Naisena tykkään pukeutua aistikkaisiin asuihin, kun rakastellaan. Se on minusta kaunista.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Eikö ylelliset asut maksa aika tavalla? Kenellä on semmoiseen varaa?
- Anonyymi00002
Minä tykkään rakastella alasti. Sivu nainen
- Anonyymi00003
Joo sama. yleensä ehtii jopa riisua.
- Anonyymi00004
Kyllähän ne saa pois 😂 Voivat olla hidaste,mutta ei este.
- Anonyymi00005
Siis MITÄ? Nuzzitaanko teillä vaatteet päällä?🙈
- Anonyymi00006
Kiva jos voit pukea jotain mistä itse tykkäät.
- Anonyymi00007
Miksihän minun mieheni ei ole ehdottanut minulle vaatteet päällä SEKSTAILUA?
Ehkä hän haluaa syrjiä minua myös tässä asiassa!
Ei ole asiaa missä mieheni ei ole SUOMALAISENA TURJAKKEENA keksinyt SYRJIÄ OMAA RAKASTA SUOMALAISTA TURJAKE VAIMOAAN! - Anonyymi00009
Itse asiassa minua on pyydetty kommentoimaan asua joka oli naisella ja joka rakasti miestään mutta mies jostain syystä arvosteli naisen pukeutumista.Syy oli siinä että hame tuskin peitti alapäätä ja oli niinkuin jollain kabaree tanssijalla.Huom nainen pukeutui miestään varten sellaiseen asuun halusi olla seksikäs miestänsä varten.No minä sitten sain kohdalleni sen itkun mikä oli syntynyt väärinkäsityksestä.Mies oletti että nainen oli pukeutunut ravintolaan muita miehiä varten vaikka nainen oli pukeutunut omasta mielestä seksikkäästi omaa miestään varten.Älkää miehet olko aina mustasukkaisia naisystävästänne,tilanne saattaa olla teillä edessä vuosienkin päästä.
- Anonyymi00010
Pelkät korkkarit👠👠 ja karvainen tuhero.
- Anonyymi00011
Kuulostaa V naiselta ja miehet kuolaa baareissa perään.
- Anonyymi00012
Seksikäs lyhyt yöpaita ilman pikkareita voisi olla todella seksikästä. Pitkät sukkahousut antaa lisäpotkua kyytiin
- Anonyymi00013
Mieheltä joka on jo oppinut pimppihommat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta703041Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3661140Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65795Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32749Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä140598Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19579Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31548Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489