Kaikkine vikoneis. Oot niin ihana vaan, haluun halata sua. Se tekee susta vaan entistä ihanemman että et oo täydellinen☺️❤️
Ja hei, ihan aidosti ansaitse rakkautta ja hyviä asioita. Osaan lukea jokaisen ihmisen psyykettä.. eli nään sen mitä aidosti oot...
Ja voih... oon niin pihkas suhun😵💫😵💫 oot vaa niin.. paljon kaikkea ja jotenkin silti niin omanlainen..
Oot niin ihastuttava vaan
8
242
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Voitko laittaa jotain lisätunnisteita
Naisesta? - Anonyymi00002
Koirasta?
- Anonyymi00003
Mä niin tahtoisin, että hän ajattelisi minusta noin omana itsenä. Kaipaisin sitä, että hän näkisi minut.
Halaan usein häntä mielessä, silloin hän tuntuu lämpimältä. Tunnen hänen tuoksunsa ja huulet lähellä omiani. Haaveilen hänestä ja siitä, miten me ei yhtään riidellä. Me vaan aistitaan toistemme lämpöä ja se puhuu meille, kuinka meidän pitäisi löytää toisemme oikeasti.- Anonyymi00008
…Ja sitten joku tuli ja poksautti vaaleanpunaisen pallorykelmän, jossa nainen leijui kohti avaruutta onnellinen hymy huulilla…
🎈📌
’Poks’
🤓
- Anonyymi00004
Mäki tykkään susta ko hullu puurosta ❤️
- Anonyymi00005
Minäkin rakastan häntä kaikkien vikojen takia, joita on monia, enkä niistä huolimatta. 🤥😅
- Anonyymi00006
miten te ootte noin rakastuineita sähän oot vähän sen miehen liisa
- Anonyymi00007
miks piditte niin kauan sitä salassa 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561