Olenko minä kiltti ja rakastava. En tiedä itsekään. Ihmisen on turha julistaa itseään miksikään. Turha soittaa torvia itsensä edellä. Mieheltä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kukaan ei ole täydellinen
- Anonyymi00002
Olet totuuden äärellä.
- Anonyymi00003
Uuteen vaiheeseen täytyy vain sopeutua.
- Anonyymi00004
Kaikkea maailmassa ei voi kontrolloida, elämä opettaa ja katse eteenpäin.
- Anonyymi00005
Taidat olla menneen ajan imussa.
- Anonyymi00006
Ajattele oman elämän kannalta tosi merkittävä kesä. Isoja muutoksia, hyviä muutoksia.
- Anonyymi00007
Nii tarkotitko totuuden torvia vai ihan vaskisoitinta?
- Anonyymi00010
Nimenomaan. Ei tuon taakse voi piiloutua vaan on tunnettava itsensä sen verran hyvin että pystyy olla totuudellinen itselle ja muille eikä valehtele.
- Anonyymi00008
Minä ikävöin sinua rakas. Olit pelastava enkeli. :) En vain pitänyt siitä kun kiusasit. Ei se ois tos ilman mua jne ne hommat ne oli liikaa. Älä pidä itseäsi jumalana äläkä varsinkaan minun yläpuolella. Olen luonut paljon kantanut ja suorittanut paljon. Olen myös tehnyt isoja päätöksiä ratkasevilla hetkillä kun asuinpaikat ja ihmiset ne vaikuttavat arkesi joten älä pidä hiirenä vaan opettajana
- Anonyymi00009
arkeesi****
- Anonyymi00015
? Ap?
- Anonyymi00011
Moni asia tässä elämässä on kuitenkin valinta ja on vapaus valita, onneksi.
- Anonyymi00012
Semmoiset miehet on ihania, jotka haluaa oppia ja kasvaa ihmisenä, eikä jää aina voivottelemaan vaan joskus yrittää oli asia mikä hyvänsä.
- Anonyymi00013
"Miehet" tai "naiset" tuo monikkomuoto kielii aina halusta vaikuttaa toisiin ihmisiin, mielipidevaikuttamisesta. Rakkaus on 1 - 1 ei 1 - n.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Miehet" tai "naiset" tuo monikkomuoto kielii aina halusta vaikuttaa toisiin ihmisiin, mielipidevaikuttamisesta. Rakkaus on 1 - 1 ei 1 - n.
Voi jeesus🙄 Itse pyrin myös kehittymään ihmisenä ja minua viehättää samanmoiset miehet jotka ajattelee samoin elämästä ja sen kokemisesta.
Taas tätä palstadiagnosointia parhaimmillaan...meen nukkumaan.
- Anonyymi00016
Jänittääkö sua mies noin paljon se mitä on tulossa?
Tosi söpöä 😘❤️🔥
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466