joutuuko sitä nyt ihan tavan takia laittamaan vähän tsumppiduuraa tulemaha... on kyllä niin synkkä sunnuntaikin, että jonkun piristyruiskunhan tässä tarvis.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
VOI ETTÄ
- Anonyymi00002UUSI
...juo vettä. olitko se si sinä joka munua yöllä suukotti? tuskin...
yks poraa ja itkee kun on yksinäistä vaikka olen hänen elämässään, äiti aina havahtui että ai sä oot kotona,täällä valitettiin, että pilkkaan kaivattuani ajattelen, että se johtuu siitä, että kirjoitan kuin hän. taida siis olla aika hajuton, mauton ja persoonaton tapaus!
tulee vähän mieleen se elokuva, missä mies ajaa viikset ja kun perhe ei sano mitään tyyppi ajatuu syvään kriisiin ja alkaa epäilemään omaa olemassaoloaan. ehkä kasvatan viikset, ehkä minutkin sitten huomataan tjtn :/ - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
...juo vettä. olitko se si sinä joka munua yöllä suukotti? tuskin...
yks poraa ja itkee kun on yksinäistä vaikka olen hänen elämässään, äiti aina havahtui että ai sä oot kotona,täällä valitettiin, että pilkkaan kaivattuani ajattelen, että se johtuu siitä, että kirjoitan kuin hän. taida siis olla aika hajuton, mauton ja persoonaton tapaus!
tulee vähän mieleen se elokuva, missä mies ajaa viikset ja kun perhe ei sano mitään tyyppi ajatuu syvään kriisiin ja alkaa epäilemään omaa olemassaoloaan. ehkä kasvatan viikset, ehkä minutkin sitten huomataan tjtn :/mulle on muuten käynyt muuten pati kertaa myös niin, että olen kylässä ja kaveri alkaa vain tekemään asioitaan, kuin mua ei olisikaan paikalla.... juu, ammatinvalintatestissä sain tulokseksi aikoinaan valokuuvajan ammatin. ehkä mulla on aivan valtava lupaus sillä alalla.
- Anonyymi00004UUSI
nimenomaan tämä viikko, oon ollu aivan sairaalloisen utelias kuulemaan, mitenkä se on kaivattuni sinulla mennyt; olisiko siellä ollut jokin pätkä sieltä tai täältä, josta olisi saanut vähän tietää jotain ja sainkin käsiini tietoja tältä nimenomaiselta ajanjaksolta ja olen ollut niihin kovin tyytyväinen! kuulun niihin harvoihin ja valittuihin, jotka vielä käyttävät teksti-tv:tä, niin ihan sieltä sain ekka vähän vihiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42905- 78865
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi18828Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R52766Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208681- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39505- 47485
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439