Joko kelpuutat marjakaveriksi?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Täällä mustikkakausi alkaa olla ohi jo.
- Anonyymi00003
Täällä niistä alkaa vasta mehua lähteä. Irtoaakin hyvin eikä jää piikkejä niin paljon.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Täällä niistä alkaa vasta mehua lähteä. Irtoaakin hyvin eikä jää piikkejä niin paljon.
Meilläpäin mustikoissa ei ole piikkejä ollenkaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meilläpäin mustikoissa ei ole piikkejä ollenkaan.
Eikö kannassakaan, ei ne ole sitten mustikoita.
- Anonyymi00002
Onko järvenpään metsät sinulle tuttuja
- Anonyymi00005
Ei, hyvin paljon pohjoisempana olen.
- Anonyymi00004
voishan sitä joskus mennä ehkä enselämäs
- Anonyymi00006
Meinaisitko sitten ihan myyntiin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meinaisitko sitten ihan myyntiin?
nii
- Anonyymi00007
Tottahan toki! Joko mennään? Laitan saappaat jo jalkaan ja odottelen tuossa pihalla. Ota oma ämpäri ja pienet eväsleivät 🥪 Ihan varalta, jos vaikka eksytään..
- Anonyymi00008
En ole koskaan metsään eksynyt, kaupungissa kylläkin. Katson kulkiessa aina välillä selkäni taakse kuin intiaani. Sieltä maisema näyttää ihan erilaiselta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole koskaan metsään eksynyt, kaupungissa kylläkin. Katson kulkiessa aina välillä selkäni taakse kuin intiaani. Sieltä maisema näyttää ihan erilaiselta.
Jatkaisin vielä. Saattaisin kyllä ihan tahallani öksyä että saisin olla pitempään kanssasi kahden.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jatkaisin vielä. Saattaisin kyllä ihan tahallani öksyä että saisin olla pitempään kanssasi kahden.
Ihan vapaasti saat varastaa kommentoinnin ja marjakaverin. Mulla jo mustikkakiintiö täynnä pakastimessa 🫐ja siirryin sienestykseen🍄🟫🍄🟫🍄🍄🟫
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan vapaasti saat varastaa kommentoinnin ja marjakaverin. Mulla jo mustikkakiintiö täynnä pakastimessa 🫐ja siirryin sienestykseen🍄🟫🍄🟫🍄🍄🟫
Ole varovainen.. sulla näyttäis olevan yks kärpässieni poimittuna siellä. 👆
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä se teet aina vanhanaikaisen, ei se mitään. Löytyy niitä marjakavereita kun tietää parhaat paikat. Poimin mustikoita vain vaaramaisemista missä karu maaperä ja mäntymetsää. Siellä mustikat vaaleansinisiä ja tuoksuukin makealle. Jos kuusia kasvaa ja muutenkin rehevää on mustikat tummia ja maistuu pahalle. On minua jo kuukausi sitten pyydetty soittamaan kunhan mustikkametsään menen, eli seurasta ei puutetta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinä se teet aina vanhanaikaisen, ei se mitään. Löytyy niitä marjakavereita kun tietää parhaat paikat. Poimin mustikoita vain vaaramaisemista missä karu maaperä ja mäntymetsää. Siellä mustikat vaaleansinisiä ja tuoksuukin makealle. Jos kuusia kasvaa ja muutenkin rehevää on mustikat tummia ja maistuu pahalle. On minua jo kuukausi sitten pyydetty soittamaan kunhan mustikkametsään menen, eli seurasta ei puutetta.
Aivan! Ei herrojen kanssa marjaan, esiäidit jo opetti☝️Kiva jos marjastusseurasta ei ole sinulla pula.
- Anonyymi00014
🫐🤏😋
- Anonyymi00016
En edelleenkään lämpenä marjastamisesta.
- Anonyymi00019
Sä voit poimia, oon enemmän kiinnostunut luonnosta ja elukoiden kuvaamisesta.
- Anonyymi00020
Olet niin kiireinen, että taitaa ne roskineen marjasi olla. Sankosta löytyy varmaankin jäniksenpojasta lähtien.
- Anonyymi00021
Jos mentäis mustikkaan niin kyllä tällä kertaa huomioitas kaikki puolukkajutskatkin ...
- Anonyymi00022
En jaksa, sieniä keräilly, puolukoita kun nyt kypsiä syöny lenkillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466