Mitkä ruoat teille vielä maistuvat ? Mikä on lempiruokanne ? En itse saa enää lempiruokiani alas, tyydyn useimmiten kaurapuuroon ja keitettyihin perunoihin.
Hyviä nekin, muttei gurmeeta, kun niitä vaan syö. Hiukan vajaaksi jää
ravintokoostumuskin.
Hei huonoruokahaluiset !
22
113
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Lisään aloitukseen vielä, että olen ravitsemustietoinen, tiedän mitä kaikkea
pitäisi ravinnosta saada, mutta kun ei uppoa ei uppoa.- Anonyymi00016
No, älä stressaa.
- Anonyymi00018
Tietoinen tietää sitten myös, että ellei ruoka maistu, niin kannattaa hankkia ravinnejuomapulloja apteekista.
- Anonyymi00002
Johtuuko se makuaistin tylsistymisestä vai mistä, mutta ei maistu enää mikään.
On kuitenkin muistettava syödä. - Anonyymi00003
Ei huvita edes tehdä ruokaa. Syön enimmäkseen valmiseineksiä.
- Anonyymi00004
En paljon mikkään maistu, mutta löysin Lidlin tarjouksesta eurolla
700 gr omenasosetta ilman lisäaineita ja lisättyä sokeria
ja a vot alkoi kaurapuuro maistua sen kanssa. Onpa hyvvää !- Anonyymi00020
Hyvä löytö.
- Anonyymi00005
Pitää hyväksyä että paino tippuu vanhemmiten kun lihakset vähenevät. Ei kannata syödä väkisin, vaikka "asiantuntijat" niin sanovat että painon ei pitäisi antaa laskea. Puhun nyt normaalipainosta, lihavuudesta en tiedä. Se kaikki mikä tulee väkisin syötynä vanhalla, on läskiä. Ne samat asiantuntijat vielä sanovat että läski suojaa. On vaikea uskoa. Minulla eläkeiän myötä paino tippuu vähän kerralla koko ajan, vaikka käyn liikunnoissa ja nostelen vähän painoja. Se on ihan luonnollista. En vaan jaksa mitään kunto-ohjelmia noudattaa, sellaisia jotka vielä kasvattaisivat lihaksia. Sellainen ohjelma on kova homma noudattaa, suorastaan rääkki.
Ehkä minä aloittajan tapauksessa ottaisin monivitamiinitabletin ja söisin just sen vielä mikä maistuu.- Anonyymi00006
Just näin. Ei vanhuusiällä pidäkään kuntosalilla alkaa itseään rääkkäämään, rikkoo vaan paikkansa, koska elimistö muutenkin jo sen verran haurastunut. Ihan minulle riittää se, että kauppakassit jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta. Ja kun ei enää sitä jaksa, voi tilata ruoat kotiin verkkokaupasta !
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just näin. Ei vanhuusiällä pidäkään kuntosalilla alkaa itseään rääkkäämään, rikkoo vaan paikkansa, koska elimistö muutenkin jo sen verran haurastunut. Ihan minulle riittää se, että kauppakassit jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta. Ja kun ei enää sitä jaksa, voi tilata ruoat kotiin verkkokaupasta !
Kaverinini joutui laittamaan tekonivelen lonkkaansa, oli kova tekemään puntit niskassa kyykkyjä salilla vielä nelikymppisenä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaverinini joutui laittamaan tekonivelen lonkkaansa, oli kova tekemään puntit niskassa kyykkyjä salilla vielä nelikymppisenä.
Itsekin vielä parikymmentä vuotta sitten olin kova kyykkäämään salilla. Nyt polvet sökönä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi muutenkin kuntoa pitää yllä kuin kuntosalilla itseään rääkkäämällä.
Pariloitu kuha maistui ja sitten tein ison mokan kun söin suuren annoksen paistettuja muikkuja. Yö oli tuskainen.
Kalaruuat maistuvat vieläkin, hedelmät. ruisleipä ja matjessilli.
Puuroja syön kolme kertaa viikossa ja keitettyjä kananmunia pari kertaa viikossa. Olen ravitsemustietoinen myös ja kamppailen ruokahaluttomuutta vastaan, mutta yritän pitää verensokerin tasaisena ja syödä riittävästi proteiineja ja kuitua.- Anonyymi00010
Keitän kanamunan pinaattikeiton mukaan.
- Anonyymi00011
Aika hyvin maistuisi lähes kaikki, mutta maha ei kestä. Pirullista.
Mikä ihmisen suolistoonkin tulee vanhemmiten, kun se alkaa
renkslaamaan ?- Anonyymi00012
Kaikki ihmisessä rappeutuu ikää myöten ja elimet toimivat
huonommin. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
huonommin.Ei mitään uutta auringon alla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
huonommin.Kyllä ihminen todellakin "rappeutuu", ellei hän syö ravitsevaa ruokaa ja muista juoda riittävästi vettä.
- Anonyymi00019
Kehotan 'juoksemaan' suorinta tietä lääkärin vastaanotolle.
- Anonyymi00014
Lämmintä ruuan pitää olla, se on tärkeintä.
- Anonyymi00015
Pihivit, ja keitot.
Ruoka maistuu kun lisää aina hiukan voita ja lorauksen kermaa ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2522162
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2651283- 211251
- 41816
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i127752Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237719Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa234693- 54530
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46481- 38468