Pelottaako totuus?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Tarkennatko hieman? Sinä siis myönnät, että guben skeemojen päälle röhötys pilaa sinun populismin? T nuorempi toopeli T
- Anonyymi00004UUSI
Mistä puhut? En ole sotkenut mitään. Elänyt vain omaa elämääni eteenpäin kun sinä et minusta välittänyt niin paljon kuin olisin toivonut. Minä rakastuin sinuun.
Mn tumma - Anonyymi00005UUSI
Ensins paljastelee hakkerointinsa annin sitten sotkee jälkensä. Tuota tehnyt jo useamman vuoden.
- Anonyymi00006UUSI
Kuka on hakkeroinut Annin?
- Anonyymi00007UUSI
Majakka ja perävaunu 2xtyhmä narsisti T&M nähdään jossain kohtaa.Paskahousuja pidän huolen että nimet ja tekonne tulee ilmi kello käy Transit ei ....ke tiiiko se..nnm
- Anonyymi00010UUSI
Minä komppaan! -sivu
- Anonyymi00008UUSI
Tarkenna nyt ihmeessä kuka sotkee, miten ja mitä. Ei pelota totuus, jotain taitaa pelottaa kun ei uskalla kertoa.
- Anonyymi00009UUSI
Lähinnä ärsyttää, kun totuus on ihan muuta mitä esität mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554