Minkälainen on arvon raatilaisten lääkekaappi?
Minulla on reseptilääkkeitä:
- verenpaineeseen
- eturauhasen liikakasvuun
Käsikauppalääkkeitä:
- särkylääke
- allergialääke
- kortisonivoide
- ummetuslääke
- ripulilääke
- silmätipat
- nikotiinikorvaushoito
- nenäsuihke
- kofeiinitabletit
- närästyslääke
Ravintolisät:
- kuitulisä (ummetus)
- kalkkitabletit
Kaikki ei tietenkään ole päivittäiskäytössä.
Lääkkeistä
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Peltisiä.
Pöndellä punainen, peltinen, aika iso. Valmistaja jokin Sininen ruusu. Vanha, tilava ja käytännöllinen. Sisältönä normaalit ensiaputarvikkeet ja suppee valikoima normilääkkeotä.
Tsadissa kromattu, peltinen, pikkasen pienenpi. Ostettu Ikeasta. Muutaman kymmenen vuoden vanha, riittäävän iso ihan toimiva. Pari laatikkoa sais kyllä olla. Sisältö vähän laajempi, mutta muuten samantyyppinen, kuin pöndellä.
Reseptilääkkeet olkkarin sohvan vieressä muovilaatikossa.
=DW=- Anonyymi00003UUSI
Hauskaa.
Aloittaja luultavasti tarkoitti kysyä mitä niiden laatikoiden sisältö on.
Minulla reseptilääkkeet:
verenpainelääkkeet kaksi eri merkkistä, kolesterolilääke ja primaspan.
Sitten d-vitamiini, kalsium-magnesium, sinkki ja kuurittain rauta.
Nitro-suihke kulkee mukana varalta.
Tehty pallolaajennus ja stenttaus.
- Anonyymi00002UUSI
Kori: sidosvehkeitä lenkkeilyyn ja haavoihin. Kaikki varpaanväli- ja jalkapohjatuet kenkiin. Käytössä tai ei. Korvavahanpoistotipat, joskus ollut tarpeen, ehkä loput kuivuneet. Silmätipat, joskus kokeiltu, varmaan vanhentuneet.
Hyttys-häätö-arsenaali laaja, marjastukseen ja sienestykseen.
Puhdistusaine- ja joku rasvaputki siihen samaan.
Maustekaapissa rautaa, c-ja b-vitamiinejä, lasten annoksina, joskus nappaan.
D-vit ohjeen mukaan.
Yöpöydällä wagifemmiä ohjeen mukaan, myös hoitavaa voidetta läheisyyshommiin.
Lipaston laatikossa syömättömät. Atorvastatiini, pelosta ottamatta jäänyt. Jotain mahahapontasaustabletteja ja kuplaton, kun on joskus pahastikin kyljestä korventanut. Mikä lie ollut tilapäinen. - Anonyymi00004UUSI
Lääkekaapissani, eikä missään muuallakaan ole reseptilääkkeitä kun en mitään tarvitse, joten lääkekaapissa vain reseptittä saatavia; laastaria, yskänlääkettä pastilleina, jotain tabletteja flussan varalta, kurkkutabletteja, lääkepuuteria, voidetta hiertymiin, voidetta peräpukamiin, särkylääkettä, hydrokortisonivoidetta, aaloeverageeliä, silmätippoja, liuosta haavojen puhdistukseen sekä kuumemittari.
- Anonyymi00005UUSI
Onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta432084- 901045
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil293920Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii298843Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75820Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49819- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63658- 33623