Jos sinä mies joisit

Anonyymi-ap

🤔 ⚠️ 🍶 juomat suoraan tölkistä niin älä ihmettele kun jääkaapissa alkaa olla kahdet juomat. Laittaisin omiini merkin joka tarkoittaa ettei niihin saa koskea.

Telkkarin ohjelmissa on kolme ruokiin liittyvää tapaa, joita en voi sulattaa:
1. Sitruunamehun puristus sormien läpi.
2. Jäätelön syöminen lusikalla purkista on sallittua vain jos syö samalla kaiken.
3. Juominen suoraan pullon/purkin suusta .

Tällsisia "kotileikkejä" ikävissäni mietin.

33

241

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Noi kuulostaa järkeviltä ja toimin noin nyt jo. Lisään tuohon sen että en voi sietää sitä että voirasiat on täynnä leivänmurusia.

• Anonyymi00002

Leivänmurusia en lisännyt aloitukseeni, kun mulla ei koskaan niitä ole voirasiassa. -ap

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Leivänmurusia en lisännyt aloitukseeni, kun mulla ei koskaan niitä ole voirasiassa. -ap

Nii, voihan ne murustaa vaikka suoraa terkkarin pihalle.
        Unohit tosta, että lasissa "Omia hampaita ei saatavilla"., Mut rautalangallahan pääsee vaikka toisten kultahampaisiin, eikä tarvi ees sulatella välillä. Kuulemma.

• Anonyymi00006

Miksi joku tarvitsee voita, tai jonkun muun rasvakerroksen leivän päälle? Ajatuskin etoo. Piintynut tapa ja perinne, jolle ei ole järkeviä perusteita, turhaa rasvaa vain saa kroppaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nii, voihan ne murustaa vaikka suoraa terkkarin pihalle.
        Unohit tosta, että lasissa "Omia hampaita ei saatavilla"., Mut rautalangallahan pääsee vaikka toisten kultahampaisiin, eikä tarvi ees sulatella välillä. Kuulemma.

Näetkö värikkäitä kertomuksia aapeeäijän jorinan sekaan kirjoitteleva jotain valveunia vai mikä juttu? Kääk. T naiselta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi joku tarvitsee voita, tai jonkun muun rasvakerroksen leivän päälle? Ajatuskin etoo. Piintynut tapa ja perinne, jolle ei ole järkeviä perusteita, turhaa rasvaa vain saa kroppaan.

Tiedoksi sinulle niin ihminen tarvitsee (esim hormonien tuotantoon) tietyn määrän rasvoja. Jos ei syö tarpeeksi rasvoja, niin maksa kirnuaa niitä itse protskuista. Maksan tuottama rasva on sitä huonompaa eläinperäistä rasvaa, joka tukkii verisuonet. -ap

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tiedoksi sinulle niin ihminen tarvitsee (esim hormonien tuotantoon) tietyn määrän rasvoja. Jos ei syö tarpeeksi rasvoja, niin maksa kirnuaa niitä itse protskuista. Maksan tuottama rasva on sitä huonompaa eläinperäistä rasvaa, joka tukkii verisuonet. -ap

Tiedoksi sinulle huuhaahöppänä, ihminen saa niin monesta eri lähteestä ihan liikaakin rasvaa, ei sitä tarvitse enää leivälle sen takia levittää.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tiedoksi sinulle huuhaahöppänä, ihminen saa niin monesta eri lähteestä ihan liikaakin rasvaa, ei sitä tarvitse enää leivälle sen takia levittää.

Ai! Mistähän ihmeestä sitä muualta rasvaa tulee? Olen tehnyt rasvatestin ja siinä tuli tulokseksi, että syön liian vähän rasvaa, vaikka voitelen leivätkin. Syö itse mitä syöt, äläkä puutu omilla uskomuksillasi muittan syömisiin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ai! Mistähän ihmeestä sitä muualta rasvaa tulee? Olen tehnyt rasvatestin ja siinä tuli tulokseksi, että syön liian vähän rasvaa, vaikka voitelen leivätkin. Syö itse mitä syöt, äläkä puutu omilla uskomuksillasi muittan syömisiin.

Voi hyvänen aika, pitäisikö sinulle oikeasti alkaa pitämään luentoa mistä ihminen saa rasvaa?
        Olisi helpompi luetella ne muutamat kasvikset, mistä ei saa rasvaa.

Olet samanlainen kuin suurin osa ihmisistä, sinulla on piintyneitä tapoja ja olet niin kapeakatseinen, ettet pysty kyseenalaistamaan tapojasi, sen sijaan alat niitä puolustelemaan, syystä jota et tajua itsekään. Harvat ihmiset pystyvät loogiseen, ja itsenäiseen ajatteluun, kyseenalaistamaan sitä mitä on tehty aina. Tähän perustuu uskonnot, lihansyönti ja moni muu asia.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Voi hyvänen aika, pitäisikö sinulle oikeasti alkaa pitämään luentoa mistä ihminen saa rasvaa?

Olet samanlainen kuin suurin osa ihmisistä, sinulla on piintyneitä tapoja ja olet niin kapeakatseinen, ettet pysty kyseenalaistamaan tapojasi, sen sijaan alat niitä puolustelemaan, syystä jota et tajua itsekään. Harvat ihmiset pystyvät loogiseen, ja itsenäiseen ajatteluun, kyseenalaistamaan sitä mitä on tehty aina. Tähän perustuu uskonnot, lihansyönti ja moni muu asia.

Itse saarnaat yllä ainoaa oikeaa totuutta etkä osaa kyseenalaistaa ollenkaan omia mielipiteitäsi. Siis mielipiteitä, ei faktoja.
        Joten jätä saarnat väliin kun et osaa perustella kuitenkaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minkä takia minut haukut ruokailutavoistani? Onko sinulla ongelmia syömisen kanssa kun noin kiihkeästi suhtaudut muiden syömisiin?

Mitä tulee minun syömisiini niin luotan asisntuntijoiden tieteellisiin tutkimuksiin perjstuviin suosituksiin enemmän kuin hömppälehtien kirjoituksiin. Esimerkisi sydäliiton sivulla olevassa lautasmallissa on oikein kuvan kanssa näytetty kuinka ruoan kanssa syötävä leipä on voideltu paksulti rasvalla.
        https://sydan.fi/fakta/lautasmalli/

Samoilta sivuilta löytyy paljon asiantuntijoiden tunnin mittaisia luentoja ruokailusta ym.
        https://sydan.fi/verkkoluennot/

Terveyskyla.fi sivuilta löytyy myös asiantuntijoiden koostamaa tietoa mm rasvoista. Siellä sanotaan rasvoja tarvittavan 60-100 g vuorokaudessa ja että leivän päälle laitetaan rasvaa 1-2 tl.
        https://www.terveyskyla.fi/painonhallinta/itsehoito/ruokavalion-kulmakivet/sopivasti-hyvia-rasvoja

• Anonyymi00030

Olen mies ja olen sitä mieltä, että voirasiassa ei saa olla mitään kaivamisjälkiä, vaan siitä pitää veitsellä ottaa tasaisesti koko rasian pituudelta. Ja lisäksi pitää välillä vaihtaa puolta jolta ottaa, että rasia tyhjenee tasatahtia molemmilta reunoilta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olen mies ja olen sitä mieltä, että voirasiassa ei saa olla mitään kaivamisjälkiä, vaan siitä pitää veitsellä ottaa tasaisesti koko rasian pituudelta. Ja lisäksi pitää välillä vaihtaa puolta jolta ottaa, että rasia tyhjenee tasatahtia molemmilta reunoilta.

Ai pahus! Itse aloitan aina keskeltä rasiaa ja kaivan siihen kuopan. Sitten tasaisesti kuopan kummaltakin reunalta kunnes tulee rasian pääty vaataan. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi olla molemmilla omat rasiat tai minun pitäisi opetella uusi tapa. -ap

• Anonyymi00003

Voihihihihihihiiii jos olet eräs nuorempi. :)
      m>n

• Anonyymi00007

Viimevuossadan lounas-papatus. -sivu

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Viimevuossadan lounas-papatus. -sivu

Joo sulla taisi olla siihenkin aapeeäijän hahmoon fiksaatio, muistanko poju oikein? T naiselta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joo sulla taisi olla siihenkin aapeeäijän hahmoon fiksaatio, muistanko poju oikein? T naiselta

Onko sulla muita harrastuksia kuin kuvitella kaikkia aapeenaisten aloituksia aapeeäijäsi tekemäksi? -ap nainen

• Anonyymi00005

Tykkään sinusta jo nyt.

4. Jogurtti purkista, kun kaataa niin ei sitten nuolaista purkista valumia.
      5. Suihkussa ei pissata.
      6. Kengät jätetään eteiseen.
      7. Vaatteet ja tavarat käytön jälkeen kaappeihin paikoilleen.
      8. Juustoa leikataan tasaisesti.

• Anonyymi00013

Kohta 8 onnistuu minulta, kun syön vain valmiiksi viipaloituja juustoja.
        Kohta 7 on vähän niin ja näin, mutta ainahan voin opetella. Tärkeät tavarat on kuitenkin aina omilla paikoillaan ettei niitä tarvitse etsiä. -ap

• Anonyymi00010

Tarvitseeko pestä käsiä koskaan?

• Anonyymi00015

Mielellään kyllä. Itse pesen usein käsiä. Jos ruokaa laittaessa ei pese käsiä kunnolla, niin silloin pitää käsissä olla kertakäyttökäsineet. -ap

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mielellään kyllä. Itse pesen usein käsiä. Jos ruokaa laittaessa ei pese käsiä kunnolla, niin silloin pitää käsissä olla kertakäyttökäsineet. -ap

Ei kannata pestä liikaa käsiä, ainakaan saippualla. Vastustuskyky menee.

• Anonyymi00011

Aapeen vaatimukset eivät ole kohtuuttomia. Voin tulla monissa asioissa vastaan. Yksi mihin en suostu, on istualtaan kuseminen.

• Anonyymi00028

Siinähän on kätevä samalla lukea vaikka tätä suoli24 palstaa. Juuri oikea paikka tälle.

• Anonyymi00014

it's a deal

• Anonyymi00018

Kyllä on kiva asua ihan yksin.
      En antaisi tätä tilaa ja kokemusta rahastakaan pois.
      Ainoastaan rakkauden astuminen kuvioon voi muuttaa asennoitumistani. Mutta kaikesta joutuisi keskustelemaan,koska haluan oman mandaatin kaikesta huolimatta.

• Anonyymi00023

Ei ole kovin fiksua yrittää puristaa sitruunasta mehua käsien välissä, siitä ei paljon irtoa. Sensijaan leikkaamalla sitruunan puoliksi ja isolla lusikalla kaapia mehut sitruunasta. Siinä on kova kovaa vastaan, joten mehu irtoaa varmasti. Juon hyvin vähän ja nopeasti, siis kun olen yksin ja lähdössä viihteelle.

• Anonyymi00033

Itse joskus leikkaan sitruunan veneen mallisiksi lohkoiksi. Kun puristaa lohkon päät yhteen mehusta enin osa valuu kalapalojen tai muun päälle ja teelusikalla voi kaapia loput. Yleisemmin käytän sitruspuserrinta ja laitan ylijäävän mehun pulloon veden kanssa. Se on raikasta janojuomaa. -ap

• Anonyymi00024

Kuka kusee omiin muroihin?

• Anonyymi00025

Varmaankin joku stalkkaaja.

• Anonyymi00029

En juo tölkistä suoraan, mutta syön ruoat suoraan pakastimesta, jos se auttaa.

• Anonyymi00031

- Saako piereskellä peiton alla?
      - Saako mennä kaljalle milloinka huvittaa?
      - Saako voiveitsen putsata rasianreunaan?
      - Saako tuoda kännisen kaverin yövieraaksi?

• Anonyymi00034

En usko, että minun pitää kaipauksen kanssa miettiä noita asioita. En pyrkisi kuitenkaan rajoittamaan hänen tekemisiään. Ainoo ehdoton on, että salanaisia en hyväksyisi. -ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10