Warkaudensuunta

Anonyymi-ap

Tästä aiheesta ,eli Warkauden suunta,eli tulevaisuus on yllättävän vähän kirjoiteltu tällekkin palstalle. Suunta on valitettavasti todella surkea. Warkaus oli noin 1970 luvulla Kurko,mutta nyt on 2026,ja kaikenlaiset tappouhkailijat ,nistit,parvekehuutelijat,luuserinistit yrittää olla jotain...totta joka sana .Ei huumeita syömällä ole ku luuseri,häviäjä,ja lähtee se Henki nistiltäkin...E Kommilasta.Mitä on tehtävissä suunnan muuttamiseksi...en näe valoa Warkauteen ,aikanaan oli kukoistava,nyt on väkivaltaisen hiipumisen aika .

10

51

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00065

Koko heinäkuun yrittäny saada keslustelua auki monella postauksella. Minusta ei jää kiinni. En edes asu varkaudessa

• Anonyymi00066

Nii,en tiedä postauksista,en ole edes Warkautelainen,mutta asunut 9 vuotta,jokainen vuosi ollut huonompi,kaikilla tavoin ,ei tää kylä nouse millään ,Ei .E Kommilasta.

• Anonyymi00067

Minä siis en asu Varkaudessa enkä ole edes Varkaudesta. Korjaan tuota yllä olevaa viestiäni. Tarkennan.

• Anonyymi00068

Uppia.

• Anonyymi00069

Nyt!!!!!

• Anonyymi00070

Surkeaa se on.

• Anonyymi00071

Nyt..m

• Anonyymi00072

Hox....

• Anonyymi00073

Tilatkaa vaikka pizzaa

• Anonyymi00074

Minä pidän asiaa esillä. Ketään ei vaan kiinnosta. Taitaa olla että emm voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      50
      2308
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1509
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      106
      1188
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      132
      1075
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      963
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      913
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      754
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      117
      715
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      628
    Aihe