Nyt on Prismassa uusittu itsepalvelukassoilla maksu päätteet. Saat alennuksetkin automaattisesti jos vaikka esim sämpylä pussi on vaikka -30% alennuksella niin se tulee siihen automaattisesti . Ei tarvii työntekijää huudella hätiin.
Kai ne kaikki muutkin kassa päätteet on uusittu , meen aina itsepalvelukassoilla kun ei tarvii jonottaa
Itsepalvelukassojen uudistus
6
96
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Citymarketissa ei tarvitse jonottaa, vaikka ei ole itsepalvelukassoja. Siellä on aina riittävästi työntekijöitä kassoilla. Prismassa on joka kerta jonoa, kun sinne menee ja usein vain yksi tai kaksi kassaa käytössä.
- Anonyymi00006
Elät ilmeisesti jossain rinnakkaisuniversumissa kun itse olen aina inhonnut ja inhoan aina cittaria juuri siitä syystä kun sielä on liian vähän kassoja, pitkät jonot ja ei itsepalvelukassoja edes. Kun taas prismassa, vaikka jonoja olisikin niin ainakin itsepalvelukassalle pääsee nopeasti ja muutoinkin, prismassa tuntuu enemmän kassahenkilöitä olevan aina kerralla paikalla (cittarissa voi pahimmillaan olla vain yksi ja sen lisäksi ehkä infosta pääsee joku toinen hetkeksi palvelemaan siihen, paitsi jos postin asiakas tulee jotain säätämään...)... Niin prismassa ei ole sitä postiakaan sotkemassa asioita.
- Anonyymi00002
Tänään ainakin oli lappu, että ei aletuotteita.
- Anonyymi00003
Ai jaa. Ale tuotteissa on nyt erilainen viivakoodi lappu.
Kuinkahan paljon taas tollaset kassa uudistukset kun maksavat, varmaan satoja tuhansia. Mut tietysti sitä rahaakin tulee päivittäin paljon.
Ja ihmiskassoja on tosi vähän ainakin silloin kun on ruuhkaa. Itsepalvelukassoilla pääsee nopeemmin- Anonyymi00004
Se onkin hyvä jos punalaputetut on noin merkitty (hyllynreunus-alehinnat kun on järjestelmässä, paitsi kerran kotona katsoin kuittia niin eipä ollu).
KIeltämättä on monesti nähny myös turhan vähän ihmiskassoja. Mutta jospa asiakasvirta vaikeasti ennakoitavaa (paitsi pe aamu-ja iltapäivä aina ruuhkaa). Tauotkin saa ja täytyy voida pitää.
Mä tilasin tais olla toissa lauantaina prisma.fi:stä. Nouda myymälästä(tjsp) palvelulla pari aletuotetta, niin 20 min. päästä jo tuli ilmoitus, että voi noutaa lokerosta (siitä tuulikaapista), tosi nopeeta!
lajijasuris
- Anonyymi00005
Ei ne alennukset liity mitenkään kassapäätteisiin vaan niihin keltaisiin viivakoodilappuihin, joista pitää muistaa viivakoodi vetää siitä keltaisesta "ale-lapusta" itse tuotteen viivakoodin sijaan (yleensä ale-lappu on pistetty peittämään se alkuperäinen viivakoodi). Sama systeemi oli cittarissa jo jonkin verran aikaisemmin.
Taas käänteisesti, edelleen ne "appsin antamat" alennukset pitää kassalle näyttää "kupongit" kännykästä ja se systeemi on edelleen kökömpi kuin cittarin plussa systeemin vastaava joka laskee nekin automaattisesti. Tosin prisman hyvä puoli on se, että se alennus annetaan yleensä jostain koko tuoteryhmästä "kaikki sekamehut -30%" eli silloin voi ainakin valita sen mielimehun sen sijaan, että joutuisi ottamaan kiinteästi vain sitä yhtä brändiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561