Vihaan sitä miestä

Anonyymi-ap

Koska se ajattelee, että olen ruma!!!!

35

280

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ikinä ajattelisi niin.

• Anonyymi00002

❤️❤️❤️

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

❤️❤️❤️

Et ole minä ensinnäkään. Kirjoittaja vastasi mulle.

• Anonyymi00004

Kiitos, mutta enpä tiedä oletko se ketä tarkoitan. Hän on varattu.

• Anonyymi00095

Ehkä on sanonut, muuten tällaisia ajatuksia ei kannata olettaa toisesta. Tuntuu muuten vain itsensä henkiseltä kurittamiselta.

• Anonyymi00006

Käytöksesi on se mikä tekee sinusta ruman. Milloinkahan tajuat sen.

• Anonyymi00008

Milloinkohan tajuat, että aapeeäijä on mies, joka luo yleisesti ottaen naisista huonoa kuvaa kura teatterilla, eikä hän ole esim kaunasi tai kieroutuneen kiintymyksesi kohde, jolle voit avautua mutkattomasti netin kautta? T

• Anonyymi00096
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Milloinkohan tajuat, että aapeeäijä on mies, joka luo yleisesti ottaen naisista huonoa kuvaa kura teatterilla, eikä hän ole esim kaunasi tai kieroutuneen kiintymyksesi kohde, jolle voit avautua mutkattomasti netin kautta? T

Tämäkin enemmän sinun T omia olettamuksia vain? Mikä järki tuoda tällaisia sotkemaan tänne vain lisää? Ihmiset voi kokee ihan mitä vain, eivät ole mitään sinun klooneja kaikki täällä, että ajattelisivat sinun lailla kaikesta.

Jokaisella meillä on omat traumamme, jotka voivat vaikuttaa tapaan ajatella asioita eri tavoin. Myrkytät vain ilmaa täällä noilla jonnin joutavilla toteamuksillasi. Sivusta.

• Anonyymi00007

Mitäpä niin pahaa teit, että ajattelisi noin?

Oikeastaan ethän sä voi tietää, ajatteleeko tuolla tavalla. Paitsi jos on sanonut.

• Anonyymi00009

Ai sekö on kamalinta palstaäijää lapsellisesti haastatteleva mitä naisesta voi ajatella? Ei mennä tällä kertaa hönöön ja sanoisinko abstraktiin syyllistysjylinääsi. T naiselta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ai sekö on kamalinta palstaäijää lapsellisesti haastatteleva mitä naisesta voi ajatella? Ei mennä tällä kertaa hönöön ja sanoisinko abstraktiin syyllistysjylinääsi. T naiselta

Enpä edes syyllistä. Kysyin. Sinähän tässä syyllistät näemmä. Taidankin lähteä tältä päivältä pois täältä, kun sinä ilmestyit tylyttämään. Mukavaa päivänjatkoa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Enpä edes syyllistä. Kysyin. Sinähän tässä syyllistät näemmä. Taidankin lähteä tältä päivältä pois täältä, kun sinä ilmestyit tylyttämään. Mukavaa päivänjatkoa.

Ai minä olen se tylyttäjä? Joo, no voi juku. Anteeksi että puutun misogyyniseen rituaaliisi

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ai minä olen se tylyttäjä? Joo, no voi juku. Anteeksi että puutun misogyyniseen rituaaliisi

Joka päivä minullekin. Ihan joka päivä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joka päivä minullekin. Ihan joka päivä.

No kysy vaikka pollareilta apua tähän kärsimykseen

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No kysy vaikka pollareilta apua tähän kärsimykseen

Myöhemmin. Ei ole vielä aika.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Myöhemmin. Ei ole vielä aika.

Sure, you go getter 🤭

• Anonyymi00070
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sulla mahtaa olla paljon traumoja miehiin liittyen sillä sä olet aina joka välissä nokkimassa.
        Toivottavasti saat jotain hoitoa noihin oireisiisi normaaliltahan tuon eteen missään nimessä näytä enää.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Sulla mahtaa olla paljon traumoja miehiin liittyen sillä sä olet aina joka välissä nokkimassa.
        Toivottavasti saat jotain hoitoa noihin oireisiisi normaaliltahan tuon eteen missään nimessä näytä enää.

Sun ongelma taitaa olla silti isompaa laatua, kun hänen nokittelu estää sinun psykoottisia henkilöintejäs näille palstahahmoille, oletan, siksi hänen kommentit ärsyttää sua.

• Anonyymi00011

Huomenta guben aloituksissa kaukaa skuuppia kalastelevalle ns ammattilaiselle myöskin. Oot masentava

• Anonyymi00017

Miksi tuhlaat energiaasi mieheen, joka ei näe sinua kauniina, kun joku toinen voisi aidosti pitää sinua älyttömän kauniina.

• Anonyymi00035

Oon ihan vitun tyhmä myös 😭😭😭 kumpa asteroidi tai venäjän drooni osuis suhun

• Anonyymi00036

Oot*

• Anonyymi00038

Rumia juttuja täällä

• Anonyymi00041

Voiko tyhmempää aloitusta olla?

• Anonyymi00049

Vain 26 poistettua kommenttia.

• Anonyymi00064

Onko tuo uusi keino ansaita, kun kirjoittaa saman litanian kymmeniä tai jollei satoja kertoja?

• Anonyymi00077

Kun itse olen varsin ok näköinen mies niin ei siinä toinen mies vierellä kauheesti säväytä, varsinkin kun seksuaalinen säteily puuttuu täysin. Sinänsä ulkoisesti rumaa ihmistä ei ole olemassakaan, sisäisesti ruma voi toki olla.

• Anonyymi00079

Älä lankea trollin provoon. Jätä huomiotta, kalastelee tietoja, huomiota ja vie kaikkien aikaa.

• Anonyymi00080

Kyllä tiedän tämän ollin.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kyllä tiedän tämän ollin.

Ei oo väliä, tällä saitilla kaikki on kusetusta

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ei oo väliä, tällä saitilla kaikki on kusetusta

Tarkoitin kyseinen ihminen voi kusettaa myös oikeassa elämässä.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Tarkoitin kyseinen ihminen voi kusettaa myös oikeassa elämässä.

Sinnehän ne näitä hahmojaan täältä koittaa liimata, noloa

• Anonyymi00085

Voi muru

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1987
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      850
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      756
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      43
      682
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      651
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      614
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      546
    10. 48
      531
    Aihe