Kun valehtelet ittelles. Et olis täällä, jos et minua kaipaisi.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Myönnetään että vielä on vaikeaa
- Anonyymi00002
Olen yrittänyt suojella itseäni särkymiseltä siinä kaikki.
- Anonyymi00003
Niin no, sehän se just. Ei ole vissiin tullut aiemmin puheeksi.
- Anonyymi00004
Onpa omituisesti sanottu. Et halua toista, kun hän valehtelee itselleen. Opettele ilmaisemaan itseäsi paremmin.
- Anonyymi00005
Wauuuu, sä tiedät ketä varte ihmiset täällä on, mitä varten, mistä lähtökohdista ja kai tiedät myös heidän motiivit
- Anonyymi00006
Olen täällä aikaisempien ja parempien naisten takia. Ei tarvitse edes valehdella siitä.
- Anonyymi00010
Kerron sinun vaimolle mitä puuhaat.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerron sinun vaimolle mitä puuhaat.
Kenenkä vaimolle ajattelit kertoa harhoistasi Suomi24 palstaan liittyen palstasetä 😅
Varmasti naisparka järkyttyy sydänjuuriaan myöten mitä miehensä tekee anonyymi palstalla missä joku on hänet varmuudella tunnistanut. 🤣
- Anonyymi00007
Olen täällä koska kaipaan sitä toista eikä ole muuta kanavaa purkaa ikävää.
- Anonyymi00009
Mitä ihmeen toista? En ole tuo jostain toisesta jankkaava nainen. Ap
- Anonyymi00008
vääräleuka vetäny off roudia vuodesta 2005
- Anonyymi00011
Toista etin
- Anonyymi00012
Ehkä sekoitat irl kaivattusi minuun. Oon vaan ihailija.
- Anonyymi00013
Rampeko on mies?
- Anonyymi00016
Niinpä, niinpä. Nää alkaa olla päivän puhutuimmat aiheet.
- Anonyymi00018
Kollektiiviin terkkuja.
- Anonyymi00014
Varma olet?
- Anonyymi00015
Sinä valehtelet otsikossa. Minä olen valehdellut kaikki vuodet, etten halua mitään. Haluan ihan järkyttävän paljon.
- Anonyymi00017
Tai kunhan selailen kaikkiaan ketjuja, jotka löytyvät suhteet alaotsikon alta.
Itseasiassa pohdinnasta, että vaikuttaisiko minäkuvan kohentaminen positiivisesti siihen keitä kohtaan?
Elämääni alkaisi virrata ihania, pitkiä, kommeita ja sopivan ikäisiä miehiä, jotka ovat rakastavia, helliä ja intohimoisia sekä sosiaalisia, suosittuja ja verbaalisesti lahjakkaita. Ynnä sitoutumiskykyisiä ja-haluisia. Olisiko näin, jos kohentaisin itsetuntoani? Tai yksi mies riittää, kunhan on rakastettu.
Kaksoisliekkisoopaa en halua. - Anonyymi00019
Aikamoinen syytös tässäkin aloituksessa. Onko aloittajalla reilut ja oikeat todisteet? Ethän vain kuvittele palstan anonyymeja kaipaamaksesi henkilöks?
- Anonyymi00020
sovitte yhteen ja ja en ole katkera sitä mä kokoajan halusin saitte ne haitajaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466