät edes ole yleensä totta, tulevat esiin silloin kun ihmisellä ei ole enää edes sanallisia vaikutusmahdollisuuksia.
- Anonyymi00031
Ah, mutta seurustelun haluun tarvittaisiin ensin rakastuminen ja minä en ole rakastunut tällä hetkellä kehenkään.
- Anonyymi00032
Devakkukkude-haadegöijj!!!
- Anonyymi00033
Menkää nukkumaan öitä.
- Anonyymi00034
Onneksi sulla ei ole pelkoa, että joutuisit.
- Anonyymi00035
Joo, mutta en sinun kanssa🙂
- Anonyymi00036
En ole enää koskaan halunnut seurustella kenenkään kanssa, aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Olen kokenut yksin olemisen olevan juuri sitä elämää, mitä haluan elää!
- Anonyymi00038
Kohta seurustelen. Jos se ei ole kai vattu, niin sitten joku muu.
- Anonyymi00039
joku toinen homo
- Anonyymi00040
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi00042
Haluaisin kyllä 🤍🩷
- Anonyymi00043
En todellakaan halunnut kanssaI ällötys 🤢
- Anonyymi00046
Mietitkö koskaan miksi kukaan ei pidä sinusta tai halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi? Ainoat kaverit löytyvät kaljapullojen, sätkien, kusen, paskan ja oksennuksen seasta? Luulet olevasi virheetön vaikka kaikki muut näkevät sinut pelkkänä vanhempiesi virheenä? Tähän hylkäämisen pelkoon ja lapsuuden traumoihin syöt lääkkeitä kun et kestä elämää muuten. Seksiseurasikin löytyy pelkästään haisevista kuppiloista. Surullista se on, eikä yhtään hienoa. Sääliksi käy koko tyyppi. Et osaa muuta kuin haukkua heitä, jotka näkivät jo ensinäkemältä millainen olet. Olen yleensä hyvin myötätuntoinen ja ymmärtäväinen sairaita ihmisiä kohtaan, mutta sinua kohtaan tunnen vain pelkkää sääliä. Toivon että saat tarvittavan avun ongelmiisi.
- Anonyymi00047
haluisin joo jos oot 99 ku oot mun ongelma
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241446Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84769Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29718Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47713Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629