Toletaukoa menossa vajaa viikko. Henkinen riippuvuus todella kova ja mietin jopa, että lopettaisin kokonaan. Kannabis passivoi todella pahasti, koska polttelin päivittäin ja välillä jo aamustakin, jos oli oikein paha olla. Aiemmin tänä vuonna olin kesällä viikon verran tauolla, alkuvuodesta olin peräti kolme viikkoa.
Viime syksynä onnistuin olemaan kokonaiset kolme kuukautta polttamatta, kunnes vaikeat elämän tapahtumat saivat aloittamaan uudestaan. Se helpotus mikä siitä tulee, varsinkin kun on ollut tauolla, on valtavan suuri. Täysin ilman on taas sellaista väkisin puurtamista, missä ei siinäkään ole mitään järkeä.
Haluaisin heittää repun selkään ja lähteä maailmalle. Mutta en voi, koska täällä on velvollisuuksia. Tunnen itseni vangiksi ja vapauden kaipuu on kova. Pystyisin ehkä viikoksi irrottautumaan täältä ja se ei minulle riitä.
Olo tällä hetkellä on kamala. Itken ja makaan sängyssä. Eilen sentään olin liikkeellä ja oli jopa kaveri seurassani, etten joutunut olemaan yksin. Mutta hänkin laittoi merkille, miten koko kroppani välillä tärisi huonosta olosta. Jotain pitäisi saada tilalle, että jaksaisin. Ja olen autistinen ADHD:lla sekä addikti. En mielestäni viallinen, vaan sopeutumaton tähän systeemiin. Kokemusasiantuntijat??
Toletauolla olen
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta672952- 951186
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141159Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501091Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621021Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 75819
- 91750
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64742Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32699