Sofia Belórf on Sofia & Co Oy -viestintätoimiston perustaja ja yrittäjä. Lisäksi hänet tunnetaan myös fitness-urheilijana, mallina, somevaikuttajana sekä televisioesiintyjänä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Toivotaan ettei hänelle tule työuupumusta.
- Anonyymi00002
Minäkin olen mainostoimistoni perustaja ja yrittäjä. Se ei ole rekisterissä ja en tee mitään. Lisäksi olen mainostoimistoni toimitusJohtaja (Johtaja isolla)
- Anonyymi00003
Sofia on todellakin ahkera yrittäjä. Yrittää iskeä varattuja perheellisiä miehiä ja saada heidät maksamaan Sofian ulosottovelat pois. Useaan kertaan on siinä onnistunutkin.
- Anonyymi00004
Onhan hän myös kirjailija ja kansainvälinen tanssija.
- Anonyymi00006
Laulaja on kans. Vippaa mulle satanen 🤔.
- Anonyymi00005
Onnea vain! Uravalinta on varmasti oikea - enää läsnäoleva mies puuttuu yhtälöstä, mutta eiköhän sekin jostain puun takaa vielä tupsahda eteen?
- Anonyymi00007
Harmi vaan, kun nää Birkin laukut ovat kaikki arvottomia ja samoin timantit. Olisi ollut aitoja, olisi ollut helppoa lähteä pettäjä äijän luonta pois asumasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Harmi vaan, kun nää Birkin laukut ovat kaikki arvottomia ja samoin timantit. Olisi ollut aitoja, olisi ollut helppoa lähteä pettäjä äijän luonta pois asumasta.
Siksi on tärkeää, että naisella on omat ansiotulonsa ja säästöjä. On helppoa lähteä pois suhteesta ja jättää äijä etsii uutta uhria itselleen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siksi on tärkeää, että naisella on omat ansiotulonsa ja säästöjä. On helppoa lähteä pois suhteesta ja jättää äijä etsii uutta uhria itselleen.
Tuntuu pahalta Sofian puolesta, kun aina jostain syystä sotkee itsensä pettäjä miehiin, tai ovat rikolisia. Kyllä ansaitsee Sofiakin uskollisen miehen itselleen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuntuu pahalta Sofian puolesta, kun aina jostain syystä sotkee itsensä pettäjä miehiin, tai ovat rikolisia. Kyllä ansaitsee Sofiakin uskollisen miehen itselleen.
Ei pettäjä ja aviorikkoja ansaitse mitään. Toivottavasti potkaisee tyhjää mahdollisimman pian.
- Anonyymi00010
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561