Kukas se on kuumin Daami täällä.
Vastaukset 25
- Anonyymi00002
Ryppypeppe renault
- Anonyymi00004
Seija -Kaarina on ollut aina ja tulee olemaan.
- Anonyymi00006
Elia 🤣
- Anonyymi00027UUSI
Teki ka..a junan🤭
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Teki ka..a junan🤭
Ja soitteli huilua
- Anonyymi00007
Pottukoira
- Anonyymi00010
Kuuma peruna vai kuuma koira?
- Anonyymi00025UUSI
Just katoin Jetin haastattelun peppupani Ladyboyta.Kertoi faktaa julkisesti.Sit mökkiin suominaisia.Kuka hiton muija tahtoo kainalokepin kanssa ees tutustuu.Parempiakin on.,Peruna ei pese käsiään saati pyyhi...No kuka uskaltaa tekohampasen Kaa mitään ,tiiä.mikä suu tulehdus tulee..heh heh..Oon nähnyt livenä lempikaupassaan tokmannilla,mitä se kehu jollain videolla.Lyhyt oli ja lyhyemmäksi tulee.Vuodenisä.Semmoista on julkisesti joku ehdotellut sen videoilla.Kutsutaan isänpäivänä pressanlinnaan ja annetaan pysti.Ytvideot julkista infoo kaikki näkee.
- Anonyymi00008
Kyllä Sirke on kuumin.
- Anonyymi00011
Pottukoura
- Anonyymi00019UUSI
Milloin tosta daami tullut?.Kyllä ladyboyt kelpasi videot kun katsoo Potaatti vois olla daami ,niin lyhyt.(Naisen pitää olla siro pienempi.Miehen taas pitempi pitkä mut ei liian pitkä,)Makunsa kullakin .
- Anonyymi00013
Eihän sitä kukaan voi tietää, kuka sulla on kuumin Daami siellä ...Aloituksestasi päätellen ei kukaan. Pumpattava barbara korkeintaan.
- Anonyymi00014
Reva Liisa
- Anonyymi00016UUSI
Missä Reva Liisa nykyään asuu ja oleilee
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Missä Reva Liisa nykyään asuu ja oleilee
Lihavan possun luona asustaa
- Anonyymi00015
Reva Rosa. Legenda.
- Anonyymi00018UUSI
Kukas on kiuruveden kuumin mies?
- Anonyymi00023UUSI
Ante
- Anonyymi00020UUSI
Aikoinaan tai vieläkin asuu ns.ryppypeppu rellu.
- Anonyymi00021UUSI
Hytky
- Anonyymi00022UUSI
Malla eli clittorin masa
- Anonyymi00024UUSI
Eikös tuolla ollut 2 viivaa "alhaalla".
Siksi sitä kutsuttiin myös tuplahilloviiva masaksi - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eikös tuolla ollut 2 viivaa "alhaalla".
Siksi sitä kutsuttiin myös tuplahilloviiva masaksiSepi ei tiennyt pimeessä minne sitä pitää laittaa kun on valinnanvaraa niin se totes :törki keskimmäistä😂
- Anonyymi00026UUSI
Oi..tiedän monta kaunista ja komeaa.Komeaa koska oon hetdku naaras.Ihanii ihmisiä paljon.Siis sisäisesti että ulkoisesti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391177Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841031Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s295873Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25869Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59555
- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁54447Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine54421