tullut vähän tutkisteltua Kirjaa
»"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".»
Tuli aivan mieleen se aika, kun olin kaksi vuotta ihastunut erääseen aivan upeaan naiseen, niin en mä pystynyt sanomaan, että jotain on meneillään, vaikka oli kaikenlaista, minkä hämärästi yhdistin häneen. Saatoin kirjoittaa jotain romantiikan suuntaan vivahtavia juttujakin hänestä paperille, mutta ei siinäkän olisi osanut sanoa siitä tilanteesta oikein sen kummempaa, kunnes tuli se päivä, kun tajusi, että nyt sisällä tapahtui jotain ja alkoi tapahtumaan jotain.
Mietin että ehkä täällä monikin asia puhuu rakkaudesta, tai ehkä nämä asiat heijastelee vähän eri tavalla, kuin ennen.
Kun täällä on sitten myöhemmin Luukaksen Evankeliumissa
»"Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."»
Jotenkin miellän tosi paljon maljan naisen kauniisiin muotoihin ja tässä on sekin, että kun on joku mielitty, siihen liittyy myös niin paljon tuskaa, että tavallaan tahtoisi vain itkeä sen asian pois ja kääntää uuden sivun, tai ehkä vielä parempi vuotaa vaikka edes verta sen asian takia, joten, jotenkin sen näkee, että nainen on malja ja vuotaa verta...
ja tämä malja ja veri jatkuu
»"Isä, jos sinä tahdot, niin ota pois minulta tämä malja; älköön kuitenkaan tapahtuko minun tahtoni, vaan sinun". Niin hänelle ilmestyi taivaasta enkeli, joka vahvisti häntä. Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.»
Epäilen vahvasti, että Jeesus olisi koskaan tavanut häntä erityistä, niin hassua, jotenkin tuntuu jopa siltä, että sitä on jollain tapaa samassa tilanteessa, kuin Jeesus.!
Tässä on taas pitkästä aikaa
Anonyymi-ap
1
57
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Jos voit valita olla yksin, valitse se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466