Minusta?
Vastaukset 27
- Anonyymi00006
Luopumistyö on käynnissä.
- Anonyymi00011
Miten edistyy
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten edistyy
Hyvin. Mies on ilkimys.
- Anonyymi00035
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvin. Mies on ilkimys.
Valehtelet mies 😅
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Valehtelet mies 😅
Olen nainen.
- Anonyymi00007
Toivottavasti en ikinä kokonaan hänestä.
- Anonyymi00012
Mun rakkauteni miestä kohtaan ei ole mitään heiveröistä tilpehööriä. Eikä sidos meidän välillä katkee ikinä. 🔗♾️
- Anonyymi00016
Sama minulla koskien naista. En luovuta niin kauan kuin hän ei sano suoraan, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Sitten ainakin tiedän, missä mennään.
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sama minulla koskien naista. En luovuta niin kauan kuin hän ei sano suoraan, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Sitten ainakin tiedän, missä mennään.
En halua olla kanssasi missään tekemisissä
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
EI hele teitä säälittäviä trolleja! 😂
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
EI hele teitä säälittäviä trolleja! 😂
Jep. Samalla kun on täällä niin heittää moista läppändeerausta.
Sivusta - Anonyymi00048
Anonyymi00025 kirjoitti:
Selvä. Luovun sinusta sitten.
- Anonyymi00013
Sehän ei sulle kuulu. En ole velvollinen perustelemaan tunteitani taikka omaa elämääni sinulle. Rasittavat riippakivet on poistettava elämästä sillä se on oikein.
- Anonyymi00024
Itse en koskaan muita kuin häntä ajattele . Hän kuitenkin kahdella viime kerralla tokaissut . Olenko aina kännissä . Ja sanonut etten saa seurata häntä . Ne pari kertaa ollut minun kamalaa tuuriani . Kun en juo juuri ikinä . viimeksi bulewardin ja manskun kulmassa törmättiin .
- Anonyymi00023
Ennenkuin vastaat,
-mieti kenelle vastaat mielessäsi, miksi näin?
-onko kommenttisi keskustelua, vai maalitusta ja kiusaa?
-millaista keskustelukulttuuria haluat? Henkilöön menevää, pilkkaavaa, solvaavaa, tunteita provoavaa vai jotain muuta?
-päätyykö kommenttisi trollin kitaan?
-onko pakko edes vastata?
-voisiko ajan käyttää muuhun? - Anonyymi00030
Ens viikon torstaina ajattelin luopua.
- Anonyymi00032
Kai se tapahtui jo viime vuoden puolella oikeasti.
- Anonyymi00034
4never
- Anonyymi00038
Ei ole halua, motivaatiota, tarvetta, tai mitään muutakaan tarkoitusta luopua hänestä.
- Anonyymi00039
Sitten kun on tavattu saat päättää ollakko vaiko eikö olla
- Anonyymi00046
Minä en luovuta. Mutta olen semmoinen hankala pikkupoika. Minua on vaikea rakastaa enkä sitä odota. Kiltisti tyydyn siihenkin jos nainen minut hylkää, mutta olisin ikionnellinen jos hän ottaisi minut miehekseen.
- Anonyymi00053
Et voi olla tollanen ressukka!
- Anonyymi00049
Toivottavasti en itse ainaksan roiku kenessäkään. Deittipalstat ovat hyviä, jos pitää löytää uusia ihmisiä ja kaipaa treffejä.
- Anonyymi00050
kaksi vuotta sitten
- Anonyymi00052
Jos olisit hän, vastaisin että paljon täytyisi veden virrata. ❤️
https://www.youtube.com/watch?v=yRc3j0P_MZA&list=RDyRc3j0P_MZA&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀641104- 861016
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19966Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R60906Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209731- 63606
- 38579
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39535Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,38496