Tunteita sinulla on minua kohtaan
Vastaukset 25
- Anonyymi00003
Tiedät sanomattakin. Rakkautta tietenkin höhlä.
- Anonyymi00004
Mutta sinullahan on toinen
- Anonyymi00005
Ei minulla ole mitään tunteita sinua kohtaan. Menisit nyt vaikka syömään sitä pitsaa ja lopeta tämä jatkuva spämmäys samasta aiheesta.
- Anonyymi00007
Ei ole pitsaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole pitsaa
Osta pakasteesta valmiita pitsapohjia = säästä ihan vittuna
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osta pakasteesta valmiita pitsapohjia = säästä ihan vittuna
Pinsa on terveellisempi vaihtoehto.
- Anonyymi00019
Ei vissiin ollut sulle?
- Anonyymi00006
Tykkään miehestä .Ja
Syvempia ja herkempiäkin tunteita on .
Mutra hänen luoteensa js elämänsä on jotenkin kovin vaikeaan oloista muuten.
Ja mun omas elämäs on helvetti irti
Joten pysyn kaikkien suojaksi poissa.
Naiselta - Anonyymi00009
Oon innostunut kun oot semmonen suloinen rääpäle. Elät periaatteessa mun elämää uudestaan mutta se on erilaista kuitenkin.
- Anonyymi00011
Kuule, jos sulla on aikaa kuunnella? No enpä tiedä mistä aloitan hyvistä vai huonoista?? Ei taida sanat riittää lopen kertomaan...
- Anonyymi00012
Tui tui pieni kaunis nainen. Oletko jo ajatellut talvirenkaita
- Anonyymi00013
Tui tui itsellesi, hämy äijä. Joka odottaa baarissa, mutta ei tarjoa...katoin vaan että kuinka käy;)))
- Anonyymi00014
Ei yhtään mitään.
- Anonyymi00016
Katotaan sen jälkeen mitä on jäljellä. Nyt olis viimeinen hetki kertoa selän takana puuhatut perättömät jutut. Valheet mitä on levitetty. Jäbä ja vaimonsa duunannu🤬uskomatonta että ihmiset viitsii hankkia vaikeuksia tieten tahtoen.
- Anonyymi00018
aika chillei yllättävän usein jo tee mitä teet tarviin erilaisen kiltin miehen joka tyytyy vähään
- Anonyymi00020
vaihtelevia. Haluaisin, että olisi tasaisen luottavaista, mutta en pysty pääsemään siihen yksin. Selvyys toisi rauhan.
- Anonyymi00021
Nautin jotenkin sun välttelemisestä. Mitä pidempi aika kuluu, ettei törmätä, sen tyytyväisempi olo.
- Anonyymi00022
Oletko harkinnut diagnoosin hankkimista?
sivu - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
sivuTarvitsetko sitä johonkin?
Nainen - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tarvitsetko sitä johonkin?
NainenEn tarvitse, mutta sinulle se voisi tuoda selkeyttä käytökseesi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
sivuEi ollut minulta, eikä mielestäni ole mitenkään poikkeavaa käytöstä tuo. Sivusta nainen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
En tarvitse, mutta sinulle se voisi tuoda selkeyttä käytökseesi.
Käyttäytyykö hän ristiriitaisesti?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
En tarvitse, mutta sinulle se voisi tuoda selkeyttä käytökseesi.
Olen kyllä puhunut asiasta ammattilaisen kanssa ja hänestä välttelemiseni oli täysin ymmärrettävää.
Nainen
- Anonyymi00028
Minä vain tahtoisin olla naisen oma mies. Hänen mielestään maailman suloisin ja ihanin ja pussailtavin jne. Mutta en voi mitään jos en ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes981168Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361122Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 67743
- 25736
- 34728
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629- 9625