Utterin kahvila/ravintola Katariinassa.

Anonyymi-ap

Tätäkin Utterin bisnestä suunniteltiin kuin Iisakin kirkkoa mutta tontilla kasvoi vain ruoho kunnes Kotkan kaupunki irtisanoi sopimuksen.
https://yle.fi/a/74-20051253

9

81

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saa nähdä mikä on yrittäjän seuraava peliliike Vaakun fiaskon jälkeen?
      Käyvät kovaa keskinäistä kamppailua Ismo Rädyn kanssa siitä kumpi sössii enemmän liiketoimiaan?
      Räty ollut tosin paljon kauemmin alalla, niin hänellä on Kotkan seudulla jo kymmeniä nurin menneitä firmoja ja viritelmiä.

• Anonyymi00002

Nyt on kirjoittelija saanut puurot ja vellit suuhunsa. Kaupungin sopimus saarelle 5 vuotinen josta vasta ensimmäinen menossa. Joten kannattaa palata saaren osalta asiaan 4 vuoden päästä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Nyt on kirjoittelija saanut puurot ja vellit suuhunsa. Kaupungin sopimus saarelle 5 vuotinen josta vasta ensimmäinen menossa. Joten kannattaa palata saaren osalta asiaan 4 vuoden päästä.

Ei tule 5 vuotta olemaan Utter saarella. Kumpikin osapuoli voi irtisanoa sopimuksen samaan tapaan kuin normaali vuokra asujakin. Tuskin Utter haluaa jatkaa Vaakussa ja riköhän kaupunkikin halua vuokralaisen joka pystyy panostamaan 100% asiakkaiden palveluun.
        On noita sopimuksia ennenkin irtisanottu ja Utterhan ei ole itsekään missä olen ollut loppuun asti kun kaikki firmat lopettaneet kesken. Esim Loviisassa, Kotkan torilla ja tuo surullisen kuuluisa Katariinan ravintola jota ei edes alkanut rakentamaan ja kaupunki irtisanoi vuokrasopimuksen.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei tule 5 vuotta olemaan Utter saarella. Kumpikin osapuoli voi irtisanoa sopimuksen samaan tapaan kuin normaali vuokra asujakin. Tuskin Utter haluaa jatkaa Vaakussa ja riköhän kaupunkikin halua vuokralaisen joka pystyy panostamaan 100% asiakkaiden palveluun.
        On noita sopimuksia ennenkin irtisanottu ja Utterhan ei ole itsekään missä olen ollut loppuun asti kun kaikki firmat lopettaneet kesken. Esim Loviisassa, Kotkan torilla ja tuo surullisen kuuluisa Katariinan ravintola jota ei edes alkanut rakentamaan ja kaupunki irtisanoi vuokrasopimuksen.

Vuodet eivät ole veljeksiä. Tämä vuosi oli tällainen, ensi vuonna uusi tarina.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vuodet eivät ole veljeksiä. Tämä vuosi oli tällainen, ensi vuonna uusi tarina.

Yrittäjä ei saa anniskelulupia. Ensi kesä myös kuiva kesä ellei vaihda ravintolaa jonkun muun nimiin. No eipä hän varmasti siellä enään ensi kesänä ole.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Yrittäjä ei saa anniskelulupia. Ensi kesä myös kuiva kesä ellei vaihda ravintolaa jonkun muun nimiin. No eipä hän varmasti siellä enään ensi kesänä ole.

Ja kuka puhuu, onneton josta ei ole minkään tekijäksi mutta kovaa vassariulinaa tulee

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sopimuksessa on osapuolet ja allekirjoittajat, eikö?
        Sopimusta ei voi "vaihtaa jonkun muun nimiin"
        Utter pitäköön neljä kuivaa kesää Varissaaressa ihan omiin nimiinsä, ellei kaupunki irtisano sopimusta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sopimuksessa on osapuolet ja allekirjoittajat, eikö?
        Sopimusta ei voi "vaihtaa jonkun muun nimiin"
        Utter pitäköön neljä kuivaa kesää Varissaaressa ihan omiin nimiinsä, ellei kaupunki irtisano sopimusta.

Kyllä pystyy. Kotkassakin on yrityksiä joissa vuokraaja on eri kuin itse homman pyörittäjä. Lakia ja sääntöjä pystytään kiertämään. Näitä huijareita riittää joka maassa ja kaupungissa. Myös Suonessa ja Kotkassa

• Anonyymi00009

No mitäs tästä kimpoilet? Kaupunginhallitus varmasti hoitaa sopimusasiansa yhtä hyvin ja/tai huonosti, kuten viime aikoinakin on nähty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1521
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1154
    3. 82
      1002
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      41
      823
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      816
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      744
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      13
      720
    8. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      705
    9. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      705
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      676
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      615
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      605
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      602
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      591
    15. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      570
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      536
    17. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      523
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      41
      518
    19. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      71
      493
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      17
      477
    Aihe