Poikamiehen (pankkopojan) kokkikoulu. Osa 1.
Kuori HK:n sininen lenkki.
Vedä lenkin puolikkaisiin koko matkalle syvät viillot.
Laita lenkki vuokassa 225 asteiseen uuniin kunnes viillot ovat avautuneet reilusti.
Täytä avautuneet viillot normaalisuolaisella meijerivoilla (n. 200 g).
Laita päälle reilusti rasvaista juustoa viipaleina tai raasteena.
Laita vuoka uuniin vielä 10 minuutiksi ja nauti sinapin ja pircan kanssa.
Jääpi äitin velli toiseksi!
Bon Appetit!
Poikamiehen kokkikoulu
17
117
Vastaukset 17
- Anonyymi00003
Minä täytän HK plöön uunissa avautuneet viillot nakeilla niin vot vot sanoa venäläinen.
- Anonyymi00004
Minä täytän ahnuksen hkoon sinisellä... 😋
- Anonyymi00005
Mä jätän makkaran kokonaan pois ja kiskon vain pirccaa!
- Anonyymi00007
Ammattimiehen puhetta! ☝️
- Anonyymi00006
Minä syön kaloja nuapurin katiskasta ja juon kiljuu piälle.
- Anonyymi00008
Itse pysyn uskollisesti sipuliteemakkarassa.
- Anonyymi00016
Niin puliukon pitääkin.😁
- Anonyymi00010
Ohjeistetaan viillot lenkkimakkaraan. Jäi ainakin minulle epäselväksi miten tiheästi, leikkaus suunta ja viiltojen syvyys. Olisiko mahdollista saada joku ns sabluuna jonka mukaan voisin tehdä kyseiset viillot.
Tarkuutta pleas 🤠- Anonyymi00011
Millainen veitsi soveltuu viiltämiseen ja olisiko hyvä harjoitella ensin johonkin. Mikä olisi hyvä harjoittumateriaali?
- Anonyymi00012
En lähtisi muovikuorta poistamaan, siitä köyhä saa hyviä ravinteita ja täytettä vatsaan!
- Anonyymi00014
Mutta se kuori on aivan liian iso! 😮
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sen voi vetää tyvestä nippusiteellä kiinni! Ei se koko sitten haittaa. Ja muistathan, sen voi käyttää useaan kertaan! kestää jopa 50 käyttökertaa!
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sen voi vetää tyvestä nippusiteellä kiinni! Ei se koko sitten haittaa. Ja muistathan, sen voi käyttää useaan kertaan! kestää jopa 50 käyttökertaa!
Sipuliteemakkarassa on vielä kestävämpi ja tilavampi kuori! Kestää isältä pojalle kovaa käyttöä!
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mulle liian tiukka. ...vai minkä kuoresta kyse, minä kokeilin prinssinakin.kuorta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sipuliteemakkarassa on vielä kestävämpi ja tilavampi kuori! Kestää isältä pojalle kovaa käyttöä!
Liian pieni 🥶
- Anonyymi00020
Kmirukkasen peukalo on kestävä.
- Anonyymi00023
Pulit pärjää loppuelämän kumirukkasen peukalolla, koska kun niillä on lerppa, niin sitä ei tarvitse!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501