Oletko taistellut rakkauden tunnetta vastaan?
Osaatko sanoa miksi?
Taistelusta
27
244
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Hello ypykkä. Kerro sinä.
- Anonyymi00009UUSI
En ole, mutta olen yrittänyt pyristellä siitä eroon 🙂 huonolla menestyksellä. Sanottakoon nyt vielä selvyyden vuoksi, ettei kyse ole varatuista henkilöistä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole, mutta olen yrittänyt pyristellä siitä eroon 🙂 huonolla menestyksellä. Sanottakoon nyt vielä selvyyden vuoksi, ettei kyse ole varatuista henkilöistä.
Kysymys sisälsi myös tuon miksi, joten miksi?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kysymys sisälsi myös tuon miksi, joten miksi?
Sillon kun asiat tuntuu liian vaikeilta tai on loukattu ja mikään ei etene mm.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sillon kun asiat tuntuu liian vaikeilta tai on loukattu ja mikään ei etene mm.
Etkä itse pysty tekemään asialle mitään? Sillä tavalla, että ne lähtisivät liikkeelle?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etkä itse pysty tekemään asialle mitään? Sillä tavalla, että ne lähtisivät liikkeelle?
Tein sen mitä pystyin, mutta ketään ei voi pakottaa, eikä asioita voi nopeuttaa. Jokainen valitsee itse ja kaikki eivät valitse toteuttaa rakkautta, vaikka sitä olisi.
- Anonyymi00002UUSI
Ikävä tunnelma
- Anonyymi00008UUSI
Missä on ikävä tunnelma? Vai oliko ja miksi?
- Anonyymi00003UUSI
Se kuinka vaarallista onkaan rakastaa, miten se vääristää sisältäpäin, vaihtaa kaikki lukot ja kadottaa kaikki avaimet.
- Anonyymi00005UUSI
😂 👍
- Anonyymi00004UUSI
Tavallaan. Olen vain toivoton niin siksi torjun rakkaudelliset tuntemukset. En vain usko että mikään onnistuu.
- Anonyymi00006UUSI
sanoisin, että se on voitto jo, jos muutamakin prosentti onnistuu.
- Anonyymi00007UUSI
Hmmmm. Tietenkin olen kieltäytynyt rakastumiseen heittäytymisestä, jos olen huomannut kyseisen miehen olevvan minulle vahingoksi.
- Anonyymi00010UUSI
En ihan sitä tarkoittanut.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ihan sitä tarkoittanut.
Todennäköisesti et tarkoittanutkaan.
Tällä hetkellä ei edes tarvitsisi yrittää vastustaa rakastumista, koska niin kauan kuin elämäntilanteeni on näin paska, eivät stressitasot takuulla mahdollista rentoutumista siinä määriin, että rakastuminen olisi mahdollista.
- Anonyymi00012UUSI
Ei kaikille tunteille kannata antaa jalansijaa.
- Anonyymi00014UUSI
Ei kaikille ja ei varattuna muihin kohdistuville tunteille.
- Anonyymi00013UUSI
Oon.
Oman elämän muuta asiat ja tofelisuus vs
Se mitä ja millainen mun odotetaan olevan rakaudessa .
Pelkään olevani iso pettymys hänelle
Naiselta miehelle - Anonyymi00018UUSI
Kun tietää vallan hyvin miten tämänkaltainen tunne on teknisesti ottaen vain välittäjäaineiden sekoitus, jonka tarkoituksena on saada tuntemaan olonsa voittamattomaksi ja äärettömäksi, kielen ja logiikan tuolla puolen, ja samaan aikaan tietää myös sen että rakkaus on yhtä jännittävää kuin väliaikaistakin, alkusoittoa tuskalle. Tuo pieni hohde rinnassa. Kuinka yksinkertaiselta se tuntuukaan.
- Anonyymi00020UUSI
Harmi, että sinua on sattunut.
- Anonyymi00021UUSI
No en varsinaisesti tunnetta vastaan, kun en oikein usko sellaiseen, tunteet elää omaa elämäänsä. Mutta en tietenkään esittelisi tunteitani, jos toisella on jo virallinen puoliso. Se olisi väärin kaikkia kohtaan.
- Anonyymi00022UUSI
kyl mä sillo yhdes vaihees se piti tehä et pääsin eroon tiesin et elämä ei voi siihen ns päättyä mun on pakko tsekkaa itteni ja heti sen jälkee muut vaihtoehdot. oon tummii miettiny paljon koska kombona ois suht herkkä itseasiassa semi fly. mun geenit vastaa enemmän namibiaa kanssa. oon miettiny et siihe päälle tumma mies ja muutamaan kertaa erä viel päästään neljää. jos ei rupee työpaikkaa irtomaa en mä muuhunkaa rupee elän sit siten oon vähä ku muutki mun kaltaset ns syrjityt vasurit
- Anonyymi00023UUSI
Tämä saattoi olla vain voimakasta ihastumista mutta olen siksi taistellut koska se taitaa olla yksipuolista ja hän asuu kaukana eikä tunne minua, hävettää. haluan näistä tubtemuksista eroon että voisin jatkaa normaalisti elämää, roolin palstalla tämän takia koska muuhun en kykene.
- Anonyymi00024UUSI
Roikun*
- Anonyymi00025UUSI
En, annan sen tulla hänestä ja otan kiitollisuudella vastaan. Vaikka tunteemme eivät täysin vastaisi toisiaan, pidän hänestä kaikin tavoin ja koska ei ole tarve pakoilla tunteita tai rakkautta, elän sen ollessa läsnä vaikka ikävä usein kalvaa, tuo hän myös kivoja ajatuksia mieleen hyvin usein.
https://www.youtube.com/watch?v=pzEjp6UBHS0&list=RDpzEjp6UBHS0&start_radio=1- Anonyymi00026UUSI
Kenelle tämä on.
- Anonyymi00027UUSI
Olen. Ihan alussa taistelin vastaan. En uskonut mitään todeksi🩷🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta592648- 951136
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3041043Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3361009Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O57950Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69744
- 90715
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63708- 33653