Kai sen arvasit vaikka mua kehuitkin.
Pariin asiaan val...... tai en kertonut suoraan totuutta.
Kun kysyit Miksi?
Niin en kertonut niistä parin kuukauden takaisista teoistasi.
Ehkä en silloin ymmärtänyt että ne tekosi saattoivatkin sysätä mut siihen vesiliukumäkeen vaikka en niille silloin antanut painoarvoa. Voihan olla että ne oli se ratkaiseva tönäisy alitajunnalle.
Toinen kerta oli se kun kysyit Mikset?
Siinä vaiheessa olin luiskahtanut vesiliukumäestä lankuista tehdylle kiikkerälle lautalle ja yritin tarttua kaikenmoisiin naruihin pysyäkseni poissa myrskyävästä merestä.
Sikäli se oli totta kun sanoin etten saa tilannetta kontrolloitua. En vaan sanonut myrskystä mitään.
Tunnustan tämän jotta muutkin uskaltaisivat sanoa vaikka edes jotain negatiivista. Sekin olisi parempi ja voisi auttaa asioiden yli pääsemisessä tai unohtamisessa :-)
En ollut niin rehellinen
8
219
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Vilppaa väärässä päässä. Lastenaltaassa jo näköjää. -sivu
- Anonyymi00002
Kyllä on taas piimäistä tarinaa. Ehkä joku jaksoi lukea loppuun.
- Anonyymi00003
Omahyväistä jeesustelua ap..
- Anonyymi00004
Kyllä mä näen sun läpi
Osaan aavistaa ne myrskyt vaikket niistä kertoisi
Siksi kai tässä kirjottelenkin
Ymmärrän nyt paremmin monta asiaa, uskotko?
Vaikkakin oikukas, olet monessa kohtaa viisaampi kuin minä. Luotan siihen että joku päivä vielä kohdataan- Anonyymi00005
oi kuka s
väärin meni, ei s, ei edes sivusta.
mutta ihme jos tuon avauksen ymmärsit, muiden piikittelyhän totta on. Aloitus on vaikeaa, "piimäistä" :) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
oi kuka s
väärin meni, ei s, ei edes sivusta.
mutta ihme jos tuon avauksen ymmärsit, muiden piikittelyhän totta on. Aloitus on vaikeaa, "piimäistä" :)"Lainoppineelle" poli-itikan pyrkyrille nii tyypillistä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Lainoppineelle" poli-itikan pyrkyrille nii tyypillistä.
Mikä osa mistäkin viestistä on tyypillistä? Ap:n vai Anonyymi00005 :n ?
- Anonyymi00007
Mä en kysele niin ei ole pakottavaa tarvetta valehdella ja siksi toisekseen miksi turhaan kyselisin kun tiedän vastauksen kuitenkin jo etukäteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561