Ikävä parisuhteeseen. Haluaisin miehen...

Anonyymi-ap

Olen 38v. nainen.
Taustani ovat risaiset. Huonoja parisuhde valintoja tullut tehtyä. Ei ulkonäkö perusteisesti, vaan huono ihmistuntemukseni. Olen antanut itsestäni liikaa kaikin puolin edellisissä suhteissa ja löytänyt itseni tuhottuna ja hyväksikäytettynä monin tavoin. Olin vilpitön, lojaali ja aina yhden miehen nainen. Nyt en halua enää tutustua uusiin ihmisiin kuten ennen, vaikka olen aina ollut sosiaalinen. Pelkään tapaavani entistä hullumman ihmisen ja enää en halua pyöritykseen jossa pääsee melkein hengestään. En halua päihdehuuruista henkilöä, en uhkapeli ongelmaista, en viimeisen päälle hyvän näköistä ja treenattua, en myöskään uppo rikasta, sun rahat on sun rahat ja mun on mun. En väkivaltaista, manipuloivaa, dominoivaa, mutten myöskään umpi romanttista ainoastaan komedioita katsovaa henkilöä, en halua tietokonepeli tai puhelin addiktiosta kärsivää henkilöä. Tiputan pois myös jatkuvasti kuulokkeita käyttävät henkilöt, jotka kuorsaavat tai eivät voi nukahtaa ilman podcasteja tai musiikkia. En halua liian siististi pukeutuvaa supliikkimiestä, mutten myöskään miestä joka kulkee reikäisissä vaatteissa ja jolle joutuisin ostamaan vaatteet. En halua aina olla se joka maksaa kaikki reissut ja tapahtumat, ruokailut ulkona. Edes joskus olisi kiva kun mies vastavuoroisesti osallistuu tarjoamiseen. En halua vanhan liiton gangsteria joka ratkaisee kaikki ongelmat hakkaamalla ongelman kuin ongelman hajalle, vaikka se olisi vain pyykkikone tai väliovi. En vaadi juttelemista joka asiasta ja asioiden selvittämistä jankkaamalla, mutta jossain vaiheessa itsensä ilmaisu ei olisi pahasta. En haluaisi toistaiseksi enkä omista lemmikkejä. Haluaisin miehen joka pysyy rinnallani koko loppuelämän. En jaksa enää vaihtaa kumppania. Kaipaan pysyvyyttä, tuli mitä tuli. Riidat sovitaan jossain kohtaa, muttei niistä jauheta uuden yhteenoton tullessa enää uudestaan niinku 5vuotta vanhoista asioista. Olen pyytänyt edellisiltä et Jätä mut, ennemmin ku petät. No ei oo onnistunut. Sit saanut tietää jälkeen päin sairaita asioita toisen tekemisistä suhteen aikana. Olen pettämistä kokeneena sortuvainen parisuhteen ylisuojeluun. En pidä siitä että mies kaveeraa exän tai exiensä ellei kuvioon liity lapsi, ex-panojen tai sellaisten naisten kanssa joista on ollut kiinnostunut ennen suhdettamme. Haluaisin miehen joka voi pitää puhelimen näytöllä saapuvat ilmoitukset näkyvinä, kuten itsekin teen. Pyydettäessä ja vieressä ollessa kumppanini on saanut vapaasti käydä puhelimeni läpi, ei ole ollut mitään salattavaa. En harrasta tindereitä tms. Enkä halua sitä mieheltäkään. En tarvitse somea. Ystävilläni on numeroni ja se riittää. Muttei varmaan sellaista miestä edes ole olemassa joka ei somea seuraisi kuolaten...? En ainakaan ole tavannut ketään jolla ei jotain kanavaa ole käytössä, ku onhan kaikki se vaan nykyaikaa... Mua inhottaa kaikki tekoäly maailma. Ajatuksiltani olen semi ateisti, käyn vain jouluisin kirkossa. Olen suht isänmaallinen ja viihdyn nykyään parhaiten kotona. Hyvässä seurassa uskallan iltaisin liikkua kotia pidemmälle. En suinkaan pelkuri ole, vaan itsesuojeluvaisto on viime vuosien kokemuksien myötä noussut pilviin. En ole se nainen joka kulkee mini sortseissa ulkona mini toppi päällään. Mielummin laitan adidaksen collarit jalkaan ja lippiksen päähän. Haaveilen miehestä joka tykkäisi suunnitella ja tehdä kanssani ruokaa yhdessä. Välillä vuorotellen tai toisen yllättäen. Aikaisemmin lempinimeni oli palvelija, hu**a, siivooja. Kaikki askareet aina olen hoitanut sen suuremmin valittamatta. Onko sellaista miestä, joka edes joskus esim. Kerran kuukaudessa pyytämättä tekisi jonkun kotiaskareen? Älytöntä varmaan olisi vaatia omien jälkien siivousta.... Toki 50/50 puolin ja toisin, mut sikailua en enää kattele, kun tahalleen sotketaan karkkipaperit sängyn alle, ruokalautaset jää pöytään jne. Uskomatonta kyllä, kaikkien kokemuksieni jälkeen joista en tässä kirjoita haluaisin silti miehen rinnalleni, perheen ja naimisiin.
Vastatkaa miehet, oonko kuinka hakoteillä ikinä löytääkseni ketään? Oletko sä siellä jossain? Oon ammatiltani ajoneuvoasentaja ja sellaiseksi tomboy tyyppiseksi naiseksi mua on kuvattu jokusen kerran... Et ihan pehmein mies ei mun kanssa pärjää, hän kyllästyy varmasti mun tiukkasanaiseen suuhun. Puuropaketin Elovena tyttö on mun vastakohta, mut perus käytöstavat multa löytyy, kunnioitus ja sillonku sattuu niin kirotaan koko arsenaalilla. Mutta joo. Tulipa vuodatus. Yksinäinen sellainen. Haluaisin jakaa elämän ja tehdä muistoja yhdessä...
Ehkä mun pitäis alkaa harkitsemaan lesbo uraa toisessa leirissä... xD Harmi vaan ku toistaseks oon tykänny kyl ihan pelkästään miehistä.

Terkuin: SexuallyOverActive. xD

P. S Ei sellaista ihmistä mun rinnalle oo varmasti löytymässä, jonka kaa olis vanhanliiton rakkaustarina, niin ehkä mun pitäis ettiä sugardaddyä. Kavereita on tarpeeks, ja ne ei mun sänkyyn tuu iltasella viemään tätä läheisyydenkaipuuta ja ikävää pois... 8) En vaan tiedä ketä kaipaan ja ootko ees olemassa... GN<3

12

204

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kiltti mies paljon tilaa audissa

• Anonyymi00002

Sinun reissus tapahtuu virtuaalisesti palstalla Ap.

• Anonyymi00003

Ei kiinosta! Lähetä toivomus/ vaatimuslistas joulupukille.

• Anonyymi00004

Olen itse 39v ja tuon "vaatimuslistan" kaltainen mies. Eikö nuo nyt ole melko normaali ominaisuuksia?

• Anonyymi00005

Ei palstan miehille voi noin pitkää romaania kirjoittaa. Ne tykkää enemmän sarjakuvatyylistä, / Sivusta

• Anonyymi00006

Ei minunkaan mielestä tuossa pyydetty kuuta taivaalta.

• Anonyymi00007

Vetääköhän sun habitus puoleensa luusereita, sellaisia heikkoja miehiä jotka haluaa fleksailla sun osaamisella ja itsenäisyydellä? Sun kannattanee katsella ympärille jos siinä ihan lähellä on joku joka ei tee numeroa itsestään sulle. Tai kellekään. Tietty pitää vähän tsekata ensin ettei ole piintyneitä huonoja käytösmalleja tai kovin synkkää seuraa ympärillä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei tämä suoranaisesti mikään vaatimuslista ollut. Enemmänkin toteamusta yön pikku tunteina kirjoitettuna ja vuodatus siitä, että kaipaan rauhaa, pysyvyyttä, läheisyyttä ja ongelmatonta arkea jonkun kanssa... Jos rahapelit, tietokonepelit kiinnostaa tai päihteet, niin tietenkin hyvän maun rajoissa, ei ongelma käytöksenä joka vie henkilöltä kaiken muun elämässä.
      Pk-seudulla olen. Mitenhän saisin yhteyden suhun mies ? Anonyymeja täällä, kun ollaan....

Terkuin: SexuallyOverActive xD (Ap)

• Anonyymi00010
        UUSI

Keneen mieheen haluat yhteyden?

• Anonyymi00009
      UUSI

Näytäks yhä 17 vuotiaalta? Olen sillon kiinnnosunut

• Anonyymi00011
      UUSI

Hei tää tiivisti aika hyvin kyllä sen, mitä varmaan kukaan nainen ei halua, mutta 99% miehistä tarjoaa... Hirveä työ löytää sellainen, joka ei täyttäisi näistä mainituista useampaakin 🤔

• Anonyymi00012
        UUSI

Nainen on miehen tyydyke. Nainen on luonnon muovaama miehen halun tyydyttäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1446
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      769
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      718
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      47
      713
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe