Kesämiehet kokoontuu

Anonyymi-ap

Tunti sitten Citymarketin penkillä siinä taideteoksen ääressä kokoontui taas yhteiskunnan toivot, yksi nainen istui penkillä "työvaatteet" päällä käärien sätkää ja kolme sankaria toikkaroi siinä edustalla osittain pyörätiellä päät sekasin toinen toistaan olkapäille taputellen. On kyllä ihme että yhteiskunta ei saa tätä jengiä mihinkään hommiin, vaikka risusavottaan selvittelemään päänsä. Mene töihi miehelle tiedoksi, että olin töistä tulossa ja toisiin menossa, enkä täällä itke vaan ihmettelen maailman menoa ja en ole koskaan ollut yhteiskunnan elätettävänäkään.

13

209

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Mene töihi

• Anonyymi00003

Mene töihi

• Anonyymi00005

Mene töihi

• Anonyymi00007

Joo sinne penkille työkseen istumaan vai, mene sinä töihi äläkä täälä itke yhteiskunnan elätti

• Anonyymi00009

Juujuu niinku sinne penkille työkseen istuu vai sitäkö meinaat vai otko sä se kingspannitontin varasto mies joka työllistää kaikki, voisin tulla varastopäälliköksi jos maksat 50 euroo tunti

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juujuu niinku sinne penkille työkseen istuu vai sitäkö meinaat vai otko sä se kingspannitontin varasto mies joka työllistää kaikki, voisin tulla varastopäälliköksi jos maksat 50 euroo tunti

Sopii tehä paperit heti ensviikolla

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sopii tehä paperit heti ensviikolla

No jopas nyt onnisti, mahtavaa, anna numero niin sovitaan aika ja paikka

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No jopas nyt onnisti, mahtavaa, anna numero niin sovitaan aika ja paikka

Tuu klo 3 aikaan aamulla jussilan pihaan tiistaina.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuu klo 3 aikaan aamulla jussilan pihaan tiistaina.

Ei kai roskafirman pihassa mitään työsopimuksia tehdä aamuyöllä, mutta mies kun haastaa niin paikalla olen ja parempi on sunkin olla vai menikö pupu pinnapojulla pöksyy, voisit tulla vaikka tämä aamuna klo 3 sinne niin piirrellään nimet paperille isoilla kirjaimilla

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kai roskafirman pihassa mitään työsopimuksia tehdä aamuyöllä, mutta mies kun haastaa niin paikalla olen ja parempi on sunkin olla vai menikö pupu pinnapojulla pöksyy, voisit tulla vaikka tämä aamuna klo 3 sinne niin piirrellään nimet paperille isoilla kirjaimilla

Ihan on avaimet sisälle

• Anonyymi00016

Otat kai huomioon,että nämä ihmiset ovat syrjäytyneitä
      ..ei rahaa/ruokaa ei mitään

• Anonyymi00017

Mätämunia

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe