...kuin vain kevyeen seikkailuun? Olet jo viiskyt eikä lapsia
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Mies ehtii vakiintua 80 vuotiaana.
- Anonyymi00002
vagiintua :DD
- Anonyymi00003
Vanha papparainen on jo 50-60vuotias
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sivusta voin vain todeta. So what? Jokaisella on oma mielipide asioista, sinullakin.
- Anonyymi00010
Uskoinko, luotinko enpä tainnut, siksi jäin näiden juttujen ulkopuolelle? Elämä on toisille tällaista. Paljon hyvää ja pahaakin kokien.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ku olet itse sen ikäinen, ei taida olla tod.näk. ’niin vanha olo’, vanha pappa muka. Voi teitä nuorukaisia 👨🏻🦰.
Sivuhuom. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ku olet itse sen ikäinen, ei taida olla tod.näk. ’niin vanha olo’, vanha pappa muka. Voi teitä nuorukaisia 👨🏻🦰.
Sivuhuom.Monilla nuorilla voi syövät ja muut olla esteenä elääkö edes sen ikäiseksi? Energiajuomat sun muut haittatekijät voivat olla selkeä haitta. Elämä on valintoja täynnä ja huonoilla valinnoilla voi käydä huonommin? Elävät hetkessä, ei huolta huomisesta. -sivusta.
- Anonyymi00004
en mä oo jaksanu ketään edes miettiä
- Anonyymi00005
moni näyttäny vammaiselta
- Anonyymi00006
Kummassa seurassa liikut
- Anonyymi00008
Suuri ikäryhmä syntyi 1960 -luvulla tappelemaan kaikesta.
Siitä otat. - Anonyymi00011
Jos on ollut vain ujo. Kun on ihastunut, niin on toinen jo ehtinyt siirtymään eteen päin, kun on jahkaillut. Ei välttämättä muuta syytä. Usein kuitenkin myös vastuuntuntoisia. Eivät tyydy kevyeen seikkailuunkaan. Harvoinpa varmaan tulee sellaista ihmistä vastaan, joka päättää, ettei ota ketään muuta. Jos olisi päässyt juttelemaan, olisi varmaan ehkä edennyt paremmin. (sivusta pohdintaa.)
- Anonyymi00012
Usko hyvään puuttunut ja se tärkein voiko toiseen luottaa? Harvemmin voi, jos vähänkin on epäilyä ilmassa. Vanhemmiten tulee entistä varovaisemmaksi. -sivusta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Usko hyvään puuttunut ja se tärkein voiko toiseen luottaa? Harvemmin voi, jos vähänkin on epäilyä ilmassa. Vanhemmiten tulee entistä varovaisemmaksi. -sivusta.
Ok. Voimia!
- Anonyymi00013
Ei ole koskaan ollut luottamusta, siinä se suurin syy.
En luota yhteiskuntaan tai vastakkaiseen sukupuoleen.
Hetken huvit ei kiinnosta, niissäkin on nykyään terveydelliset sekä oikeudelliset uhkansa.
Alempaan tuloluokkaan kuuluvana vähäisten säästöjen hassaaminen suhteeseen ei kiinnosta.
Olen nähnyt äidin sairauden, isän avioeron, uusperheen, seuraavan eron.
Monella naisella yh tai uusperhekuviot.
Monella perheellisellä miehellä taksinkuskin ja lompakon virka.
Itsellä takana pitkät opiskelut, pitkittynyt työttömyys, pätkätyöt, nyt muutama vuosi taas perusduunarin töissä. Yt kierroksia jälleen pidetään.
Nuorena kiinnosti tietokoneet ja koodaaminen.
Monet Nokia insinööritkin tippui lopulta työelämästä tai päätyi matalapalkka hommiin.
Itse en sinne koskaan päässyt vaikka yritin. Ehkä lopulta onneksi.
Olen päätynyt loppupäätelmään, ettei tässä ajassa ole juuri lainkaan aitoa rakkautta ihmisten kesken. Lähes kaikessa on kyse hetken huumasta tai korkeintaan 10v projektista. Sitten lasku perään.
Sodan käynyt sukupolvi oli sitkeämpää, eikä silloin oltu niin pintakiillon perään.
Luojan kiitos, ei ole lapsia.
Joutuisivat lähtemään työttömyyttä pakoon ulkomaille ties mihin hanttihommiin.
Eikä ne lapset ole mikään onnen tae.
Eroperheessä monesti valvotut tapaamiset harvoin etävanhemman kanssa.
Edes vanhuuden turva ei lapset aina ole.
On taloudellista hyväksikäyttöä tai aikuisia lapsia elätettävänä vielä eläkepäivilläkin. - Anonyymi00014
Pitää löytää se oikea. Kas siinä se pulma.
- Anonyymi00017
Kun löytyy niin sitten on liian myöhäistä, onneks ei ole omia muksuja, Huh!
- Anonyymi00019
Ei kaikki halua lapsia.
- Anonyymi00020
No jos 20v suhde on kevyt seikkailu niin sitten.
- Anonyymi00021
Kaikki te jotka olette vanhenemaan päin ettekö ole seurustelleet paljon tai ollenkaan: rakkaus on harvinaista. Tuskin olette menettäneet mitään. Se joka on seuurustellut tulee samaan toteamukseen lopulta, joten huoli pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45727
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49640- 53618
- 79614
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 50563
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190551