Alisa kertoo miten valmistaudutaan maratoniin

Anonyymi-ap

"Jos tavoittelee jotakin aikaa maratonilta niin 1-2 vuotta tai pidempäänkin pitää rakentaa sitä juoksua"
https://www.youtube.com/watch?v=fMZywUOMxJk

Ei sanonut että juokse maratoneja ennen ensimmäistä maratonia.

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miehet jää häneltä

• Anonyymi00002

Todellakin näköjään pieni sielu on saanut ylitsepääsemättömän kolhun.

• Anonyymi00003

Juoksuneuvos Pasanen. Olisi kiva kuulla miten ensimmäinen maratoni on ensimmäinen jos siihen valmistaudutaan maratoneilla?
        Alisalla on tuollainen ikänsä juosseen arvio asiasta, eikä hän ymmärrä miten huonokuntoisia ihmisiä on maailmassa jotka eivät koskaan ole tehneet mitään muuta kuin syöneet ja paskoneet.
        Eräs jopa arvioi että riittää kuntoiluksi sairaalan rappuset neljä kertaa vuodessa.
        Sellainen tavariz jos alkaisi tyhjältä pohjalta treenaamaan maratoniin 130 kiloisena, niin vuoden päästäkin poljettaisiin vielä lähtökuopissa sillä se pitäisi aloittaa niin varovasti ettei äijä hajoa käsiin. Sadanmetrin lenkit alkuun ja sitten fyssarille.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Juoksuneuvos Pasanen. Olisi kiva kuulla miten ensimmäinen maratoni on ensimmäinen jos siihen valmistaudutaan maratoneilla?
        Alisalla on tuollainen ikänsä juosseen arvio asiasta, eikä hän ymmärrä miten huonokuntoisia ihmisiä on maailmassa jotka eivät koskaan ole tehneet mitään muuta kuin syöneet ja paskoneet.
        Eräs jopa arvioi että riittää kuntoiluksi sairaalan rappuset neljä kertaa vuodessa.
        Sellainen tavariz jos alkaisi tyhjältä pohjalta treenaamaan maratoniin 130 kiloisena, niin vuoden päästäkin poljettaisiin vielä lähtökuopissa sillä se pitäisi aloittaa niin varovasti ettei äijä hajoa käsiin. Sadanmetrin lenkit alkuun ja sitten fyssarille.

On kyse MaratoniMärkäkorvan osallistumisesta elämänsä ensimmäiseen kisaan.

Kyllä se Alisakin on harjoitellut omissa hajoituksisaan maratonimatkoja.

Märkäkorva kertoo osaavansa juosta ja että tietää kaiken maratonista.

Ei tiedä kuitenkaan miltä tuntuu juosta maratoni ja kuinka hän itse siitä suorituksesta selviää.

Juttu ei toiseksi muutu millään viisastelulla ja pärrällä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

On kyse MaratoniMärkäkorvan osallistumisesta elämänsä ensimmäiseen kisaan.

Kyllä se Alisakin on harjoitellut omissa hajoituksisaan maratonimatkoja.

Märkäkorva kertoo osaavansa juosta ja että tietää kaiken maratonista.

Ei tiedä kuitenkaan miltä tuntuu juosta maratoni ja kuinka hän itse siitä suorituksesta selviää.

Juttu ei toiseksi muutu millään viisastelulla ja pärrällä.

Ai ennen maratonia on juossut maratoneja?

• Kun lähdin Kotkasta merille isäni kanssa... olin nuori mies ja täynnä unelmia... Menettäisin neitsyyteni ja rakastelisin ihanan kauniiden ilmaisten naisten kanssa kaikilla maailman merillä... mutta minut laitettiinkin pietarin ja tallinnan väliä liikennöivään rahtilaivaan ja siellä kaikki veti mua perseeseen...
      Meinasin tulla hulluksi mutta sitten siihen tottui ja alkoi jo hymyilyttää...
      Viiteen vuoteen en nähnyt yhtäkään naista ja minua pidettiin ruumassa sen aikaa kun muut kävi maissa...

Olin unelmoinut eksoottisesta Rositasta jonka kanssa imisin pina coladaa pillillä valtameren bungalowin rantaterassilla... Ei ollut Rositaa... Oli Reynaldo ja se mitä imin siellä ruumassa ei ollut pina coladaa...
      Kun lopulta päästivät kotiin lomille niin pieruni muistutti haukotusta ja kävelin kuin ankka... Äiti ymmärsi tuskani ja osti minulle kommodore pelin jota ränkytin melkein neli kymppiseksi, jolloin tapasin aimon...

• Anonyymi00006

Nää senssun matkailutarinat on ihan parhaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe