Koska se ajattelee, että olen ruma!!!!
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
En ikinä ajattelisi niin.
- Anonyymi00002
❤️❤️❤️
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
❤️❤️❤️
Et ole minä ensinnäkään. Kirjoittaja vastasi mulle.
- Anonyymi00004
Kiitos, mutta enpä tiedä oletko se ketä tarkoitan. Hän on varattu.
- Anonyymi00095
Ehkä on sanonut, muuten tällaisia ajatuksia ei kannata olettaa toisesta. Tuntuu muuten vain itsensä henkiseltä kurittamiselta.
- Anonyymi00006
Käytöksesi on se mikä tekee sinusta ruman. Milloinkahan tajuat sen.
- Anonyymi00008
Milloinkohan tajuat, että aapeeäijä on mies, joka luo yleisesti ottaen naisista huonoa kuvaa kura teatterilla, eikä hän ole esim kaunasi tai kieroutuneen kiintymyksesi kohde, jolle voit avautua mutkattomasti netin kautta? T
- Anonyymi00096
Anonyymi00008 kirjoitti:
Milloinkohan tajuat, että aapeeäijä on mies, joka luo yleisesti ottaen naisista huonoa kuvaa kura teatterilla, eikä hän ole esim kaunasi tai kieroutuneen kiintymyksesi kohde, jolle voit avautua mutkattomasti netin kautta? T
Tämäkin enemmän sinun T omia olettamuksia vain? Mikä järki tuoda tällaisia sotkemaan tänne vain lisää? Ihmiset voi kokee ihan mitä vain, eivät ole mitään sinun klooneja kaikki täällä, että ajattelisivat sinun lailla kaikesta.
Jokaisella meillä on omat traumamme, jotka voivat vaikuttaa tapaan ajatella asioita eri tavoin. Myrkytät vain ilmaa täällä noilla jonnin joutavilla toteamuksillasi. Sivusta.
- Anonyymi00007
Mitäpä niin pahaa teit, että ajattelisi noin?
Oikeastaan ethän sä voi tietää, ajatteleeko tuolla tavalla. Paitsi jos on sanonut.- Anonyymi00009
Ai sekö on kamalinta palstaäijää lapsellisesti haastatteleva mitä naisesta voi ajatella? Ei mennä tällä kertaa hönöön ja sanoisinko abstraktiin syyllistysjylinääsi. T naiselta
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai sekö on kamalinta palstaäijää lapsellisesti haastatteleva mitä naisesta voi ajatella? Ei mennä tällä kertaa hönöön ja sanoisinko abstraktiin syyllistysjylinääsi. T naiselta
Enpä edes syyllistä. Kysyin. Sinähän tässä syyllistät näemmä. Taidankin lähteä tältä päivältä pois täältä, kun sinä ilmestyit tylyttämään. Mukavaa päivänjatkoa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Enpä edes syyllistä. Kysyin. Sinähän tässä syyllistät näemmä. Taidankin lähteä tältä päivältä pois täältä, kun sinä ilmestyit tylyttämään. Mukavaa päivänjatkoa.
Ai minä olen se tylyttäjä? Joo, no voi juku. Anteeksi että puutun misogyyniseen rituaaliisi
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai minä olen se tylyttäjä? Joo, no voi juku. Anteeksi että puutun misogyyniseen rituaaliisi
Joka päivä minullekin. Ihan joka päivä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joka päivä minullekin. Ihan joka päivä.
No kysy vaikka pollareilta apua tähän kärsimykseen
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No kysy vaikka pollareilta apua tähän kärsimykseen
Myöhemmin. Ei ole vielä aika.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Myöhemmin. Ei ole vielä aika.
Sure, you go getter 🤭
- Anonyymi00070
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulla mahtaa olla paljon traumoja miehiin liittyen sillä sä olet aina joka välissä nokkimassa.
Toivottavasti saat jotain hoitoa noihin oireisiisi normaaliltahan tuon eteen missään nimessä näytä enää. - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sulla mahtaa olla paljon traumoja miehiin liittyen sillä sä olet aina joka välissä nokkimassa.
Toivottavasti saat jotain hoitoa noihin oireisiisi normaaliltahan tuon eteen missään nimessä näytä enää.Sun ongelma taitaa olla silti isompaa laatua, kun hänen nokittelu estää sinun psykoottisia henkilöintejäs näille palstahahmoille, oletan, siksi hänen kommentit ärsyttää sua.
- Anonyymi00011
Huomenta guben aloituksissa kaukaa skuuppia kalastelevalle ns ammattilaiselle myöskin. Oot masentava
- Anonyymi00017
Miksi tuhlaat energiaasi mieheen, joka ei näe sinua kauniina, kun joku toinen voisi aidosti pitää sinua älyttömän kauniina.
- Anonyymi00035
Oon ihan vitun tyhmä myös 😭😭😭 kumpa asteroidi tai venäjän drooni osuis suhun
- Anonyymi00036
Oot*
- Anonyymi00038
Rumia juttuja täällä
- Anonyymi00041
Voiko tyhmempää aloitusta olla?
- Anonyymi00049
Vain 26 poistettua kommenttia.
- Anonyymi00064
Onko tuo uusi keino ansaita, kun kirjoittaa saman litanian kymmeniä tai jollei satoja kertoja?
- Anonyymi00077
Kun itse olen varsin ok näköinen mies niin ei siinä toinen mies vierellä kauheesti säväytä, varsinkin kun seksuaalinen säteily puuttuu täysin. Sinänsä ulkoisesti rumaa ihmistä ei ole olemassakaan, sisäisesti ruma voi toki olla.
- Anonyymi00079
Älä lankea trollin provoon. Jätä huomiotta, kalastelee tietoja, huomiota ja vie kaikkien aikaa.
- Anonyymi00080
Kyllä tiedän tämän ollin.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kyllä tiedän tämän ollin.
Ei oo väliä, tällä saitilla kaikki on kusetusta
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei oo väliä, tällä saitilla kaikki on kusetusta
Tarkoitin kyseinen ihminen voi kusettaa myös oikeassa elämässä.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Tarkoitin kyseinen ihminen voi kusettaa myös oikeassa elämässä.
Sinnehän ne näitä hahmojaan täältä koittaa liimata, noloa
- Anonyymi00085
Voi muru
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS671987Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531