Melkein koko kilon möykky meni juustoo kun katoin telkkaria.
Ei mulla muuta moi
Söin juustoo
9
51
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ootko talviunille menossa, kun hommasit suoleesi nuin hyvän tulpan.
- Anonyymi00002
Pikkuinen iltapala vain. Normaalisti vielä kaksi isoa hillopossua.
- Anonyymi00003
Juustoo saapi syyvä vain yhen siivun per palanen ja senkii juustosiivun pitää olla enintään 17%, lehestä luvin.
- Anonyymi00004
Mielestäni alkoholin minimiprosentit on 17%. Siksi en juo pirccaa!
- Anonyymi00005
Minulla oli iso möykky oltermannia. Alkoi illalla maistumaan niin koko helevetin möykyn söin, päälle join viskiä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla oli iso möykky oltermannia. Alkoi illalla maistumaan niin koko helevetin möykyn söin, päälle join viskiä.
Kaiken kruunaa tuuheat savut marlboro King size 👆
- Anonyymi00007
Millaista juustoa työttömät syövät?🤔
- Anonyymi00010
Minulla ei ole varaa syödä kuin Cabrales-sinihomejuustoa.
On niin halpaa etten ilkiä edes sanoa... 🫣
- Anonyymi00011
Normaali päivä herkku on mulla kilon pussi ranskiksia uuniin, joukkoon kokonainen HK plöö paloiteltuna tai kaksi kivikylän lihapulla pakettia.
Ne kun ruskistuu uunissa niin koko saisi isolle lautaselle ja kaveriksi koko rasia perunasalaattia.
Juomana menee aina litra maitoa joskus puolitoista litraa.
Jälkkäriksi vetäisen kolme hillomunkia ja kokista riittävästi ja yksi kokonainen suklaalevy.
Illalla on sitten taas nälkä ja k
Lihapiirakan on kylmänä hyviä. Niitä pari kappaletta ja metukkaa kaveriksi, sellainen missä on hevosta mukana eli Linja metukkaa koko paketti. Kyllä siten yöllä nukuttaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681327KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221232- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R691051Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84749Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28687Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43636- 63636
- 38619