Valvonpa vaan. Odotan, että se mies tulee palstalle.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ettet peräti nähnyt, kun ilmestyi tänne.
- Anonyymi00002
sopii toisilleen munlainen ruoste katoo hyvin nopsaa
- Anonyymi00003
No, mitä asiaa? T. Se mies
- Anonyymi00004
No minä kyllä nukuin pyörien nukahtamatta.
- Anonyymi00005
Et siis ”tullut palstalle?” sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et siis ”tullut palstalle?” sivusta
😂 En. Lopulta kello soi ja mietin että eiiii... sitten ajattelin että pääsepähän juomaan kahvia
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
😂 En. Lopulta kello soi ja mietin että eiiii... sitten ajattelin että pääsepähän juomaan kahvia
Olen kokeillut muuten unta antamaan sitä palstalaisen suosittelemaa L- Tryptofaani aminohappovalmistetta. Nukahdan vähän nopeammin, mutta heräsin taas kolmen ja meljän välillä.
Positiivista on, että vei pois monien vuosien lihaskivun reidessä joka myös on vaikeuttanut nukkumista. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen kokeillut muuten unta antamaan sitä palstalaisen suosittelemaa L- Tryptofaani aminohappovalmistetta. Nukahdan vähän nopeammin, mutta heräsin taas kolmen ja meljän välillä.
Positiivista on, että vei pois monien vuosien lihaskivun reidessä joka myös on vaikeuttanut nukkumista.Hyvä kuulla. Varmasti on vaikeuttanut tuollainen lihaskipu. Joskus itsellä ollut erinäisiä oireita jaloissa, niin kyllä ne häiritsee.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi sulla muuten oli herätys nyt lauantaina?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi sulla muuten oli herätys nyt lauantaina?
Aikainen lintu madon nappaa 🏌🏻♂️
- Anonyymi00009
Mulla tulee tuosta sanasta haywired mieleen "hei! nyt on virtaa!"
Haywire means being out of order or not working properly, or emotionally/mentally upset and out of control. It can also describe something that goes suddenly wrong or behaves erratically.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241456
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361062Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella441014Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes88904Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.98745- 67733
- 34702
- 25700
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23610- 8581