Miksi sotket?

Anonyymi-ap

Pelottaako totuus?

8

180

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tarkennatko hieman? Sinä siis myönnät, että guben skeemojen päälle röhötys pilaa sinun populismin? T nuorempi toopeli T

• Anonyymi00004
      UUSI

Mistä puhut? En ole sotkenut mitään. Elänyt vain omaa elämääni eteenpäin kun sinä et minusta välittänyt niin paljon kuin olisin toivonut. Minä rakastuin sinuun.

Mn tumma

• Anonyymi00005
      UUSI

Ensins paljastelee hakkerointinsa annin sitten sotkee jälkensä. Tuota tehnyt jo useamman vuoden.

• Anonyymi00006
        UUSI

Kuka on hakkeroinut Annin?

• Anonyymi00007
      UUSI

Majakka ja perävaunu 2xtyhmä narsisti T&M nähdään jossain kohtaa.Paskahousuja pidän huolen että nimet ja tekonne tulee ilmi kello käy Transit ei ....ke tiiiko se..nnm

• Anonyymi00010
        UUSI

Minä komppaan! -sivu

• Anonyymi00008
      UUSI

Tarkenna nyt ihmeessä kuka sotkee, miten ja mitä. Ei pelota totuus, jotain taitaa pelottaa kun ei uskalla kertoa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Lähinnä ärsyttää, kun totuus on ihan muuta mitä esität mies.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1462
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      819
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      674
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      625
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe