Miksi netissä ei voida olla ystävällisiä.

Anonyymi-ap

Miksi aina käsketään lähteä vetämään?
Miksi aina sanotaan hulluksi ja käsketään menemään hoitoon vaikka olen saanut terveen paperit?
Minne menen kun olen yksinäinen?

59

146

Vastaukset 59

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

>Miksi aina käsketään lähteä vetämään?
      Koska sua ja sun juttuja ei jakseta.

>Miksi aina sanotaan hulluksi ja käsketään
      > menemään hoitoon vaikka olen saanut
      > terveen paperit?

>Minne menen kun olen yksinäinen?
      Ihan sama, ei se ole muiden ongelma.

• Anonyymi00002

Hyvä että olet ilkeä. Minä en

• Anonyymi00007

Mä rupesin itkemään

• Anonyymi00003

• Anonyymi00004

Sanokaa yksikin ruma kommentti niin ilmiannan teidät kaikki poliisille

• Anonyymi00047

Yksikin ruma kommentti.

(Odottelee milloin poliisi kolkuttaa ovelle ja tulee pidättämään)

• Anonyymi00005

Te puhutte nuorelle tytölle jonka tunteet käy kuumina.

• Anonyymi00006

Olette todella ajattelemattomia kun nuorelle tytölle puhutte näin törkeästi. Mä en jaksa enää nettiä!

• Anonyymi00010

Psykoosit tulilla

• Anonyymi00011

Mä olen näin Yksinäinen!

• Anonyymi00012

Haluan vain puhua!

• Anonyymi00024

Minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa, jos olet minua sen verran nuorempi, että voisit olla lapseni!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minulla ei ole sinulle mitään sanottavaa, jos olet minua sen verran nuorempi, että voisit olla lapseni!

Miksi et ole hiljaa!

• Anonyymi00013

Haluan puhua! On se on liikaa pyydetty.

• Anonyymi00014

:(

• Anonyymi00015

Masentava keskustelu

• Anonyymi00016

Mulla on masennus

• Anonyymi00017

Netti on painajainen

• Anonyymi00059

Siksi outoa että roikuttaa itseään juuri painajaisessa.

• Anonyymi00018

Some on painajainen

• Anonyymi00019

Keskustelupalstalla pitää puhua asiallisesti

• Anonyymi00056

Mielenkiintoinen kommentti. Minä kerron keskustelupalstoilla OMAT mielipiteeni, mutta näillä keskustelupalstoilla on myös niitä, jotka ottaa joka helvetin asiasta nokkiinsa!

• Anonyymi00021

Nettikiusaaminen on rikos

• Anonyymi00022

Miksi ketään ei kiinnosta mun ahdistus?

• Anonyymi00060

"Miksi ketään ei kiinnosta mun ahdistus?"

Mikä tekee sinun ahdistuksesta tärkeämmän kuin jonkun toisen ahdistus?

Jokaisella on omat murheensa. Kuka hoitaa ne jos pitää keskittyä sinun ahdistuksessa elämiseen? Mitä itse teet muiden eteen?

• Anonyymi00023

Miks mua Masentaa ja ahdistaa?

• Anonyymi00025

Mikä auttaa masennukseen?

• Anonyymi00026

:( :( :( :( :( :( :(

• Anonyymi00027

Miksi pitää tulla palstalle kiusaamaan?

• Anonyymi00028

Miksi kiusaatte?

• Anonyymi00030

Ette tajua että ruudun takana on oikea ihminen eikä botti.

• Anonyymi00031

Millon netistä tuli näin julma? Vain kiusaajat saa olla netissä?

• Anonyymi00032

Miten mä kestän tän kohtelun netissä?

• Anonyymi00033

Miksi täällä saa loukata niin paljon kuin haluaa?

• Anonyymi00034

Näkee miten ihmisillä on paha olla itsensä kanssa.

• Anonyymi00057

Kerros tarkemmin. Onko "oma paha olo" aihe keskustella netissä? Silloin sillä henkilöllä, jolla se paha olo on, olisi aiheellista mennä keskustelemaan alan ammattilaisen kanssa. Eikö niin? Mä olen ymmärtänyt, että edes tällä palstalla saisi kirjoitella omia mielipiteitään vaikka ne eriäisi jonkun toisen mielipiteistä. Sitten nämä loukkaantujat "kiljuu" vaikka mitä, kun ei ole samaa mieltä heidän kanssaan. En minä ainakaan mielistele ketään, en edes elävässä elämässä, saatikka palstoilla.

• Anonyymi00035

Netti on netti niin hyvässä kuin pahassa.

Netti tuo helposti esille ihmisistä ne negatiiviset puolet, keskustelun molemmilta puolin. Toiseen osapuoleen ei tietenkään voi vaikuttaa, eli ainoa aisa on se vaikeampi, eli miettiä että mitä itse voisi tehdä toisin.

Täällähän ei kukaan tunne sinua, eikä sen takia voi antaa täsmällisiä vinkkejä, mitä kannattaisi tehdä toisin, mutta oletko esimerkiksi miettinyt sitä, että millä tavalla yksinäisyytesi liittyy siihen, että sinua käsketään lähtemään vetämään?

Oletko miettinyt millaista yksinäisyytesi on? Tapaatko oikeasti harvoin ihmisiä, vai tunnetko olevasi erilainen ja yksinäinen vaikka ympärillä on ihmisiä?

Tuleeko sieltä joku syy tai jotain painetta, miksi kanssakäymistilanteet epäonnistuvat?

• Anonyymi00049

On kumma ettei näin hyvään ja ystävälliseen keskusteluun aloittaja sitten vastaa vaikka joku noteeraa ja huomaa.

• Anonyymi00050

Rehellisesti sanottuna aloittajan tarvii vaan ymmärtää ettei vika ole itsessä kun joku muu käyttäytyy huonosti. Ja tää olettelukommentti mihin vastaan on täyttä nettitörttöilyä, älä ota sitä tosissaan. <3 Sussa ei oo mitään vikaa, tää keskustelupalsta on vaan täynnä ihmisiä joiden kaa ei kukaan haluu jutella... joten tulevat jakamaan ajatusmaailmaansa vallitsevaa muista ihmisistä ikäviwn asioiden olettelua tänne. Pönkittävät sillä omaa itsetuntoa, kun sen tueksi ei ole oikeasti mitään muuta kuin kuvitella muille ihmisille negatiivisia ominaisuuksia, ja sitten verrata itseään positiivisesti näihin mielikuvituksen tuotteisiin.

• Anonyymi00036

On hyvä ohje, ettei lähe nettiin silloin kun on ärtsy mieli.

Oginavalta bal länttepäin.

• Anonyymi00037

On hyvä ohje takavarikoida idiooteilta puhelimet alkoholistiparantolassa ja luovuttamatta niitä narkomaaneille ollenkaan.

• Anonyymi00038

Eräs sinulle oikein asiallisesti vastasi. Mutta et kuitenkaan itse pohdi sinulle vastaajan kehotuksen mukaan asioita etkä keskustele miksi asiat on miten on ja mitä niille voisi tehdä.

Tyydyt vaan huutamaan miksi miksi miksi.

Mielenterveyden ja ongelmien kanssa kamppailevat ihmiset on useimmiten energiasyöppöjä, jotka vie terveiltä ihmisiltä voimat kun koko ajan muilta jotain vaativan mt-ongelmaisen kanssa alkaa olemaan tekemisissä. Sairastuu itsekin jos ei pidä varaansa.

Siksi ei tee mieli olla siinä antamassa energiaa saamatta mitään tilalle. Suhde ei ole vastavuoroinen vaan joku hoivasuhde. Sama kuin on päihdeongelmaisten kanssa.

• Anonyymi00039

Et ole tiemmä ihminen joka osaa kohdata/olla tekemisissä mt-ongelmaisten kanssa. Minä olen mt-ongelmainen. Meijän kaa ihmiset jotka tulee toimeen meijän kanssa, ovat usein järkeviä ja mukavia&empaattisia.

• Anonyymi00040

Pahat ihmiset ei myös ymmärrä tai hyväksy mt-ongelmaisia koska heidän arvomaailmassa raha menee kaiken edelle. He näkee mt-ongelmaiset pelkkänä kulueränä. Ovat usein poliittisesti äärioikeistolaisia tai ovat darwinisteja. Muistuu mieleeni 2010-luku kun olin tunnettu suomalainen tupettaja niin joka päivä sain ilkeitä kommentteja näiltä tyypeiltä koska ne tiesi mun olevan mt-ongelmia poteva kun avoimesti kerroin siitä videoissa niin ne kiusasi minua ja muutama tyyppi lähetti ihan tappouhkauksia ja yksi tyyppi loi kanavan jossa kanavan nimeksi loi sellaisen jossa kehoitettiin minut tappamaan jolloin nettipoliisi puuttui asiaan että näin vakavaksi meni mun kiusaaminen. Näillä tyypeillä oli usein profiilikuvassa aadolf Hitlerin naama , jussi halla-ahon naama tai jonkun vanhan saksalaisen sosiaalidarwinistin naamakuva. He olivat omien sanojensa mukaan kovastityötä tekeviä ja osa oli yrittäjiä yritysmaailman huipulla ja ne sano ettei voineet sietää mua sillä pitivät mua laiskana ja pelkkänä kulueränä ja mukaan mahtui myös sellaisia kiusaajia jotka oli alaikäisiä yläastelaisia joiden kommenttien taso oli tietenkin silloin lapsellista.

ei tällaiset ihmiset ole enemmistö Suomessa mut on niitä jonkun verran. Yritysmaailman huipullakin on tällaisia ihmisiä jotka ei suhtaudu meihin mt-ongelmaisiin hyvin vaan haluis päästä suoraan sanottuna eroon meistä sillä tiiän muutamia sellaisia jotka ajattelee meistä niin.

Noin 3 tyyppiä on tulleet kirjoittamaan minulle ihan suorat sanat että toivovat minulle kuolemaa koska oon pelkkä kuluerä valtiolle.

Se miten mt-ongelmaiset nähhään yhteiskunnassa, on riippuvaa ihmisen empatiatasosta ja jopa poliittisesta arvomaailmasta.

• Anonyymi00041

En tarkoota että sie oot tyhymä, empatiakyvytön, paha, epämukava vaan et ehkä ossaa olla tekemisissä mt-ongelmaisten kanssa. Sulta voi puuttua tieto ja kyky olla meijän kaa tekemisissä. Mun isä on maailman paras isä koska aina ymmärtäny mua ja äitini myös ymmärtää mua joten maailman paras äiti. Parmepaa issää ja äitiä ei voi saajakaan.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Et ole tiemmä ihminen joka osaa kohdata/olla tekemisissä mt-ongelmaisten kanssa. Minä olen mt-ongelmainen. Meijän kaa ihmiset jotka tulee toimeen meijän kanssa, ovat usein järkeviä ja mukavia&empaattisia.

"Meijän kaa ihmiset jotka tulee toimeen meijän kanssa, ovat usein järkeviä ja mukavia&empaattisia."

Mutta he eivät halua olla tekemisissä koska empaattinen ihminen uupuu jatkuvaan energiakuppaamiseen.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

"Et ole tiemmä ihminen joka osaa kohdata/olla tekemisissä mt-ongelmaisten kanssa. Minä olen mt-ongelmainen. Meijän kaa ihmiset jotka tulee toimeen meijän kanssa, ovat usein järkeviä ja mukavia&empaattisia."

Miksikä sitten koko aloitus ja pitkä ketju valitusta jos mitään ongelmaa ei ole?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Pahat ihmiset ei myös ymmärrä tai hyväksy mt-ongelmaisia koska heidän arvomaailmassa raha menee kaiken edelle. He näkee mt-ongelmaiset pelkkänä kulueränä. Ovat usein poliittisesti äärioikeistolaisia tai ovat darwinisteja. Muistuu mieleeni 2010-luku kun olin tunnettu suomalainen tupettaja niin joka päivä sain ilkeitä kommentteja näiltä tyypeiltä koska ne tiesi mun olevan mt-ongelmia poteva kun avoimesti kerroin siitä videoissa niin ne kiusasi minua ja muutama tyyppi lähetti ihan tappouhkauksia ja yksi tyyppi loi kanavan jossa kanavan nimeksi loi sellaisen jossa kehoitettiin minut tappamaan jolloin nettipoliisi puuttui asiaan että näin vakavaksi meni mun kiusaaminen. Näillä tyypeillä oli usein profiilikuvassa aadolf Hitlerin naama , jussi halla-ahon naama tai jonkun vanhan saksalaisen sosiaalidarwinistin naamakuva. He olivat omien sanojensa mukaan kovastityötä tekeviä ja osa oli yrittäjiä yritysmaailman huipulla ja ne sano ettei voineet sietää mua sillä pitivät mua laiskana ja pelkkänä kulueränä ja mukaan mahtui myös sellaisia kiusaajia jotka oli alaikäisiä yläastelaisia joiden kommenttien taso oli tietenkin silloin lapsellista.

ei tällaiset ihmiset ole enemmistö Suomessa mut on niitä jonkun verran. Yritysmaailman huipullakin on tällaisia ihmisiä jotka ei suhtaudu meihin mt-ongelmaisiin hyvin vaan haluis päästä suoraan sanottuna eroon meistä sillä tiiän muutamia sellaisia jotka ajattelee meistä niin.

Noin 3 tyyppiä on tulleet kirjoittamaan minulle ihan suorat sanat että toivovat minulle kuolemaa koska oon pelkkä kuluerä valtiolle.

Se miten mt-ongelmaiset nähhään yhteiskunnassa, on riippuvaa ihmisen empatiatasosta ja jopa poliittisesta arvomaailmasta.

"Pahat ihmiset ei myös ymmärrä tai hyväksy mt-ongelmaisia koska heidän arvomaailmassa raha menee kaiken edelle. "

Ymmärtäminen ja hyväksyminen on eri asia kuin se, että olisi läheisessä suhteessa mt-ongelmaisen tai masennuksesta kärsivän kanssa.

Ymmärtää ja hyväksyä voi kauempaakin, mutta masentuneen kanssa ystävyyssuhteessa oleminen on jatkuvaa tukea, tukea, tukea, kuuntelua, kuuntelua ilman että se toimisi toisin päin. Masentuneella ei ole kenellekään annettavaa, vaan hän on vain saamassa ja muiden pitää antaa. Se on just eikä melkein hoitosuhde.

Rahaa jokainen tarvitsee, masentunutkin kai ostaa jollain ruokaa kaupasta? Masentunut voi olla myös paha. Ainakin tämän ketjun perusteella sälytetään vastuu ja syyllistetään muut siitä omasta masennuksesta. "Olet paha jos et suostu että imen sinusta kaiken voiman"

Masentunut elää siinä omassa itsekeskeisessä masennuksessaan, ja odottaa että muiden elämän pitää pysähtyä ja alkaa pyöriä samassa masennuksessa - tai olet paha ihminen. 🙂

• Anonyymi00051
        Anonyymi00040 kirjoitti:

"Pahat ihmiset ei myös ymmärrä tai hyväksy mt-ongelmaisia koska heidän arvomaailmassa raha menee kaiken edelle. He näkee mt-ongelmaiset pelkkänä kulueränä. Ovat usein poliittisesti äärioikeistolaisia tai ovat darwinisteja. "

Eli määrittelet ihmisen, joka ei ymmärrä mielenterveysongelmista PAHAKSI. Ja muita tämän saman ihmisen ominaisuuksia on rahanhimo ja poliittisesti ääriajattelija ja darwinisti, mikä kumma tuo sitten onkaan.

Niputat samaan ihmiseen monia eri negatiivisia ja inhoamiasi piirteitä.

Jos siis ymmärtää mt-ongelmaista, on samalla hyvä ihminen, uskovainen, poliittisesti maltillinen, eikä välitä rahasta?

Tosi yksinkertaistamista. Ja ilkeää.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

"Pahat ihmiset ei myös ymmärrä tai hyväksy mt-ongelmaisia koska heidän arvomaailmassa raha menee kaiken edelle. He näkee mt-ongelmaiset pelkkänä kulueränä. Ovat usein poliittisesti äärioikeistolaisia tai ovat darwinisteja. "

Eli määrittelet ihmisen, joka ei ymmärrä mielenterveysongelmista PAHAKSI. Ja muita tämän saman ihmisen ominaisuuksia on rahanhimo ja poliittisesti ääriajattelija ja darwinisti, mikä kumma tuo sitten onkaan.

Jos siis ymmärtää mt-ongelmaista, on samalla hyvä ihminen, uskovainen, poliittisesti maltillinen, eikä välitä rahasta?

en tarkoita kaikkia pahoina jotka ei ymmärrä mielenterveysongelmista kärsiviä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

sotket nyt ajatuksesi. Darwinisti, ääriajattelija, rahanhimo jne sotket ajatuksesi.

Ei tietenkään kaikki mt-ongelmaisia ymmärtämättömät ole pahoja, darwinisteja, ääriajattelijoita ja rahanhimoisia .. En sitä tarkoittanut.

Tarkoitin sitä että osa voi olla sellaisia. Ei kaikki ole sellaisia. Jotkut ei vaan jaksa kun menee energiat loppuun sairaan kanssa ja jotkut ei ymmärrä kun ei ole tietoa heillä tarpeeksi sairastavista ihmisistä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00045 kirjoitti:

"Pahat ihmiset ei myös ymmärrä tai hyväksy mt-ongelmaisia koska heidän arvomaailmassa raha menee kaiken edelle. "

Ymmärtäminen ja hyväksyminen on eri asia kuin se, että olisi läheisessä suhteessa mt-ongelmaisen tai masennuksesta kärsivän kanssa.

Ymmärtää ja hyväksyä voi kauempaakin, mutta masentuneen kanssa ystävyyssuhteessa oleminen on jatkuvaa tukea, tukea, tukea, kuuntelua, kuuntelua ilman että se toimisi toisin päin. Masentuneella ei ole kenellekään annettavaa, vaan hän on vain saamassa ja muiden pitää antaa. Se on just eikä melkein hoitosuhde.

Rahaa jokainen tarvitsee, masentunutkin kai ostaa jollain ruokaa kaupasta? Masentunut voi olla myös paha. Ainakin tämän ketjun perusteella sälytetään vastuu ja syyllistetään muut siitä omasta masennuksesta. "Olet paha jos et suostu että imen sinusta kaiken voiman"

Masentunut elää siinä omassa itsekeskeisessä masennuksessaan, ja odottaa että muiden elämän pitää pysähtyä ja alkaa pyöriä samassa masennuksessa - tai olet paha ihminen. 🙂

en tarkoita että kaikki on pahoja että sinäkin nyt käsität väärin.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Aika ilkeästi ja ajattelemattomasti kirjoitit nyt kun kirjoitit kohdan "masentunut elää siinä omassa itsekeskeisessä masennuksesaan ja oottaa että muiden elämä pitää pysähtyä ja alkaa pyöriä samassa masennuksessa" no huhhuh et kyllä ymmärrä välttämättä masentunutta&sairasta kun kerta noin ajattelet.

Tiedoksi sulle; masentunut/sairas ei ole itsekeskeinen vaan se sairaus ajaa masentuneen esim siihen että elämä pyörii vain kotona&oman navan ympärillä joten sillä ei ole mithään tekemistä itsekeskeisyyden kanssa. Täysin eri asia eli asia saa eri merkityksen jos ihminen ei ole sairas ja se elää itsekeskeistä elämää enkä silloinkaan välttämättä moiti sellaista ihmistä koska eivät kaikki ole sosiaalisia olentoja kunhan ei itsekeskeisyydellään sitten aiheuta läheisille ongelmia liikaa jos alkaa mennä siihen dominointiin että vaatii muilta kaiken ja itse vain makaa. Sairaat on ihan eri asia.

Huhhuh piti kuitenkin vastata mutta ihmettelen nyt kyllä miten et ymmärrä noin heleppoa asiaa.

hyvää päivänjatkoa.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Aika ilkeästi ja ajattelemattomasti kirjoitit nyt kun kirjoitit kohdan "masentunut elää siinä omassa itsekeskeisessä masennuksesaan ja oottaa että muiden elämä pitää pysähtyä ja alkaa pyöriä samassa masennuksessa" no huhhuh et kyllä ymmärrä välttämättä masentunutta&sairasta kun kerta noin ajattelet.

Tiedoksi sulle; masentunut/sairas ei ole itsekeskeinen vaan se sairaus ajaa masentuneen esim siihen että elämä pyörii vain kotona&oman navan ympärillä joten sillä ei ole mithään tekemistä itsekeskeisyyden kanssa. Täysin eri asia eli asia saa eri merkityksen jos ihminen ei ole sairas ja se elää itsekeskeistä elämää enkä silloinkaan välttämättä moiti sellaista ihmistä koska eivät kaikki ole sosiaalisia olentoja kunhan ei itsekeskeisyydellään sitten aiheuta läheisille ongelmia liikaa jos alkaa mennä siihen dominointiin että vaatii muilta kaiken ja itse vain makaa. Sairaat on ihan eri asia.

Huhhuh piti kuitenkin vastata mutta ihmettelen nyt kyllä miten et ymmärrä noin heleppoa asiaa.

hyvää päivänjatkoa.

"oman navan ympärillä joten sillä ei ole mithään tekemistä itsekeskeisyyden kanssa."

Oman navan ympärillä pyöriminen on juurikin itsekeskeistä.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00053 kirjoitti:

sotket nyt ajatuksesi. Darwinisti, ääriajattelija, rahanhimo jne sotket ajatuksesi.

Ei tietenkään kaikki mt-ongelmaisia ymmärtämättömät ole pahoja, darwinisteja, ääriajattelijoita ja rahanhimoisia .. En sitä tarkoittanut.

Tarkoitin sitä että osa voi olla sellaisia. Ei kaikki ole sellaisia. Jotkut ei vaan jaksa kun menee energiat loppuun sairaan kanssa ja jotkut ei ymmärrä kun ei ole tietoa heillä tarpeeksi sairastavista ihmisistä.

"Ei tietenkään kaikki mt-ongelmaisia ymmärtämättömät ole pahoja, darwinisteja, ääriajattelijoita ja rahanhimoisia .. En sitä tarkoittanut"

Miksi sitten väität jotain mitä et muka tarkoita.

• Anonyymi00042

Jälkikäteen mietityttää omat sanomiset hyvät aikomukset ja huonotkin sanomiset.

• Anonyymi00046

Aloituksessa on kolme eri kysymystä.

• Anonyymi00048

Jos vaikka ystävällisesti kehottaa lähteä vetämään?

• Anonyymi00062

Netti on pääosin luonnevikaisten temmellyskenttää. Ne keksii siellä itseään vähitellen.

Älä välitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      234
      2017
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1174
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      20
      1015
    4. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      706
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      38
      699
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      658
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      202
      600
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      51
      455
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      438
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      422
    Aihe