Ja joko tilasit omasi?
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/7bb426eb-4009-4c95-8881-b05162c0c44c
Mun makuun liian väritön eikä kovin kauniskaan. En oo tilannut.
Mitä mieltä mallistosta?
3
133
Vastaukset 3
Ehkä menee ylikorostamisen puolelle nuo pussilakanat. Mielummin rotta teemaa. 👍
Kävin vaan kurkkaa vieläkö täällä vaikutat.Moikka nyk. Töks 😁 Kurki vaan, ei täällä mitään nykyään tapahdu. Itsekin käyn oikeastaan vain kurkkimassa, mutta hiljaisuus ja taso (yhden sekoilijan osalta) on semmosta etten täällä viihdy, eikä taida viihtyä moni muukaan. Mutta ei taida olla Suomi24 osalta muissakaan ryhmissä kovin "kivaa", mitä nyt esim. ikäryhmiäkin olen välillä kurkkinut. Live-elämää siis enemmän ja muita vaihtoehtoja. Mukavaa päivää, viikkoa, kesä-syksyä sulle 😊
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moikka nyk. Töks 😁 Kurki vaan, ei täällä mitään nykyään tapahdu. Itsekin käyn oikeastaan vain kurkkimassa, mutta hiljaisuus ja taso (yhden sekoilijan osalta) on semmosta etten täällä viihdy, eikä taida viihtyä moni muukaan. Mutta ei taida olla Suomi24 osalta muissakaan ryhmissä kovin "kivaa", mitä nyt esim. ikäryhmiäkin olen välillä kurkkinut. Live-elämää siis enemmän ja muita vaihtoehtoja. Mukavaa päivää, viikkoa, kesä-syksyä sulle 😊
No sehän se on vähän kaikkialla S24 ja somessa, että ihmiset riehuu ja soittaa suutaan yhtenään, rasittavaa.
Sinkuissa yhä käyn höpisemässä, mutta ei sielläkään ole kovin usein muuta kun vänkääjiä paikalla. Tai politiikkaa, naiset sitä ja tätä kukkua, ehkäpä tauko olis paikallaan ennen kun kyllästyy taas kokonaan (ihmisiin). 😅
Kiitos, hyvää sykysyä, tätä päivää, viikkoa ja vuotta sinulle myös. 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535