Eduskunnan eräkerho ja metsästäjät menivätkin Nurmekseen karhujahtiin. Eipä kelvannut Lieksan maisemat ja karhut kansanedustajille, kun painelivat menemään Nurmekseen. Tällä olis ollu paljon enempi karhuja kaadettavaksi.
https://yle.fi/a/74-20241770
Miksi menivät Nurmeksen karhumettälle, eikö Lieksa kelvannut?
11
134
Vastaukset 11
- Anonyymi00003
Karhu antoi kahdelle heidän elämänsä, vaikka he yrittivät tappaa karhuparan. Olisi vetänyt niiltä kaulavaltimot poikki!
- Anonyymi00008
Tuohan se viherapinoiden suuri toive onkin. Normaali ihminen jos tuollaista ehdottaa niin heti on virkavalta ovella ja jos sattuu olemaan aselupia niin justiinsa lähtevät. Mutta viherapinoilla tuo muiden ihmisten vahingoittaminen tuntuu olevan se iso asia josta ne parhaat kiksit saa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuohan se viherapinoiden suuri toive onkin. Normaali ihminen jos tuollaista ehdottaa niin heti on virkavalta ovella ja jos sattuu olemaan aselupia niin justiinsa lähtevät. Mutta viherapinoilla tuo muiden ihmisten vahingoittaminen tuntuu olevan se iso asia josta ne parhaat kiksit saa.
Kellään normaalilla ihmisellä ei ole aseita kotonaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kellään normaalilla ihmisellä ei ole aseita kotonaan.
Käyppä tuo kertomassa vaikka rajavartioille, puolustusvoimien kantahenkilökunnalle tai reserviläisille. Missä pilvihöttelössä oikein elät?
- Anonyymi00004
Vain persujen kansanedustajat Nurmeksessa. Persut kiinnostaa kuin kilo paskaa.
- Anonyymi00005
Vastaus kysymykseen: Nurmeksella on paremmat ja pitemmät perinteet IKL:stä, eli äärioikeistosta kuin Lieksalla. Totta maar persut sinne ennemmin menee.
- Anonyymi00006
Lieksa on punainen, Nurmes on porvarillinen.
- Anonyymi00007
Onko Jenna mukana jahdissa?
- Anonyymi00014
On, on. Pappi ei ole.
- Anonyymi00010
Veikkaan että heitä ei kiinnosta Lieksan metsästysseurojen sisäsiittoisuus ja muiden pelko
- Anonyymi00013
Ihmettelen, miten MTJ on saanu aseenkantoluvan. Tosin niin kaikkea sekin ihmettelee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k162447Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330