Kuka oli joutunut huijauksen/petoksen uhriksi hiljattain Kankaanpäässä? Kiinnostaa onko tekijät tavoitettu...
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Joku vanaha äijä. Sille oli tua myytynnä pottuja paffilootasa ja se myyjä sano tua sille ukolle että täsä lootasa on kolome perunaa vaikka sielä oliki vaan yks pottu.
Se myyjä tuo alko kiroomaan tua siinä ja sen nafkahoussut ratkes haarroista ku se tua riehu siinä aikansa.- Anonyymi00003UUSI
Mene töihi
- Anonyymi00004UUSI
Ei se kuule tyhyjäntoimittaja nuan menny, soli kuule sillai se homma notta mää ostin niitä pottuja ku olin menos ravustaa karvianjojelle, kyllä niitä ruttoperunia oli ihan loora täys mutta noli niin rupisia huanoja jonsei niistä olis pitäny mitää maksaa. Niistä sitte pistin palooksi osan ja laitoon syätiksi rapumertoohin. Loput oli tarkootus viärä emolle keitinperuniksi notta se laittaas klimppisoppaa. Ku olin saanu merrat vesille, niin meinasin kahalata jojen ylitte toiselle pualelle lehemälaitumelle, mutta tuaskohorin siinoli piikkilankaa seipähien välis ja mää siitä sitte ylitte ja perskules raappahousut jäi kiinni piikkiihin ja repes haaroosta niin että munaskut valahti alaha. Kaaruun siittä suarinvartaloon jokehe ja räpikööttin toiselle pualen, ku nousin toiselle rannalle ni kuulin molskahruksen vetes, noli mun vitjamunaskut ko sinne vasta loiskahti. Samas oli lehemäaitaukses vasikka kans tullu katteleen mun touhuja airanviarustalle ja silloli varmaan näläkä ku löysi heti mistä imaasta. Siinä sitte piäreskelin pää huurus vasikan kans kilipaa tovin ja keräälin ittiäni. Ku sitte ajatukset vähä selekeni nii pyärittelin päätä ja silimiä ja näin ku laitumen toises päärys oli joku kolomijalakaasella lypsyjakkaralla joku, silloli joku tikku tai varpu käres ja kovaa se siälä touhus ja huuteli mulle että mee töihi yhteeskunnaelätti. Mahtookohan se olla se pinnakloppi joka siä hääräs ja huuteli, en tiärä ku tuli niin kiiru. Tuosta häivyyn samantiän mertooneni kotia. Emo otti perunit ja kysyy mitä mulle oli käyny ku haarat oli halaki ja lenkin pää oli sinipunaanen ja turvoksis ku muusinuija. Kerroon kuinka oli käyny niin emo päättiki notta teherään perunista muussia hampparinlenkillä ja syärään klimppisopat sitte jäläkiruuaksi. On se kulukaa menny kauhiaksi ja ouroksi tämä touhu ku ei enää ravustuksestakaa tuu mitää
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei se kuule tyhyjäntoimittaja nuan menny, soli kuule sillai se homma notta mää ostin niitä pottuja ku olin menos ravustaa karvianjojelle, kyllä niitä ruttoperunia oli ihan loora täys mutta noli niin rupisia huanoja jonsei niistä olis pitäny mitää maksaa. Niistä sitte pistin palooksi osan ja laitoon syätiksi rapumertoohin. Loput oli tarkootus viärä emolle keitinperuniksi notta se laittaas klimppisoppaa. Ku olin saanu merrat vesille, niin meinasin kahalata jojen ylitte toiselle pualelle lehemälaitumelle, mutta tuaskohorin siinoli piikkilankaa seipähien välis ja mää siitä sitte ylitte ja perskules raappahousut jäi kiinni piikkiihin ja repes haaroosta niin että munaskut valahti alaha. Kaaruun siittä suarinvartaloon jokehe ja räpikööttin toiselle pualen, ku nousin toiselle rannalle ni kuulin molskahruksen vetes, noli mun vitjamunaskut ko sinne vasta loiskahti. Samas oli lehemäaitaukses vasikka kans tullu katteleen mun touhuja airanviarustalle ja silloli varmaan näläkä ku löysi heti mistä imaasta. Siinä sitte piäreskelin pää huurus vasikan kans kilipaa tovin ja keräälin ittiäni. Ku sitte ajatukset vähä selekeni nii pyärittelin päätä ja silimiä ja näin ku laitumen toises päärys oli joku kolomijalakaasella lypsyjakkaralla joku, silloli joku tikku tai varpu käres ja kovaa se siälä touhus ja huuteli mulle että mee töihi yhteeskunnaelätti. Mahtookohan se olla se pinnakloppi joka siä hääräs ja huuteli, en tiärä ku tuli niin kiiru. Tuosta häivyyn samantiän mertooneni kotia. Emo otti perunit ja kysyy mitä mulle oli käyny ku haarat oli halaki ja lenkin pää oli sinipunaanen ja turvoksis ku muusinuija. Kerroon kuinka oli käyny niin emo päättiki notta teherään perunista muussia hampparinlenkillä ja syärään klimppisopat sitte jäläkiruuaksi. On se kulukaa menny kauhiaksi ja ouroksi tämä touhu ku ei enää ravustuksestakaa tuu mitää
😂😂😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Mene töihi
- Anonyymi00002UUSI
Mene töihi
- Anonyymi00007UUSI
Minkä alan petos?
- Anonyymi00008UUSI
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
Vammaselta ei kysytty,ammu ittes..kukaan ei jää kaipaan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vammaselta ei kysytty,ammu ittes..kukaan ei jää kaipaan.
Ei kerkee ku pitää olla töis ja elättää sun kaltaset laiskat työttömät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973340
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta251142- 701127
- 721020
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,332983Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141833- 59804
- 54729
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72711Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil275693