aika moni varmaan sitä mieltä et P kaksikko meni liian pitkälle mun kanssa
miettikää oikeesti miten se äijjä toimi mun kanssa
Ole hyvä vaan täältä pestään
52
222
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
menee hrrrrrr kylmät väreet
- Anonyymi00020
Joo ei tiiä itkeä vai nauraa aapeeäijän mielenköyhiin nk torsoihin teattereihin osallistuvalle salille. No miksi toisten tyhmyyden ja hlluuden komboa itkisin ns
- Anonyymi00002
olet kyllä kusipäisin ihminen jonka tiiän
- Anonyymi00006
Oisko poikaparka aika hankkia suhteellisuudentaju suhteessa guben euron triggereihin? -TT
- Anonyymi00004
Ensin kirjoitit kaksikko sitten olikin lopussa yks äijä.?
- Anonyymi00008
Meinasitko Koohotti koko aamupäivän analysoida guben "evittäin" uskottavaa avausta? T naiselta
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Meinasitko Koohotti koko aamupäivän analysoida guben "evittäin" uskottavaa avausta? T naiselta
Että tavallaan onhan k-päisyys osaksi tottakin tiuhti ja viuhti. Mistä se johtuu?
- Anonyymi00011
Kahta peetä tarkoittaa siinä tapauksessa. Kuitenkin yksi henkilö kyseessä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mitä jos aapeeäijä kerrot tiivitaaveille henkilöstä tai henkilöistä mahdollisimman seikkaperäisesti. T naiselta
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No mitä jos aapeeäijä kerrot tiivitaaveille henkilöstä tai henkilöistä mahdollisimman seikkaperäisesti. T naiselta
Ka kerro sie, tiiät asiat.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ka kerro sie, tiiät asiat.
Niin olen tietoinen että aapeeäijä pelaa pösilöiden päillä siinä missä sinäkin
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Et näköjään tiennyt. Mun osalta et.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ootko tyytyväinen muuten Kakadu että olet saanut yhden henkisesti täysin kanveesiin?
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Et näköjään tiennyt. Mun osalta et.
Kuten edellä mainittu- täysin pelistä pois on hän, tämä jannu tässä
- Anonyymi00035
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että tavallaan onhan k-päisyys osaksi tottakin tiuhti ja viuhti. Mistä se johtuu?
Munuaisaltaista. Ja niitten äkkiväärästä mosabackasta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ootko tyytyväinen muuten Kakadu että olet saanut yhden henkisesti täysin kanveesiin?
Ei ilmeisesti ole tyytyväinen, koska ei ole saanut kanveesiin erästä toista.
- Anonyymi00049
Anonyymi00027 kirjoitti:
Muu taman Stallionin jopa Jokeen. Kuulemma.
-kynttiläbailut - Anonyymi00056
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sivusta, riitaan tarvitaan aina kaksi? Toinen ruokkii riitaa omalla tekemisellä, joka toista ärsyttää tmv.
- Anonyymi00007
Kerropa nyt kun aloitit mikä on tää juttu.
- Anonyymi00012
Kerroppa kun aloitit, mistä lähtien sinusta on tullut latentti trolli joka heiluttaa häntää jälkeen jääneen nimikirjainten metsästäjän völjyssä kolmas osapuoli?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kerroppa kun aloitit, mistä lähtien sinusta on tullut latentti trolli joka heiluttaa häntää jälkeen jääneen nimikirjainten metsästäjän völjyssä kolmas osapuoli?
Kerronkin. Myöhemmin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli ei tää stoori niinku oikeen natsaa boot lickkeri miten se sanotaan etsuks?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se kolmas osapuoli on yhteistyökumppanit 😊
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerronkin. Myöhemmin.
Ja kappas että netti alkoi heti pätkiä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerronkin. Myöhemmin.
Joo niin sinä ootkin se jolla on tämä persahtava päiväuni sen suhteen että voit vastuuttaa syytöntä ihmistä tällaisiin miten sen nyt nätisti sanoisi mikroskooppisen kokoisiin jupakoihin. Esim tässä joutavassa avauksessa ei ole mitään mihin tarttua, mutta laita ihmeessä hösseliksi jos ei muuta, niin sydämessäsi. T naiselta
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo niin sinä ootkin se jolla on tämä persahtava päiväuni sen suhteen että voit vastuuttaa syytöntä ihmistä tällaisiin miten sen nyt nätisti sanoisi mikroskooppisen kokoisiin jupakoihin. Esim tässä joutavassa avauksessa ei ole mitään mihin tarttua, mutta laita ihmeessä hösseliksi jos ei muuta, niin sydämessäsi. T naiselta
Mikroskooppinen se ei tule olemaan. Isomman luokan skandaali sen sijaan on parempi termi. Syyttömiä ei syytä kukaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikroskooppinen se ei tule olemaan. Isomman luokan skandaali sen sijaan on parempi termi. Syyttömiä ei syytä kukaan.
Et huomaa paradoksia uhosi keskellä? Ok..
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Isot käräjät tulossa jossa härr aluesyyttäjä tmv lukee palstan puutaheinäätekstiä rivi riviltä. Jep jep tottakai
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Isot käräjät tulossa jossa härr aluesyyttäjä tmv lukee palstan puutaheinäätekstiä rivi riviltä. Jep jep tottakai
Jep itsellesi. En väittele, koska se ei johda mihinkään. Sanonpahan vain, että puutaheinää ei ole luettavissa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lupaan itse olla hakematta lähestymiskieltoa, ettei elämänsä vallan hankaloidu
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
En uhoa. Totesin. Paradoksi on siellä toisessa päässä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lukee ja moni muukin taho lukee.
- Anonyymi00037
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo no paa joku selaimen päivitys päälle?
- Anonyymi00039
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mä sain just äsken operaattori-ilmot. Siis ne, jotka ois pitäny tulla jo eilen, ku tabletin aukasin. -HoviNarrit
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mä sain just äsken operaattori-ilmot. Siis ne, jotka ois pitäny tulla jo eilen, ku tabletin aukasin. -HoviNarrit
Noooh mulle tätä sattuu aina tietyssä vaiheessa. En kerro, mikä se vaihe on.
- Anonyymi00043
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jep itsellesi. En väittele, koska se ei johda mihinkään. Sanonpahan vain, että puutaheinää ei ole luettavissa.
Kyllä on tiedossa tämä jaettu henkinen epätasapainotila, jossa trolli sedän virrasta löytyy jopa kymmeniä "syytöksiä" per päivä eikä orientaatio aikaan ole palautumaan päin
- Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mikä taho sinua voisi valvoa, tuleeko mtn mieleen?
- Anonyymi00045
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lukee ja moni muukin taho lukee.
Tottakai koko maa pyörii teidän ihottuman ympärillä
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tottakai koko maa pyörii teidän ihottuman ympärillä
Ihottumaa on vain sillä toisella puolella. Ei mulla.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mikä taho sinua voisi valvoa, tuleeko mtn mieleen?
Ei edes mieleen, vain tieto. Ai mutta sehän on kuin onkin jo paljon enemmän kuin...
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ihottumaa on vain sillä toisella puolella. Ei mulla.
Oon vähän eri mieltä mm aamuyön uhkailujesi suhteen ja tässä arviossa on jopa perää. Hae apua ja käytä kultapoikakorttia ns
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Oon vähän eri mieltä mm aamuyön uhkailujesi suhteen ja tässä arviossa on jopa perää. Hae apua ja käytä kultapoikakorttia ns
Missäs mä oon uhkaillut ja ketä?
- Anonyymi00054
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinä raasu ku synnyitki ilman filettä, ni mistähän sulle muutama ojaan työnnetty niskanikama löytyis? Turkista vai sen parkkaajasta?
- Anonyymi00055
Anonyymi00041 kirjoitti:
Noooh mulle tätä sattuu aina tietyssä vaiheessa. En kerro, mikä se vaihe on.
Ei tarvikaa, "Ku rahat on loppu, myydään Volvo...". Vaik et jälkimmäistäkä oo koskaa omistanu. -EMV
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei tarvikaa, "Ku rahat on loppu, myydään Volvo...". Vaik et jälkimmäistäkä oo koskaa omistanu. -EMV
Enkö? Varma asiasta?
- Anonyymi00009
"We are sending No Thing". -sivu
- Anonyymi00015
Miksi siteeraat omia viisauksiasi, onko jostain sinimustien inflyensser kurssilta opittu kikka? T naiselta
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi siteeraat omia viisauksiasi, onko jostain sinimustien inflyensser kurssilta opittu kikka? T naiselta
Suo vaa siteerasin, ja mona-lisoja kantokasseissas.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Suo vaa siteerasin, ja mona-lisoja kantokasseissas.
Jaha ilmeisesti slandeerauksen kohde vaihtui maskuliinin puolelle, sikäli mikäli mitään mongerruksesta ymmärrän😬
- Anonyymi00042
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jaha ilmeisesti slandeerauksen kohde vaihtui maskuliinin puolelle, sikäli mikäli mitään mongerruksesta ymmärrän😬
Maskussa kaikki on ilmasta. Kuulemma.
-tahtipölyä - Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Maskussa kaikki on ilmasta. Kuulemma.
-tahtipölyäJoo kohta on koko geopolitiikan värisuora kasassa taas MOT
- Anonyymi00053
miksi hakkaat te muita naisia sitten? vai pitääkö meidön maksaa sulle jonkun miehen tekoja?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629