Lopettaisit mutta et sinä halua. Miksi kiusaat loputtomiin kun itse olet päätöksesi tehnyt
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
En kiusaa. Joku muu kiusaa sinua -> sinä kirjoitat minulle -> minä käsken jättää rauhaan
- Anonyymi00002
Paskiainen
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paskiainen
Minä en ole. Syytät väärää. Sinun pitäisi syyttää jotain ihan muuta ja itseäsi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä en ole. Syytät väärää. Sinun pitäisi syyttää jotain ihan muuta ja itseäsi.
Sinua
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinua
Niin, minuahan sinä syytät. En ole kuitenkaan tehnyt mitään. Haukuinkin sinua vasta sen jälkeen kun olit jo pervoillut täällä palstalla ja manipuloinut
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin, minuahan sinä syytät. En ole kuitenkaan tehnyt mitään. Haukuinkin sinua vasta sen jälkeen kun olit jo pervoillut täällä palstalla ja manipuloinut
Älä valehtele
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä valehtele
En valehtele. Sinä et vaan halua hyväksyä tosiasioita. Sitä etten vaivannut päätäni ajatuksillakaan sinusta ennenkö tajusin että olet kimpussani. Olet merkityksetön.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
En valehtele. Sinä et vaan halua hyväksyä tosiasioita. Sitä etten vaivannut päätäni ajatuksillakaan sinusta ennenkö tajusin että olet kimpussani. Olet merkityksetön.
😅😅😅 olen merkityksetön. Voi saakeli soikoon kun sä et kestä sitä että meillä ei asiat edenneet
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
😅😅😅 olen merkityksetön. Voi saakeli soikoon kun sä et kestä sitä että meillä ei asiat edenneet
Voi älyhoi kun meidän välillä ei ole ollut mitään. Olet kuvitellut kaiken ja jutellut jonkun feikkiprofiilin kanssa.
Mietipä niitä meidän tapaamisia, en tehnyt tai sanonut mitään mikä olisi viitannut kiinnostukseen. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi älyhoi kun meidän välillä ei ole ollut mitään. Olet kuvitellut kaiken ja jutellut jonkun feikkiprofiilin kanssa.
Mietipä niitä meidän tapaamisia, en tehnyt tai sanonut mitään mikä olisi viitannut kiinnostukseen.Sinä et mitään muuta tehnyt kuin piilotunteilit koko ajan ja sitten tämä muu. Miksi sun pitää tosiasioita kääntää
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä et mitään muuta tehnyt kuin piilotunteilit koko ajan ja sitten tämä muu. Miksi sun pitää tosiasioita kääntää
Kuvittelet omiasi jos luulet että olen katsellut sillä silmällä tms. Ja mikä muu?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuvittelet omiasi jos luulet että olen katsellut sillä silmällä tms. Ja mikä muu?
Muu katselee ainakin sillä silmällä
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mietipä niitä meidän tapaamisia, en tehnyt tai sanonut mitään mikä olisi viitannut kiinnostukseen.Noniin ja kumpikin voitte vetää hetken henkeä ja muistella sitä faktaa, että ette tunne toisianne, tämä on anonyymien leikkikenttä ja mahdollisuus sille, että henkilö, jonka kanssa keskustelet sivistyneesti tai jonka haluaisit nirhata sanasäilällä ei niin sivistyneesti, on äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä se sinun tuttusi.
Sivusta - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä et mitään muuta tehnyt kuin piilotunteilit koko ajan ja sitten tämä muu. Miksi sun pitää tosiasioita kääntää
Anteeksi, mutta mitä on piilotunteilu?
Sivu
- Anonyymi00006
Sinua on hauska piinata. Mitäs suututit minun käyttäytymällä niin paskasti minua kohtaan. Omaa syytäsi.
- Anonyymi00007
Ai minun syytäni. Itsehän sinä olet kaikkeen syyllinen
- Anonyymi00009
Aloitit piinaamisen jo ennenkö aloin haukkua. Tunnistin sinut palstalta -> koitin tehdä selväksi ettei kiinnosta -> ei mennyt jakeluun niin aloin ilkeäksi
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aloitit piinaamisen jo ennenkö aloin haukkua. Tunnistin sinut palstalta -> koitin tehdä selväksi ettei kiinnosta -> ei mennyt jakeluun niin aloin ilkeäksi
Ei tuo ollut sinulle vaan ap:lle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei tuo ollut sinulle vaan ap:lle.
Piinaako se jotain muutakin?
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä et tunnista ketään. Tämä on anonyymipalsta.
Lisäksi, toivottavasti ymmärrät, että ilkeys johtaa vain huonoihin asioihin. Et myöskään voi syyttää omasta käytökseksestäsi ketään muuta. Vaikka kuinka joku provosoisi sinua, teet itse päätöksen kuinka reagoit. Ja sinä itse seisot päätöksesi takana ottaen vastuun jos siitä koituu harmia.
Sivusta
- Anonyymi00021
Ei ei olen aina puolellasi. Vaikka välillä olisinkin jähmeä ja sanoitan oikeastaan sanelen miten teidän kuuluu ajaa voimienne kanssa. Silti mulla on täysi ymmärrys ja tuki. Trust me.
- Anonyymi00023
lounas rauha? varmaan sekin liikaa pyyetty. en mä jaksa todellakaan soitella ihan turhaa pskaa. mitä ne mun asiat muille kuuluu. en ois koskaan halunnu et ne menee millään tavalla viraaleiksi. ja sen tietää koko VALTIOVALTA
- Anonyymi00025
Narsisti reppana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes981168Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361122Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 67743
- 25736
- 34728
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629- 9625