55 vuotias mies erittäin aktiivisesti tuo esille tällä matkailupalstalla lapsuuttaan ja nuoruuttaan Lahdessa.
Antaa kuvan kuin Lahti Lahtelaisineen olisi jokin syy omaan toimintaansa ja puolustukseensa sille, että on ollut osallisena käsittämättömän järjettömään määrään väkivaltatilanteita.
Juuri tuollaisten henkilöiden johdosta tervepäiset nuoret niin tytöt kuin pojatkin hakeutuvat itsepuolustuslajien pariin, mutta tämä kyseinen edustaa mainittujen lajien häpeäpilkkuna pohjasakkaa.
Käsittämätöntä että Lahtelaisseura on hyväksynyt kyseisen henkilön nuorison esikuvaksi ja jopa junioreiden valmentajaksi.
Tapauksia / tapahtumia on niin runsaslukuisesti että ei ole mahdollista tuollaista määrää aikaansaada ilman että on itse provosoinut ne aluilleen.
Tosin mainittu ei ole mikään yllätys kun Dillen käytöksen taso on selvinnyt perinpohjaisesti tällä palstalla.
Elämänkokemuksia ja niiden seuraamuksia.
9
62
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sinut on aktivoitu. Kiitos tässähän nuorentui hetkessä neljä vuotta että heilahti!
Suhteellisuudentaju sinulla on edelleen onneton ja ajatusmaailmasi on kuin suoraan teiniltä joka on katsellut telkkaria koko ikänsä ja ihaillut Karate Kidiä, pelännyt väkivaltaa.
Minä olen aina ollut kiinnostunut kamppailusta ja puhun siitä mielelläni. Aivan sieltä viisivuotiaasta alkaen aina pohdittiin kuka vetää ketäkin "tulpaan". Minulla oli ärrävika.
Velipoika kävi sen verran nyrkkeilemässä että toi varusteita kotiin. Olin sitten jos siinä 9 vuotiaana hänen nyrkkisäkkinään ja tuli ihan kovaakin osumaa. Ihailin broidia koska hän oli isokokoinen ja pelätty poika joka ei väistellyt tappeluita.
Velipoika tyrmäsi kerran suunsoittajan potkaisemalla viiden metrin päästä puukengän jalastaan joka osui otsaan. Se oli aivan legendaarinen temppu josta puhuttiin kauan.
Oli broidillakin joskus silmä mustana kun oli mennyt vähän huonommin sitten. Armeijassa hän sai kunnolla turpaansa ja rauhoittui aika lailla.
Ihan sama oli minulla että armeijan jälkeen meni kaikki uusiksi. Uusi kunnollinen tyttöystävä hyvästä perheestä, uudet kaverit harrastuksien pareista eikä enää niitä kaupungilla hengailijoita.
Örvellykset vaihtui seurusteluun, työhön ja sporttiin. Pian myös talonrakennukseen.
Ne vei niin paljon aikaa että en käynyt juuri lainkaan enää poikien riennoissa.
Ohoh tuli menoa, kirjoitan hieman lisää myöhemmin, niin ehkä ymmärrät että kyse ei ole action-elokuvasta vaan poikain nahinoista ja opetuksien antamisista niille jotka eivät kunnioita pelisääntöjä.
Minua paljon kuumempi kaveri löytyy Suomen korkeimmalta jakkaralta karatessa tänä päivänä. Siellä on niitä kuuluisia daneja vaikka muille jakaa.
2010En pidä lukua sinun iästäsi sorry että en sitä tee.
Joo telkkarilla on monia vaikutuksia kuten olet kertonut että sulla alkas stondaan jo pentuna kun katsoit Teija Sopasta.
Taas paljon sanoja pikkusielulta.
Sinua kuumempi .... ??? Onko myös sinua sairaampi?- Anonyymi00002
Mistä ammennat voita satujasi, lääkepurkistako.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mistä ammennat voita satujasi, lääkepurkistako.
Selvisi ainakin koulukiusaamisen syyt:
Ärrävika, puukenkäbroidi, lumppusysteri, sbugefaija, köyhyys, 9 vuotias nyrkkeilijä, minäminäminä, ulkohuussi, kaverittomuus, käytös ylipäätään joka ilmennyt tällä palstalla. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Selvisi ainakin koulukiusaamisen syyt:
Ärrävika, puukenkäbroidi, lumppusysteri, sbugefaija, köyhyys, 9 vuotias nyrkkeilijä, minäminäminä, ulkohuussi, kaverittomuus, käytös ylipäätään joka ilmennyt tällä palstalla.Oletko minkä ikäinen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen?
Sen ikäinen että ei ole tarvetta tarinoida lapsuuttaan ja nuoruuttaan tuntemattomille internetissä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sen ikäinen että ei ole tarvetta tarinoida lapsuuttaan ja nuoruuttaan tuntemattomille internetissä.
Vietät kuitenkin elämäsi täällä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vietät kuitenkin elämäsi täällä.
Sinun kanssasi rakas.
- Anonyymi00008
Kyllähän nuo väkivalta ongelmat, on peräisen opitusta kaavasta, jotka vanhemmat ovat opettaneet, minulla ei ole ollut väkivaltaista lapsuutta, ei pentuna eikä koskaan, ei ole ollut tarvetta mihinkään itsepuolustukseen, enkä ymmärrä sitä että eivät hae apua itseleen, minulla on Touko niminen kaveri, jonka isä oli sodassa, ja pieksi lapsiaan aina kun voi, mitä vähimmästä syystä, myös vaimoaan, Touko sai sen takia narkolepsian, aivot eivät kestä mitä tahansa, pari suhteet eivät kestä, toistuvaa väkivaltaa, kolme puolisoa kolme lasta, vain yhteen tapaamisoikeus, vanhimpaan tyttäreen joka on jo 35 vuotias, kaikilla puolisoillaan on ollut vakavia mielenterveysongelmia, yksikään hänen suhteistaan ei ole kestänyt yli 3 vuotta, ero ja lähestymiskielto,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom701143- 65903
- 55880
- 202880
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66876Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70745Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal218733Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72722- 42716
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki35698Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S54609Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26588- 42568
Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47484Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474- 18468
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12437Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9404Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32392