Vai mikä? Olenko mielestäsi ruma?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Millainen asemaerro?
- Anonyymi00002
Menestynyt - ei menestynyt ollenkaan
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Menestynyt - ei menestynyt ollenkaan
Varmaankin menestyneen päätettävissä. Siis se häiritseekö statusero.
- Anonyymi00003
Ei pelkään olevani kakkine vikoineni hänelle ihan helvetin iso pettymys.
Ei meinas oma rohkeus riitää
Naiselta miehelle - Anonyymi00004
En jaksa priorisoida tai sijoittaa mitään toiseen ihmiseen koska se on aina pettymys. En jaksa ottaa toista huomioon ja mua ärsyttää ihan vittuna jos en saa olla tarpeeksi rauhassa
- Anonyymi00006
Minua ei häiritsisi, jos puolisoni olisi minua menestyneempi. Poikkeuksena, jos hän esimerkiksi riidellessä käyttäisi statustaan aseena minua vastaan.
Toki mielellään olisin itsekin menestynyt. - Anonyymi00007
Ikinä ei pitäisi ainakaan omaisuuden tai yhteiskunnallisen aseman perusteella nostaa toista ylemmäksi - ihmissuhteissa. Se on eri asia jos halutaan ostaa jotain rahalla ja palveluna. Mutta jos nainen ja mies haluaa välittävän suhteen, jossa ollaan toisistaan kiinnostuneita ja toisesta aidosti välitetään. Silloin lähtökohta tutustumiseen on täysin tasa-arvoinen ja vain tunteet ja välittäminen ratkaisee.
- Anonyymi00008
Aivan.Mites itse piilotteletko tätä tasa-arvoista ihmistä muilta?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aivan.Mites itse piilotteletko tätä tasa-arvoista ihmistä muilta?
Ei se tunnusta että häpeää sitä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se tunnusta että häpeää sitä.
Mitä hittoa. En koskaan halveksi naista enkä ihmistä Vaikka hän olisi maailman rikkain tai köyhin nainen, suhtaudun häneen varmasti yhtä kunnioittaen, olen täysin lahjomaton, periaatteen mies.
- Anonyymi00011
oot liian lyhyt
- Anonyymi00015
Ihmisen voima on nimenomaan sisäistä voimaa, mittayksikkönä ei ole sentti vaan vaikuttavuus.
- Anonyymi00012
mietin dannyy2.0 ni ei sust oo siihe siittäjäks
- Anonyymi00013
Aika moista huumoria 😄
- Anonyymi00014
En pidä sua minua menestyneempänä, vaikka sinä asian ehkä niin näetkin. Ja ei, et ole ruma.
n>m- Anonyymi00016
Niin, makuasioitahan ne on, kuka on menestynyt, kuka ei.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin, makuasioitahan ne on, kuka on menestynyt, kuka ei.
Kyllä toki. Työasioissa tähtään/ uskon "menestykseeni" kymmenen vuoden päästä suunnilleen. Nyt on vielä tätä liikaa muutakin elämää elettävänä. Mutta hän paljasti itsestään jotain, kun vertasi taannoin, yli vuosi sitten, minua erääseen julkisuuden ihmiseen. Tajusin kuinka vähän hän mua arvostaa. Se oli ratkaiseva hetki.
n>m - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä toki. Työasioissa tähtään/ uskon "menestykseeni" kymmenen vuoden päästä suunnilleen. Nyt on vielä tätä liikaa muutakin elämää elettävänä. Mutta hän paljasti itsestään jotain, kun vertasi taannoin, yli vuosi sitten, minua erääseen julkisuuden ihmiseen. Tajusin kuinka vähän hän mua arvostaa. Se oli ratkaiseva hetki.
n>mAina on loukkaus verrata ketään kehenkään vaikka vertaisi maailmaan kuuluisimpaan ihmiseen. Jokainen on kuitenkin ylivoimainen oma itsensä omassa ainutlaatuisuudessaan. Minä ja nainen, vaikka olisimme koko maailman rakastama, silti me näemme vain toisemme, ylivoimaisina, kauneimpina, ainutlaatuisina toisillemme -sivusta-mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561