Jumala oli niin YSTÄVÄLLINEN, että hän sanoi minulle, että ; Hae sakset ja ota muutama OKSA KIITOKSENA HYVÄSTÄ TYÖSTÄ!
Minä hain ja otin sekä sanoin, että : Mieheni ja tyttärenikin on käyneet täällä minun kanssa VAPAEHTOISESTI SIIVOAMASSA JOTEN OTAN KIITOKSENA 3 OKSAA!
Mieheni sentään antoi OMALLE VAIMOLLEEN JUMALAN AVULLA KUKAN OKSAN!
Ehkä me vielä joku päivä mennään KIRKKOON kunniallisina kuuntelemaan JUMALANPALVELUSTA niin mieheni saa KUNNIAA!
Sain taas uusi kukkia.
8
73
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Jumala palkitsee vaivannäkösi mitä moninaisimmmin tavoin kun vain kuuntelet ääntään sisälläsi.
- Anonyymi00004
Kuuntelin ja kysyin vielä omalta tunnolta, mutta parasta tässä on se, että MIEHENI ON SENTÄÄN POLIISI!
- Anonyymi00002
Kyllä tästä nyt kammottava fiilis tuli. Ääniä päässä?
- Anonyymi00003
Trolli hakee hengellistä vaihdetta, samaa turjakehorinaa
- Anonyymi00005
Mieheni Poliisi ja en minä sentään koko kukkaa varastanut vaan muutaman oksan!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mieheni Poliisi ja en minä sentään koko kukkaa varastanut vaan muutaman oksan!
No toivottavasti tämä sun poliisis huomauttaa että sun nettipresens on sekavaa ja pilaa hänen mainettaan
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Trolli hakee hengellistä vaihdetta, samaa turjakehorinaa
Kunnioitan FB kunniallisia ja opettelen varastamaan niin voin jossain vaiheessa tehdän RYÖSTÖN!
FB:SSÄHÄN ON SUURIA RIKOLLISIA JOITA PITÄÄ KUNNIOITTAA!
En ole ikinä edes hakenut velkajärjestelyä loppuun niin saisin velat anteeksi! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kunnioitan FB kunniallisia ja opettelen varastamaan niin voin jossain vaiheessa tehdän RYÖSTÖN!
FB:SSÄHÄN ON SUURIA RIKOLLISIA JOITA PITÄÄ KUNNIOITTAA!
En ole ikinä edes hakenut velkajärjestelyä loppuun niin saisin velat anteeksi!Olet velkaa vain Jumalalle, siitä että teet elämästäsi kunnianosoituksen voimilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501