Paha olla?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Ei oo. Kurkku vähän kipeä.
- Anonyymi00004UUSI
Imuttelit homeisia mehuja viime viikonloppuna.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Imuttelit homeisia mehuja viime viikonloppuna.
En käytä homeusia, enkä homeettomia.
Se on tuo koulujen alku aina sitä aikaa.
- Anonyymi00002UUSI
Paha? Hyvähän tässä on. Mitä nyt nämä kivut tietysti ovat riesana viimeiseen asti, muttapa muuten koko ajan kohti parempaa. Tulee toiselle puolelle rökäletappio. Itse asiassa tuli jo.
- Anonyymi00005UUSI
Mikä on toinen puoli?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä on toinen puoli?
Sellainen, mikä kuuluu minua korkeammille voimille eli mm. Trafi jne.
- Anonyymi00003UUSI
Mä oon ihan loppu siihen
Et tunteilla lekitää.
Se on pilannu mun hermoston kestävyuden
Mä en jatka mitää.
Koti näytyää kauhealle
En liiku en halua elää...
Muhun on tunteet vvsikuttanu elämää rikkoen ja tuhoten
sa se etten ikinä sitä miestä josta tykkään taida saada...
Nytki sillon sastana ksikkia muita ihmisiä vain mieles ku pitäis äkkii olla muhun yhtryksis et voi rakksiden vielä pelastaa..
Naiselta miehelle- Anonyymi00011UUSI
Juu aika päälleliimattua teatteris palstaäijältä vai mitä sialun sisar? T naiselta
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juu aika päälleliimattua teatteris palstaäijältä vai mitä sialun sisar? T naiselta
Ps mieluummin sitä lukisi sellaista pittoreskia sisäsiistiä sielun matkaa terapian parissa. Sellaista itsensä hyväksymisen eetosta nääs. Ta To
- Anonyymi00008UUSI
Näytänkö tuskaiselta? Ei hätää, ajoittainen hoppu vaivaa vain :)
- Anonyymi00012UUSI
Kärsin postraumaattisesta, siitä ei pääse eroon. On kuin elinkautistuomio 😥 En joskus tiennyt, että näin pahalta voi tuntua. Haluan elää, mutta elämä on liian rankkaa. Ei kukaan halua näin sairaan seuraa edes, enkä yleensä pysty olemaan kenenkään seurassa kauaa, kun jo kuormitun.
- Anonyymi00015UUSI
Sama täälä, koitetaan jaksaa.⚓
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sama täälä, koitetaan jaksaa.⚓
Kiitos! Päivä kerrallaan mennään ❤️🙏
- Anonyymi00017UUSI
Paha olla koska vainooja/kiusaaja ei jätä rauhaan
- Anonyymi00024UUSI
Tiedän, mitä tuo on. Minun elämäni vainooja on pilannut. Koitetaan jaksaa ja odotetaan parempaa aikaa.
- Anonyymi00019UUSI
Hirveesti tekemistä ja jotkut koulukiusaajat lisää mua jatkuvasti johonki kiusaamis ryhmiin
https://globe.adsb.fi/ - Anonyymi00020UUSI
päätä ei saa pois päältä
- Anonyymi00021UUSI
Petostilasto on nolla.
- Anonyymi00022UUSI
Siksi kun ikävöin sinua ❤️.
Mn tumma- Anonyymi00023UUSI
Tai siis P- miestä ikävöin.
- Anonyymi00025UUSI
koska koen olevani jollakin tavalla pakkomielteinen häiriintynyt vammainen ja sopimaton ihminen ei palkata mihinkään firmoihin tuntuu myös että ei haluta että lisäännyn jne halutaan vain että kuolen salaliitto koittavat hakata riistää tapattaa
- Anonyymi00027UUSI
miksi pyöräilet täälläpäin luulin että jätin sinut jo taakseni
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843676Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381024Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22750Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33661Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23659Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624