että työpaikalta voi löytää rakkauden.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Sattuman kauppaa vailla etukäteisvaroitusta.
- Anonyymi00027UUSI
Ohessa yksi hyvä esimerkki sille, että vanhemmalla iälläkin se voi onnistua? Itse samaistun moniin asioihin Kari Heiskasessa. Arvostan häntä myös suuresti. Vakka koen tällä hetkellä olevani ikisinkku, en viiden lapsen perheenisä. Luonteeseen vaikuttaa monet asiat, sen tämänkin ao. linkin takaa paljastuu.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000012187173.html
- Anonyymi00003
Ainakin sun hymyyn oon rakastunu
- Anonyymi00008
Korotan panoksia vastapuolen maagisella vetovoimalla, säihkyvällä persoonalla, lämpöä huokuvalla olemuksellaan, sekä sopivasti natsaavalla huumorintajulla. Siinä on melkoisen vastustamaton combo 🙂
- Anonyymi00004
Kyllä voi, mutta ei välttämättä ole kuin yksipuolista. Joten shh..shh..
Kokemuksesta tiedän!- Anonyymi00005
Petteri Puolvillanen on töissä ja toinen ei?
- Anonyymi00006
Kai melkein mistä vain voi. Itse en ikinä työpaikkasuhdetta huolisi, mutta jokainen tyylillään ja makunsa mukaan.
- Anonyymi00007
Eihän se ny sitä pelkästää tarkota, että olis samassa työpaikassa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän se ny sitä pelkästää tarkota, että olis samassa työpaikassa.
Sanoinko, että se tarkoittaisi vain tuota?
- Anonyymi00009
Ensin tarvitaan se työpaikka, josta löytää ja kollega, johon rakastua.
- Anonyymi00010
Miksi pitää olla kollega?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi pitää olla kollega?
Yksinyrittäjän Tasa-Arvo. Näköjää. -sivu
- Anonyymi00011
No löysitkö?
- Anonyymi00014
Lähes mistä vaan, tähdet kun osuu oikeaan kulmaan, huomaa rakastuneensa ihanaan naiseen tai mieheen.
https://www.youtube.com/watch?v=he1QuAFNGR4&list=RDhe1QuAFNGR4&start_radio=1 - Anonyymi00016UUSI
ihana nainen :)
- Anonyymi00017UUSI
Edelleen tarvitaan ensin se työpaikka. Toisaalta olisihan kamalaa, jos työyhteisö yrittäisi väkipakolla yhyttää yhteen vaikkei itse olisi tippaakaan kiinnostunut. Työpaikka kyllä kelpaisi samanmielisellä tiimillä varustettuna.
- Anonyymi00018UUSI
Minulle tehtiin noin silloin, kun vielä olin työelämässä ja se tuntui todella ahdistavalta, kun eivät edes kysyneet lupaa minulta siihen!!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minulle tehtiin noin silloin, kun vielä olin työelämässä ja se tuntui todella ahdistavalta, kun eivät edes kysyneet lupaa minulta siihen!!
Etkö gubbe sopeutunut sääntöihin siellä työ_paikalla?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Etkö gubbe sopeutunut sääntöihin siellä työ_paikalla?
Ei gubbe ollut samassa työpaikassa kanssani koskaan! Ne esittelivät sellaisia papparaisia eri työpaikoilla ja minusta se tuntui todella vastenmieliseltä, koska minulle työpaikka on aina ollut vain työntekoa varten!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei gubbe ollut samassa työpaikassa kanssani koskaan! Ne esittelivät sellaisia papparaisia eri työpaikoilla ja minusta se tuntui todella vastenmieliseltä, koska minulle työpaikka on aina ollut vain työntekoa varten!
No niinpä gubbe tietenkin. Unohdin ihan miten tämä trollottelu kulkee..
- Anonyymi00022UUSI
En kyl ite tykkää ajatuksesta koska jos joku menee pieleen nii on inhottavaa mennä töihin. Toisaalta vanhat pariskunnat osaavat yleensä käyttäytyä sen päivän ajan. Ja aikuisilla ei oikein ole aikaa eikä energiaa juuri tavata ihmisiä kuin työpaikalla, jonne menee arkena suurinosa hereilläolo ajasta
- Anonyymi00023UUSI
Joten Leena lähtisitkö kanssani treffeille? Voi vittu Leena, oot kuitenki vaa kotona kissojen kanssa ja peset jotain pyykkiä
- Anonyymi00025UUSI
Yhteisessä työssä on omat positiiviset puolensa, mutta saattaahan suhde aiheuttaa myös kitkaa työyhteisessä. Etenkin silloin, jos toinen on esimiesasemassa ja toinen ns. rivityöntekijä.
Toisaalta samalla alalla työskentely yhdistää ja silloin todellakin ymmärtää mitä puoliso käy työssään läpi. Koen kuitenkin, että työn kannalta hedelmällisin yhdistelmä on se, että kumpikin on samalla alalla, mutta eri "slotissa" eli ettei työskenellä täsmälleen samoissa työtehtävissä. Tämä varsinkin silloin, jos kyse on taiteellisesta/luovasta työstä.
Työ on yhdistävä tekijä ainoastaan silloin, jos kyse on kummankin intohimoammatista. Esim. jos työskentelisin puhtaanapitoalalla, joka ei tunnetasolla ja henkilökohtaisen merkityksellisyyden osalta, ole minulle oleellista - en myöskään kokisi, että minulla on samalla alalla työskentelevän kanssa sen enempää yhdistävää, kuin kyseinen työ.
Toimivin yhteistyönmuoto taitaa olla yrittäjyys, jossa siinäkin on riskinsä. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yhteisessä työssä on omat positiiviset puolensa, mutta saattaahan suhde aiheuttaa myös kitkaa työyhteisessä. Etenkin silloin, jos toinen on esimiesasemassa ja toinen ns. rivityöntekijä.
Toisaalta samalla alalla työskentely yhdistää ja silloin todellakin ymmärtää mitä puoliso käy työssään läpi. Koen kuitenkin, että työn kannalta hedelmällisin yhdistelmä on se, että kumpikin on samalla alalla, mutta eri "slotissa" eli ettei työskenellä täsmälleen samoissa työtehtävissä. Tämä varsinkin silloin, jos kyse on taiteellisesta/luovasta työstä.
Työ on yhdistävä tekijä ainoastaan silloin, jos kyse on kummankin intohimoammatista. Esim. jos työskentelisin puhtaanapitoalalla, joka ei tunnetasolla ja henkilökohtaisen merkityksellisyyden osalta, ole minulle oleellista - en myöskään kokisi, että minulla on samalla alalla työskentelevän kanssa sen enempää yhdistävää, kuin kyseinen työ.
Toimivin yhteistyönmuoto taitaa olla yrittäjyys, jossa siinäkin on riskinsä.Olisi vapauttavaa päästä puhumaan työasioista työpaikan ulkopuolella tai muuten joutuu järjestämään siihen tarkoitukseen suunnattuna salaisia kokouksia. Jos kumppani olisi samalta alalta niin sille voisi avata kaikki työasiat
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisi vapauttavaa päästä puhumaan työasioista työpaikan ulkopuolella tai muuten joutuu järjestämään siihen tarkoitukseen suunnattuna salaisia kokouksia. Jos kumppani olisi samalta alalta niin sille voisi avata kaikki työasiat
Jos joku kokee että on nyt löytänyt itselleen oikean yhteisön ja meno puhuttelee syvästi niin ei muuta kuin tervetuloa
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisi vapauttavaa päästä puhumaan työasioista työpaikan ulkopuolella tai muuten joutuu järjestämään siihen tarkoitukseen suunnattuna salaisia kokouksia. Jos kumppani olisi samalta alalta niin sille voisi avata kaikki työasiat
Ainoastaan, jos kyse on kummankin intohimoalasta.
Minua ei kiinnostaisi hittoakaan keskustella laitos/kouluruikaloista saatika puhdistusaineita vapaa-ajallani. Tai no, valittamista varmasti löytyisi. Työpaikka bff- olisi karmea yhtälö. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ainoastaan, jos kyse on kummankin intohimoalasta.
Minua ei kiinnostaisi hittoakaan keskustella laitos/kouluruikaloista saatika puhdistusaineita vapaa-ajallani. Tai no, valittamista varmasti löytyisi. Työpaikka bff- olisi karmea yhtälö.Pesu aineet kinostaa
https://youtu.be/JM07HYSGVho
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629