Ilarilla mahdollisuus voittoon, mutta helpolla se ei tule. Katsoin juuri Mario Alberto Losanon ja Liamin ottelun ja näin Marion ottelutyylissä paljon samaa mitä Ilari on esittänyt omissa otteluissaan. Missään tapauksessa ei kannata mennä puolustuskannalle, vaan ottaa aloitteet ja yrittää saada keskikehä haltuun.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Samaa mieltä
Nuoruus ja ulottuvuus etuna Ilarilla
Aloitteet ja liike, sillä erä voittoihin
Jos vaan konttaa niin ei hyvä heilu- Anonyymi00002UUSI
Kontraa
- Anonyymi00003UUSI
Aika hyvä neuvo itse asiassa. Ei kannata mennä puolustuskannalle vaan ottaa aloitteet ja yrittää saada keskikehä haltuun.
Uskon että näillä avuin menee ihan hyvin. - Anonyymi00004UUSI
Kannattaa myös torjua vastustajan iskut ja lyödä omia jotka menee läpi
- Anonyymi00006UUSI
Liam suojaa hyvin, mutta oma aktiivisuus on ollut viime otteluissa kateissa. Ikä näkyy myös jalkatyöskentelyssä. Ilari voittaa maailmanmestarin nuoruudellaan, mutta helpolla voitto ei tule. Taktiikka kuntoon, tempoa ja rytmiikkaa kehään, sillä saadaan vanhamies altavastaajaksi.
- Anonyymi00008UUSI
Iskuja kannattaa myös väistää
Ja silmiä ei kannata laittaa kiinni - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Iskuja kannattaa myös väistää
Ja silmiä ei kannata laittaa kiinniOnko ottelusta tulossa vedonlyöntiä ?
- Anonyymi00005UUSI
Ilari on ihan kujalla
- Anonyymi00007UUSI
Kannattaa lyödä omat sisään ja blokata vastustajan skodet
- Anonyymi00009UUSI
Kantsii skodettaa ja rukata
- Anonyymi00010UUSI
Laita riippukeinu kiinni keväällä
Pidä jemmarahaa pankkitilillä - Anonyymi00011UUSI
Uskon ja luotan siihen, että tässä tulee Enbom-Lodi tyylinen oppitunti taas siitä, millä tasolla härmlandian boxning onkaan
- Anonyymi00013UUSI
Voi olla
Smith on gatekeeper. Voitolla parrasvaloihin. Go Ilari
- Anonyymi00014UUSI
Ihmettelen ite vaan sitä, että mistä rahat? Kun katsoo Elite Boxingin yleisömääriä ja aiempia budjetteja vastustajien suhteen. Pyörittävät tuota aikalailla nollatuloksella.
Ja sitten sitä, että miksi Smith tulee Kirkkonummelle kohtaamaan nobodyn? Toki testiotteluna siinä on järkeä, jos aikoo vielä johonkin yrittää.
Itse veikkaan, että nyt on saatu poikkeuksellinen rahoittaja taakse, ja Smith tulee ihan rahan perässä, vaikkei enää yritä tosissaan. Eli Kujalalle yllättävän helppo voitto Smithistä, joka todellisuudessa on jo lopettanut uransa.- Anonyymi00015UUSI
Millään kymppitonnillahan Smith ei Suomeen liiku, kun katsellaan mitä matseja on aivan viime vuosina vielä ottanut.
Joten varmaan tulee rahan perässä, eikä ole ihan tosissaan. Tosin miten Elite Boxing kehitti nuo rahat. Jännä kuvio. - Anonyymi00017UUSI
Kujala vie ja ottaa palkkiona noin 5000€.
- Anonyymi00016UUSI
Voin olla väärässäkin mutta mä en usko että Smith alkaa tahallaan häviämään ja britit on lähtökohtaisesti ihan eri tasolla kun kotimaiset. Niin uskoisin että Smith kävelee yli ilman isompia ongelmia.
- Anonyymi00018UUSI
31 vuotiaana otteli R.Garcian kanssa täydet 10 erää. Ei ollut kehumista Liamin otteissa, sillä vastustajan ikä oli 39v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001943
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391313Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1271068Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29963S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant33870Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41848KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16788- 73786
Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul36764Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁71740