Tästä aiheesta ,eli Warkauden suunta,eli tulevaisuus on yllättävän vähän kirjoiteltu tällekkin palstalle. Suunta on valitettavasti todella surkea. Warkaus oli noin 1970 luvulla Kurko,mutta nyt on 2026,ja kaikenlaiset tappouhkailijat ,nistit,parvekehuutelijat,luuserinistit yrittää olla jotain...totta joka sana .Ei huumeita syömällä ole ku luuseri,häviäjä,ja lähtee se Henki nistiltäkin...E Kommilasta.Mitä on tehtävissä suunnan muuttamiseksi...en näe valoa Warkauteen ,aikanaan oli kukoistava,nyt on väkivaltaisen hiipumisen aika .
Vastaukset 10
- Anonyymi00065
Koko heinäkuun yrittäny saada keslustelua auki monella postauksella. Minusta ei jää kiinni. En edes asu varkaudessa
- Anonyymi00066
Nii,en tiedä postauksista,en ole edes Warkautelainen,mutta asunut 9 vuotta,jokainen vuosi ollut huonompi,kaikilla tavoin ,ei tää kylä nouse millään ,Ei .E Kommilasta.
- Anonyymi00067
Minä siis en asu Varkaudessa enkä ole edes Varkaudesta. Korjaan tuota yllä olevaa viestiäni. Tarkennan.
- Anonyymi00068
Uppia.
- Anonyymi00069
Nyt!!!!!
- Anonyymi00070
Surkeaa se on.
- Anonyymi00071
Nyt..m
- Anonyymi00072
Hox....
- Anonyymi00073
Tilatkaa vaikka pizzaa
- Anonyymi00074
Minä pidän asiaa esillä. Ketään ei vaan kiinnosta. Taitaa olla että emm voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502308Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021509- 1061188
- 1321075
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71913
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16754- 117715
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23628