Et ole käynyt moikkaamassa enään pitkään aikaan.. Luulin että meillä olis ollut jotain enenpikin 😶
Näin unta että olit päälläni tukka auki ja hiuksesi menivät suuhuni samalla kun otit mut intohimoisesti 🙊
Olet mun jos tahdot samaa.
-brunette jykylä
Mihin katosit J?
11
243
Vastaukset 11
- Anonyymi00009UUSI
Minun tietämäni J polttaa sinun tukan kun hermostuu.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä hemmetin huumehörhöjä guben aloituksissa pyörii
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä hemmetin huumehörhöjä guben aloituksissa pyörii
Ihan realistinen näkemys jos olisi kyse J-J -miehistä ja heidän välisestä ”sähköstä” 😄
- Anonyymi00010UUSI
Tahdon jod ooot kis
- Anonyymi00011UUSI
Yhtä J miestä vedättää naiset. Se on aasinsilta se J mies muihin hyvän näkösiin miehiin. Suomeksi sanottuna se on vain tietämättään esiliinana mies.
- Anonyymi00012UUSI
J miehellä on paljon kavereita sillä isolla J llä.
Naiset haluaa niitä ja pääsee tutustumaan J ansiosta niihin miehiin.
On se vajaa se J mies kun se ei tajua.
Tn käytti myös viimeks sitä mahdollisuutta. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
J miehellä on paljon kavereita sillä isolla J llä.
Naiset haluaa niitä ja pääsee tutustumaan J ansiosta niihin miehiin.
On se vajaa se J mies kun se ei tajua.
Tn käytti myös viimeks sitä mahdollisuutta.Sitä iso J miestä ilmeisesti just tarkoitetaan vai mitä Ap.
- Anonyymi00014UUSI
Jussiko kysyy? 🙄
T. Jiimies. - Anonyymi00015UUSI
Persheet olalle
- Anonyymi00018UUSI
Ihanko Jyväskylässä guben aloituksen mukaan?
- Anonyymi00016UUSI
Kirjallisuutta hareastettu Kyllin kanssa.
Yllin kyllin
Raid tappaa talossa ja puutarhassa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682980- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141179Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3551106Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O631037Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77842
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719