Ja joko tilasit omasi?
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/7bb426eb-4009-4c95-8881-b05162c0c44c
Mun makuun liian väritön eikä kovin kauniskaan. En oo tilannut.
Mitä mieltä mallistosta?
30
440
Vastaukset 30
Ehkä menee ylikorostamisen puolelle nuo pussilakanat. Mielummin rotta teemaa. 👍
Kävin vaan kurkkaa vieläkö täällä vaikutat.Moikka nyk. Töks 😁 Kurki vaan, ei täällä mitään nykyään tapahdu. Itsekin käyn oikeastaan vain kurkkimassa, mutta hiljaisuus ja taso (yhden sekoilijan osalta) on semmosta etten täällä viihdy, eikä taida viihtyä moni muukaan. Mutta ei taida olla Suomi24 osalta muissakaan ryhmissä kovin "kivaa", mitä nyt esim. ikäryhmiäkin olen välillä kurkkinut. Live-elämää siis enemmän ja muita vaihtoehtoja. Mukavaa päivää, viikkoa, kesä-syksyä sulle 😊
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moikka nyk. Töks 😁 Kurki vaan, ei täällä mitään nykyään tapahdu. Itsekin käyn oikeastaan vain kurkkimassa, mutta hiljaisuus ja taso (yhden sekoilijan osalta) on semmosta etten täällä viihdy, eikä taida viihtyä moni muukaan. Mutta ei taida olla Suomi24 osalta muissakaan ryhmissä kovin "kivaa", mitä nyt esim. ikäryhmiäkin olen välillä kurkkinut. Live-elämää siis enemmän ja muita vaihtoehtoja. Mukavaa päivää, viikkoa, kesä-syksyä sulle 😊
No sehän se on vähän kaikkialla S24 ja somessa, että ihmiset riehuu ja soittaa suutaan yhtenään, rasittavaa.
Sinkuissa yhä käyn höpisemässä, mutta ei sielläkään ole kovin usein muuta kun vänkääjiä paikalla. Tai politiikkaa, naiset sitä ja tätä kukkua, ehkäpä tauko olis paikallaan ennen kun kyllästyy taas kokonaan (ihmisiin). 😅
Kiitos, hyvää sykysyä, tätä päivää, viikkoa ja vuotta sinulle myös. 🙂- Anonyymi00004
Tökstöksnöö kirjoitti:
No sehän se on vähän kaikkialla S24 ja somessa, että ihmiset riehuu ja soittaa suutaan yhtenään, rasittavaa.
Sinkuissa yhä käyn höpisemässä, mutta ei sielläkään ole kovin usein muuta kun vänkääjiä paikalla. Tai politiikkaa, naiset sitä ja tätä kukkua, ehkäpä tauko olis paikallaan ennen kun kyllästyy taas kokonaan (ihmisiin). 😅
Kiitos, hyvää sykysyä, tätä päivää, viikkoa ja vuotta sinulle myös. 🙂Jonkinmoista syksyä sinnekin.
Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä, että on vaan naisia ja miehiä. Naisille kuuluu tietyt roolit ja mies hoitaa tiettyjä virkoja. Kaikki muu on sekoilua.
Säkin tuputat jatkuvasti noita epäterveitä lisäsukupuoliasi tänne naisten palstalle. Onneksi olet enimmäkseen siellä sinkkupalstalla.
Jonkinmoisin syksyterveisin, En_osaaEn_tunne - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jonkinmoista syksyä sinnekin.
Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä, että on vaan naisia ja miehiä. Naisille kuuluu tietyt roolit ja mies hoitaa tiettyjä virkoja. Kaikki muu on sekoilua.
Säkin tuputat jatkuvasti noita epäterveitä lisäsukupuoliasi tänne naisten palstalle. Onneksi olet enimmäkseen siellä sinkkupalstalla.
Jonkinmoisin syksyterveisin, En_osaaEn_tunneMitä iniset senkin hapankorppuperseenreikä. Mulla on sentään mies ja lapset samankaton alla enkä harrasta mitään syrjähyppyjä kuten eräällä ei tuntevalla on tapana.
Perun nuo hyvän syksyn toivotukset.
t. TöksTööTöö Anonyymi00004 kirjoitti:
Jonkinmoista syksyä sinnekin.
Jonkinmoisin syksyterveisin, En_osaaEn_tunneNyt on sulla aiheet jo vähissä, kun tänne näillä jutuilla minutkin johdattelit. Huh huh.
Ei täällä miehistä tykätä.Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä iniset senkin hapankorppuperseenreikä. Mulla on sentään mies ja lapset samankaton alla enkä harrasta mitään syrjähyppyjä kuten eräällä ei tuntevalla on tapana.
Perun nuo hyvän syksyn toivotukset.
t. TöksTööTööNo jopas on ollut sketsit sulla käynnissä. Mikä luovuus, nyt mä pyörryn. Iik. 😵
Tökstöksnöö kirjoitti:
No jopas on ollut sketsit sulla käynnissä. Mikä luovuus, nyt mä pyörryn. Iik. 😵
Jep, tämä on palstan vitsiniekka-virtuoosi. Kuinka sekaisin voikin joidenkin pää olla.
- Anonyymi00006
Jep, tämä on palstan vitsiniekka-virtuoosi. Kuinka sekaisin voikin joidenkin pää olla.
Niin on pää ihan sekaisin kuin tuulisukka, ja vielä kierokin on sen lisäksi. Mikä kombo.
Hyvä, että sä olet edes rehellinen. ;) - Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nyt on sulla aiheet jo vähissä, kun tänne näillä jutuilla minutkin johdattelit. Huh huh.
Ei täällä miehistä tykätä.Tee mitä teet, mutta mä en minkään pillunhimon takia jättäisi mun omaa rakasta miestäni. Bissekin voi olla uskollinen, kuten mä.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tee mitä teet, mutta mä en minkään pillunhimon takia jättäisi mun omaa rakasta miestäni. Bissekin voi olla uskollinen, kuten mä.
Toki voi. Ja pitääkin olla.
Jaa, eos muuta kun kukin elää miten parhaaksi katsoo. Itellä ei mikään tai kukaan saa aikaan eroa. Puoliso on ainoa joka saa, haluamalla erota. Sitä kunnioitan.
Joskus vanhemmat eroaa ja joskus parempikin niin. Seksuaalinen suuntautuminen taas on jokaisen myös lapsen henkilökohtainen asia. Meidän perheessä saa olla mitä on.
- Anonyymi00011
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jaa, eos muuta kun kukin elää miten parhaaksi katsoo. Itellä ei mikään tai kukaan saa aikaan eroa. Puoliso on ainoa joka saa, haluamalla erota. Sitä kunnioitan.
Ei mun mielestä voi elää miten parhaaksi katsoo, jos on vaikka lapsia tehnyt. Silloin pitää pystyä ajattelemaan aina niiden lastensa parasta eikä hölistä menemään pillunhimojensa perässä pää kolmantena jalkana. Valinnat siitä kenen kanssa perheen haluaa perustaa on jo tuossa kohtaa tehty. Pillunhimot sitten käännyttää tekemään omia valintojaan vastaan joillan tuulisukilla. Me kaikki bisset ei onneksi ollakaan tuulisukkia, kuten eräs on.
- Anonyymi00012
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nyt on sulla aiheet jo vähissä, kun tänne näillä jutuilla minutkin johdattelit. Huh huh.
Ei täällä miehistä tykätä."Ei täällä miehistä tykätä"
Miten voi olla biseksuaali tykkäämättä miehistä? Mitä sulle tarkoittaa biseksuaalisuus ja miten se ilmenee sinussa? Anonyymi00012 kirjoitti:
"Ei täällä miehistä tykätä"
Miten voi olla biseksuaali tykkäämättä miehistä? Mitä sulle tarkoittaa biseksuaalisuus ja miten se ilmenee sinussa?Eikö tää ole lebe palsta, eikä bi?
- Anonyymi00013
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikö tää ole lebe palsta, eikä bi?
Aihe tällä palstalla on lesbot, mutta en täällä montakaan lesboa ole kyllä tavannut nykysellään. Lesbot ei muutenkaan vihaa miehiä, jos ei siihen mitään varsinaista aihetta ole, vaan suhtautuu niihin melko neutraalisti. Eräs bissekaverisi joskus sanoi täällä, että ei voi mennä bissepalstalle, kun siellä on niitä miehiä. Ei halunnut jutella vahingossakaan miesten kanssa. Sitä en tiedä mistä mieskammo johtui. Ilmeisesti inhosi ja vihasi omaa miestään ja heijasteli sen vihansa kaikkiin miehiin.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aihe tällä palstalla on lesbot, mutta en täällä montakaan lesboa ole kyllä tavannut nykysellään. Lesbot ei muutenkaan vihaa miehiä, jos ei siihen mitään varsinaista aihetta ole, vaan suhtautuu niihin melko neutraalisti. Eräs bissekaverisi joskus sanoi täällä, että ei voi mennä bissepalstalle, kun siellä on niitä miehiä. Ei halunnut jutella vahingossakaan miesten kanssa. Sitä en tiedä mistä mieskammo johtui. Ilmeisesti inhosi ja vihasi omaa miestään ja heijasteli sen vihansa kaikkiin miehiin.
No mulle täällä taas on meuhkattu, että pois täältä. Bisset ja miehet ei tänne kuulu. Parta photoshop vissiin vituttaa joitain. Nättihän mä en abdrogyyninä tietenkään ole. Sikäli ymmärrän jos ällöttää. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
No mulle täällä taas on meuhkattu, että pois täältä. Bisset ja miehet ei tänne kuulu. Parta photoshop vissiin vituttaa joitain. Nättihän mä en abdrogyyninä tietenkään ole. Sikäli ymmärrän jos ällöttää. 😅
Androgyyninä... Meni kirjaimesta huti.
- Anonyymi00014
Tökstöksnöö kirjoitti:
Pidä vaan tuo miehen kuva. Huomaat kohta, että se ei tule juttelemaan sinulle sanaakaan ennen kuin vaihdat jonkin tissiböönan kuvan profiiliisi. Jakaa ilmeisesti kaikki ihmiset tarkasti binäärisen sukupuolen sisälle joko tai periaatteella. Mitään siltä väliltä ei ole olemassakaan ja pitää sitä binäärin ulkopuolella olemista höpöhöpöjuttuna. Kysy vaikka tuolla mieskuvaprofiililla siltä mitä mieltä se on ei-binäärisyydestä. Mulle se ei nimittäin enää vastaile, niin turha kysellä.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pidä vaan tuo miehen kuva. Huomaat kohta, että se ei tule juttelemaan sinulle sanaakaan ennen kuin vaihdat jonkin tissiböönan kuvan profiiliisi. Jakaa ilmeisesti kaikki ihmiset tarkasti binäärisen sukupuolen sisälle joko tai periaatteella. Mitään siltä väliltä ei ole olemassakaan ja pitää sitä binäärin ulkopuolella olemista höpöhöpöjuttuna. Kysy vaikka tuolla mieskuvaprofiililla siltä mitä mieltä se on ei-binäärisyydestä. Mulle se ei nimittäin enää vastaile, niin turha kysellä.
Juu, en mä näitä kuvia muitten mieliksi laita. Huviksi ehkä kyllä, omaksikin huviksi. Mielumminhan minä olisin pojaksi syntynyt, ihan vaan kun kaikki mitä olen ollut ja olen sopisi kivuttomammin pojan ja miehen kehoon.
Ei siksi että suosisin jotain sukupuolta ja toista en, vaan ihan tosiaan mun oma persoona on käyny karseita kipuja joskus läpi aiheen tiimoilta. Onneksi mä olen realisti ja haluan hyväksyä tosiasiat, en paeta niitä. En yrittää muuttaa niitä.- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, en mä näitä kuvia muitten mieliksi laita. Huviksi ehkä kyllä, omaksikin huviksi. Mielumminhan minä olisin pojaksi syntynyt, ihan vaan kun kaikki mitä olen ollut ja olen sopisi kivuttomammin pojan ja miehen kehoon.
Ei siksi että suosisin jotain sukupuolta ja toista en, vaan ihan tosiaan mun oma persoona on käyny karseita kipuja joskus läpi aiheen tiimoilta. Onneksi mä olen realisti ja haluan hyväksyä tosiasiat, en paeta niitä. En yrittää muuttaa niitä.Onko ei-binäärisyys sitä, että pakenee siitä syntymässä todetusta sukupuolesta? Onko sukupuoli-identiteetti ja sukupuoli sama asia?
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko ei-binäärisyys sitä, että pakenee siitä syntymässä todetusta sukupuolesta? Onko sukupuoli-identiteetti ja sukupuoli sama asia?
Ei. Mutta en täällä sitä enempää ruodi.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos mua tarkoitit, niin arvaapa johtuuko profiilikuvastasi vai jostain muusta.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei. Mutta en täällä sitä enempää ruodi.
Eikä todellakaan kannata, oikeastaan mitään muutakaan, ainakaan tämän tyypin kanssa. Kivaa päivää!
- Anonyymi00016UUSI
Eikä todellakaan kannata, oikeastaan mitään muutakaan, ainakaan tämän tyypin kanssa. Kivaa päivää!
Jos sun poika haluaisi pitää vaikka keijukaiskukkapaitaa, niin katsoisitko kieroon? Jos tyttöjä on, niin hyväksyisitkö tytölläsi esim. spideri-mannepaidan?
Juu, tämä palsta ei erityisemmin motivoi muutenkaan keskustelemaan. Täällä pitäisi olla muotin mukaan, että voi olla mitään mieltä. Mukavaa päivää. 🙂🍁
- Anonyymi00017UUSI
Sähän sait toteuttaa itseäsi hyvin tuossa Savinainen/Pride-ketjussasi. Eikö ole ihanan vapauttavaa olla oma itsensä?
- Anonyymi00002
Mul on sellattine Spiderman hämishäkki paita.
Sellanen tällattine: https://www.youtube.com/watch?v=_b2snznI23c
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran93845Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?148797- 60682
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29532- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 30446
- 44441
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401