Kattelin tosa ku jaoin yölehtiä postillootiin niin torilla joku äijä hääräs kaivonkannen kimpus taskulampun kans... Ajelin siihen lähemmäks nii siinä oli parkis sellane ameriikan fordi tummenetuilla laseilla. Kysyin siltä äijältä mitä touhuat, niin perhana se oli Fox Mulder ja sano mulle että go work.
Tämä on kyllä outo pitäjä, ehkä totuus on tuolla jossain?
Mikähän torilla oli?
25
215
Vastaukset 25
- Anonyymi00002
Mene töihi
- Anonyymi00003
Mene töihi
- Anonyymi00004
Mene töihi
- Anonyymi00005
Mene töihi
- Anonyymi00006
Mene töihi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mene töihi
Niin et varmaan osaa englantia, mutta tosiaan sitä se Mulder sano kans, että go work...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin et varmaan osaa englantia, mutta tosiaan sitä se Mulder sano kans, että go work...
Mene laiska töihi
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mene laiska töihi
Eli Mulder sanoisi; go to the work you lazy 😂
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli Mulder sanoisi; go to the work you lazy 😂
Mene töihi
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mene töihi
Ei, ei ei ei, sä et siis osaa edes englantia?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei, ei ei ei, sä et siis osaa edes englantia?
paremmin ku sinä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
paremmin ku sinä
Ihan varmasti. Mutta hei edistystä elämässäsi. Osaat myös sanat; paremmin kun sinä. Hyvä poika, well done!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan varmasti. Mutta hei edistystä elämässäsi. Osaat myös sanat; paremmin kun sinä. Hyvä poika, well done!
Oon kirjottanu pitkän kiinan, japanin italian, ruotsin ja norjan, saa ottaa mallia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oon kirjottanu pitkän kiinan, japanin italian, ruotsin ja norjan, saa ottaa mallia.
Ilmanko ootki noin fiksu. Oliko Sokrates ja Einstein mahdollisesti samalla vuosikurssilla kanssasi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt suu repes kyllä😂😂😂😂😂kai tuon kiinan kirjoitit mandariinikiinasta, mulla on kans sellainen kirjoitettuna, pohjois-korean kävin kirjottaas kim jong unin lyseossa ja marsin kielen opiskelut on loppusuoralla, nano 🖖nano🖖 vaan sulle jos tiedät mitä tuo tarkoittaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt suu repes kyllä😂😂😂😂😂kai tuon kiinan kirjoitit mandariinikiinasta, mulla on kans sellainen kirjoitettuna, pohjois-korean kävin kirjottaas kim jong unin lyseossa ja marsin kielen opiskelut on loppusuoralla, nano 🖖nano🖖 vaan sulle jos tiedät mitä tuo tarkoittaa
Mulla ny ei oo aikaa kirjotella meen hoitaan nyt tontti asiat kuntoo.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mulla ny ei oo aikaa kirjotella meen hoitaan nyt tontti asiat kuntoo.
😂😂😂siis raapiin mullat kynsien alta äitis kukkaruukkuun
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
😂😂😂siis raapiin mullat kynsien alta äitis kukkaruukkuun
saat nähä vielä kuule.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
saat nähä vielä kuule.
Ei sulla pitäny olla aikaa kirjotella😂😂😂silti vaan roikut täälä
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei sulla pitäny olla aikaa kirjotella😂😂😂silti vaan roikut täälä
Ja silti säki kirjottelet
- Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mene töihi
Pelle
- Anonyymi00021
Nyt taas kyllä kaikkea muuta puhutaan kun sitä, mitä se äijä sieltä kaivosta yöllä etti. Se mua kiinnostais eikä mikkää naveton rakennus tontit.
- Anonyymi00023
Samaa täs kans kattonu että klopit kisaa siittä kuka saa viimmeesen sana, jumaliste ny ku kattoon klasista ulos niin siälä meni sellaanen punapäinen immeenen, maharottomat purijehet oli ja käveli niinko se olis jotaki vaillansa, mutta se perkules ehti männä jo ennenko eheriin akkunaa avata ja kysäästä notta tarttisko se jotaki. Mutta tuaniin se kaivohon kurkkimine on kyllä ihime touhua, kaikkia ihimeellistä sitä näis nurkis kokoaijjan tapahtuu. Tuasta kaivosta tuliki miäleheni viimmetalavinen juttu ko olin paraasilla käymäs, mun oli sinne kututtu vähä niinko tuamaroomahan, siällä oli sellaaset kisat notta kellä emännällä on parahuuset antimet joulupöyräs. Siäloili ämmiä ko muurahaasia pesäs esittelemäs ja antamas maistiaasia kinkuustansa, looristansa ja piparikki oli yhtenä artikkelina. Jonsei juttu ihan karkaasi sivuraiteelle, niin siälä kisapirtin pihas oli kaivo ja nua ämmät kävi sinne kurkkimas vähän väliä vuarollansa ja supatti jotaki, no yks ämmä meni sinne kurkkimahan niin notta soli siä kaivos melekeen vyötäryänsä myäre, no peläästyyn niin perkelehesti notta se mänöö sinne kokonansa ja syäksyyn siihen kiinni. Silloli kauhian isoo tanttu päällä ja kun sinne syöksyyn pää erellä niin jouruun sen tantun alle, otin siinä sitte kiinni mistä sain ja verin sitä eukkua sieltä kaivosta. Tuli se sieälä pois ja mä kaaruun seliällensä ja tämä eukko kahareisin mun naaman päälle, meinas happi loppua ku koko naama oli sen mirrin peitos, eikä se siittä ollu oikeen halukas heti siirtymähänkää, mutta lopulta se nousi ja kiitteli avuusta tuli kuulemma tapehesen. No kysääsin notta mikä siä kaivos oikeen oli, niin se tuli oikeen liki ja supatti mun korvahan notta siä on joku hullu joka hokoo kokoaja mee töihi ja soli varaastanu tän eukon sukkapuikon ja sitä se siältä koitti saara takaasi. Mää kävin päästämäs pitkät kuset siihen kaivohon ku väki kaikkos kisapirttihin. Se eukko perhana kuttui mun kahaveelle pirttihinsä kunha saisin ne tuamaroonnit tehtyä. Pian nua kisat oli tuamarootu, kyllä sai koitella ja maistella ämmien kinkkuja, looria ja piparia kylliksensä. Tuan jäläkehen meninki sen eukon pirtille ja voi maharotoonta ku sain sellaasta piparia notten oo koskaa saanu, oli parahuusin suutuntuma ja maku oli ku hunajoo olis siemaallu, pyysi viä mua auttamahan piparinsa kuarruttamiseski. Piparihin piti kuarrutteella kirijoottaa sen äijän ja mukulootten nimet, oli kyllä kova homma saara niin palio kuarrutetta tehtyä, munia piti vatkata kuarrutteesehen kyllä kovaa ja pitkähän. Siihen tuloksehen kyllä perkules tulin notta Paraasten piparit on kyllä parahia, niison aiva oma arominsa. Kaikkehen sitä vanahamiäs joutuu ko tuala ihimistenilimoolla reissaa, jottei vaan oo se sama kloppi siä kaivos mihi se äijä luuras yällä, jos soli viäny diltä pinnan, kaikenkarvaasta sitä onki
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Samaa täs kans kattonu että klopit kisaa siittä kuka saa viimmeesen sana, jumaliste ny ku kattoon klasista ulos niin siälä meni sellaanen punapäinen immeenen, maharottomat purijehet oli ja käveli niinko se olis jotaki vaillansa, mutta se perkules ehti männä jo ennenko eheriin akkunaa avata ja kysäästä notta tarttisko se jotaki. Mutta tuaniin se kaivohon kurkkimine on kyllä ihime touhua, kaikkia ihimeellistä sitä näis nurkis kokoaijjan tapahtuu. Tuasta kaivosta tuliki miäleheni viimmetalavinen juttu ko olin paraasilla käymäs, mun oli sinne kututtu vähä niinko tuamaroomahan, siällä oli sellaaset kisat notta kellä emännällä on parahuuset antimet joulupöyräs. Siäloili ämmiä ko muurahaasia pesäs esittelemäs ja antamas maistiaasia kinkuustansa, looristansa ja piparikki oli yhtenä artikkelina. Jonsei juttu ihan karkaasi sivuraiteelle, niin siälä kisapirtin pihas oli kaivo ja nua ämmät kävi sinne kurkkimas vähän väliä vuarollansa ja supatti jotaki, no yks ämmä meni sinne kurkkimahan niin notta soli siä kaivos melekeen vyötäryänsä myäre, no peläästyyn niin perkelehesti notta se mänöö sinne kokonansa ja syäksyyn siihen kiinni. Silloli kauhian isoo tanttu päällä ja kun sinne syöksyyn pää erellä niin jouruun sen tantun alle, otin siinä sitte kiinni mistä sain ja verin sitä eukkua sieltä kaivosta. Tuli se sieälä pois ja mä kaaruun seliällensä ja tämä eukko kahareisin mun naaman päälle, meinas happi loppua ku koko naama oli sen mirrin peitos, eikä se siittä ollu oikeen halukas heti siirtymähänkää, mutta lopulta se nousi ja kiitteli avuusta tuli kuulemma tapehesen. No kysääsin notta mikä siä kaivos oikeen oli, niin se tuli oikeen liki ja supatti mun korvahan notta siä on joku hullu joka hokoo kokoaja mee töihi ja soli varaastanu tän eukon sukkapuikon ja sitä se siältä koitti saara takaasi. Mää kävin päästämäs pitkät kuset siihen kaivohon ku väki kaikkos kisapirttihin. Se eukko perhana kuttui mun kahaveelle pirttihinsä kunha saisin ne tuamaroonnit tehtyä. Pian nua kisat oli tuamarootu, kyllä sai koitella ja maistella ämmien kinkkuja, looria ja piparia kylliksensä. Tuan jäläkehen meninki sen eukon pirtille ja voi maharotoonta ku sain sellaasta piparia notten oo koskaa saanu, oli parahuusin suutuntuma ja maku oli ku hunajoo olis siemaallu, pyysi viä mua auttamahan piparinsa kuarruttamiseski. Piparihin piti kuarrutteella kirijoottaa sen äijän ja mukulootten nimet, oli kyllä kova homma saara niin palio kuarrutetta tehtyä, munia piti vatkata kuarrutteesehen kyllä kovaa ja pitkähän. Siihen tuloksehen kyllä perkules tulin notta Paraasten piparit on kyllä parahia, niison aiva oma arominsa. Kaikkehen sitä vanahamiäs joutuu ko tuala ihimistenilimoolla reissaa, jottei vaan oo se sama kloppi siä kaivos mihi se äijä luuras yällä, jos soli viäny diltä pinnan, kaikenkarvaasta sitä onki
Kuule se perskules varmana sitö multeria kiinnosti se ääni siä kaivosa. Ku se kylä kysääs tua multaki että what that's mean? Ja se oli piru vie kuullunna just sen mene töihi huuron sieltö kaivoosta. Piätänsä se ei uskaltanunna siihen kaivohon laittoo ku pelkäs sitä terävöö pinnoo mikä sillä klopilla siä kaivonpohjasa oli kourasa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuule se perskules varmana sitö multeria kiinnosti se ääni siä kaivosa. Ku se kylä kysääs tua multaki että what that's mean? Ja se oli piru vie kuullunna just sen mene töihi huuron sieltö kaivoosta. Piätänsä se ei uskaltanunna siihen kaivohon laittoo ku pelkäs sitä terävöö pinnoo mikä sillä klopilla siä kaivonpohjasa oli kourasa.
Son sitte merkillistä touhua ollu tuala kaivon ympärillä jos siä on pinnakloppi rinkulas sisällä ja äijä kiärtää kaivonrenkasta ympäri, mutta tuallaasta välillä sitte sattuu, montakohan renkasta siinä kaivos on, meinaan päällekkään, notta onkohan se ollu syväki, jos vaikka kymmenenki renkasta niin sonjo aika syvä, tuasta tuliki miälehen yks reissu ko olin seiskatiällä menos Ruuneperkin kaupunkista itähän sinne Loviisahan vai mikä ämmän nimine paikka se ny on, siinoli kuiteski tiän molemmin pualin sellaaset ruakkimapaikat olikahan seiskakioski tai jotaki sinnepäin. Nuas kioskiis oli kyllä ilooset myyjättäret, joilloli puserot kyllä kunnos sellaaset puriehet notta tähkäviinapullonpohojaklasit meni huuruhun ja meinas henkiä salavata. Iloosesti ne heti toivotti sisähän ja kysyyvät mitä sais olla ja nostivat maharottomat munkit tiskihin näytille. Nuatten munkkien viäres oli pinos soja munkkirinkilöötä kymmene ja olihan tua melekoonen pino, notta kuinkaha tuas kaivos on sitte renkahia, voi maharotoon. Emmää osannu teherä päätöstä otanko niitä rinkulamunkkeja vai niitä muhkeeta munkkeja mikkä tiskihin lyätihin, niin kysyyn notta miten nuata rinkuloota teherähän, no nehän innostuu ja pyysi tiskintaa kattomahan kuinka munkkeja reiitetähän, sinne ku pääsin niin nämä epelithä vetääsi multa housut nilikkoohin ja käytti sitte mun sarvia muattina, siihen ne tökkäs taikinapalloja ja tyänsi juurehen, tehtihin joku pellillinen nuata ja sitte juatihin munkkikahavit päälle, ei tarvinnu eres maksaa mitää, noli niin otettuja ku monta pellillistä munkkeja tuli yhyrellä sarvittamisella ja antoovat piirastansaki viälä kapanpäällisiksi. Siälon kulukaa suamen suurimmat munkit ja kuppikoossaki löytyy, notta sinne käymähän jos reissua sinne suunnille, suasittelen, viäläki kuala valuu suupiälistä, on kulukaa maharotoonta menua maailmalla jos kankoonpeeski nuatten renkahien kans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va792014Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661249Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251062- 1411028
- 92744
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa121729- 45707
- 59665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59618