Yksinäinen ratsastaja

Anonyymi-ap

Nyt olen vain kuin yksinäinen ratsastaja preerialla.
Tuleeko ihmisen kuolla tyhjyyteen? Hiljaisuuteen?
Odottaen elämää.
Saamatta vastakaikua kaipaukselleen.

43

479

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

jep vaihdevuodet koittivat ja masennus

• Anonyymi00004

Ikävää jos jo 3 kymppisenä

• Anonyymi00006

Geenit? gff

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Geenit? gff

ei oikeen herätä kukaan mitään

• Anonyymi00009

nii

• Anonyymi00025

ehdottelija voi tehdä itselleen sen mitä toisille

• Anonyymi00046

Edellinen lesbolta .

• Anonyymi00002

Kangastuksia, niitä vain. Helle polttaa ja sumentaa ajatukset. Odottaako vielä joku jossain.

• Anonyymi00022

Joku ainakin jossain odottaa jotakuta.

-sivusta

• Anonyymi00003

”On the first part of the journey
      I was lookin' at all the life…”

• Anonyymi00010

Miksi edes olen olemassa.
      Jumala, ota minut pois?
      En enää jaksa.

• Anonyymi00011

Aina voi lähteä jos haluaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aina voi lähteä jos haluaa

Ai maailmasta? Itsensä tappaminen ei ole minun juttuni.

Vai mistä?

• Anonyymi00013

Aina Inkeri Ankeinen?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aina Inkeri Ankeinen?

Vanhat vitsit. Et tiedä mitään. Ei vara täällä huudella.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vanhat vitsit. Et tiedä mitään. Ei vara täällä huudella.

Mikä sinulla on hätänä?

• Anonyymi00020

Voimia sinulle 🙏

• Anonyymi00015

Piditkö koskaan edes minusta?

Minä pidin sinusta. Siitä "pojasta", joka oli väärinymmärretty. Joka nähtiin outona. Joka uskoi Jumalaan, ihmeisiin. Pidin hänestä.

En ole silti pitänyt kaikesta minkä olen kokenut sinun tehneen minulle. Jokin siinä haavoitti minua niin syvästi, etten taida toipua koskaan.

Kun luen täältä joitakin viestejä, en taida olla tunteeni kanssa niin erilainen. Om monta jätettyä kaipaamaan.

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00032

Oletko nainen AP? Luulin mieheksi.

• Anonyymi00016

Minä tiedän ettet rakasta minua, eikä sinun tarvitse..en odota sellaista, mikä ei ole totta. Olisin toivonut, että olisit oikeasti kuunnellut, ymmärtänyt, nähnyt minut. Välittänyt minusta aidosti.

Ehkä sitä ei voi enää korjata...mennyttä.

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00017

Kunpa se olisi ollut aitoa, turvallista ja oikeaa rakkautta. Kunpa se olisi ollut totta sellaisena ja näkyvää, ei vain samaa hiljaisuutta.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00027

Hiljaisuus saa voimaan huonosti ja silloin tuntee olevansa näkymätön ja koska olin sitä jo ollut kauan parisuhteessani, en jaksanut enää ymmärtää sitä miksi olin taas näkymätön ihmiselle, joka liikkui samoilla seuduilla!

• Anonyymi00019

Olen itse niin eksyksisssä. Ajautunut pois kaiken hyvän ääreltä. En enää tunne itseäni. Ontot sanani, luen ne täältä, mutta ihmettelen, mitä minulle on tapahtunut. Tuo ei ole minun ajatukseni, en sanoisi noin.

Vieraantunut itselleenkin

• Anonyymi00021

Enhän minä olekaan sinä, eikä minun sanani ole sinun sanojasi.

Aloittaja

• Anonyymi00023

Minun on ollut vaikea ymmärtää, että juuri sinä kaikista ihmisistä, käänsit selkäsi ja kävelit pois.
      Vaikenit, jäit hilhaisuuteen.

Ja kuinka toivon vain totuuden vapauttavan minut surusta ja ikävöinnistä. Vaikka se satuttaisi, olisi sekin totuus.

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00024

En halua sellaista elämää, jossa olen jäänyt odottamaan toista ja sitä odottaa ikuisesti. En tiedä miksi olen niin itselleni tehnyt. En edes tiedä mitä siinä odotan. En toisaalta odota mitään sinulta. Käyttäydyt kuin olisit kaikki muutkin, enkä välitä kaikista muista. En välitä olla vain ihmisten seurassa.
      Minulle riittää, että huomioisit minua edes joskus. Saat rakastaa ketä tahdot. Jos merkitsisin sinulle edes vähän, huomioisit minua. Ja niin ei ole ja en halua enää odottaa...koska odottaisin ikuisesti.

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00026

On turhaa odottaa, ajan tuhlausta sinulle.
        Sillä en kuulu elämääsi etkä sinä minun!
        En voi huomioida sinua, koska jos näin tekisin.
        Elämäni syöksyisi kaaokseen, sinä veisit pohjan jalkojeni alta.
        En luota sinuun, olet vieras ja olet outo vaatimusten kanssa.
        Jo jonkin aikaa minulle on ollut selvää, mitä peliä pelaat muilla ihmisillä.
        Tavoittelet hyötyä, haluaisit turvaa ja vakautta minulta naiselta.
        Unohdit kuitenkin jotain hyvin tärkeää:
        En voi antaa sinulle mitään noista, en voi jakaa mitään ja en varsinkaan elämääni kanssasi. Sillä tahtoni on määrätä itse omasta elämästäni ja siitä kaikesta mikä kuuluu siihen. Saan rakastaa, viettää aikaa kenen kanssa tahdon täällä maallisessa elämässä.
        Et ole kuka määrää minun elämästä. Voit aina oppia elämästä uutta ja kuunnella muita ihmisiä ongelmissasi kuten useimmat ihmiset teemme.
        Mutta kukaan ei voi määrätä minua sinulle tai toisinpäin koskaan.
        Olen vieras sinulle ja sinäkin minulle samoin.
        En voisi luvata sinulle mitään en enää ikääntyvänä naisena, ja koska muistissani on sata asiaa, jotka ovat loukanneet minua syvästi.
        Asioista joista en usko pystyväni puhumaan kaltaisellesi ihmiselle suoraan.
        Elämä on kuin ohikiitävä juna ja joskus tämä maallinen elämä loppuu meillä kaikilla.
        Asia johon ihminen tottuu hiljakseen, loppu on näin sitten vähemmän järkyttävä.
        On asioita joita en voi hyväksyä toisessa ihmisessä millään ja miksi hyväksyisin koska jotkut asiat ovat vähemmän tavallisia ja eivät käy järkeen miehen tai naisen elämässä.
        En ole yksin en koe, että jäin yksin. En sittenkään vaikka en ehkä löydä enää toista ihmistä kuka arvostaa minua ja pitää minusta omana itsenäni.
        Oikean ihmisen löytäminen ei ole ollut enää aikoihin päämäärä liekö tätä asiaa olen koskaan edes miettinyt sen kummemmin. Oikea ihminen tulee eteesi, jos maltat lakata etsimästä häntä. Jos alat käyttäytymään kuten muutkin aikuiset ihmiset vertauskuvallisesti. Koska emmehän ole täällä maanpäällisessä elämässä tarkoituksella tehtailemassa pahuutta ja kuoppia muille ihmisille saadaksemme itse elämäämme jotain sitä mikä meistä tuntuu tärkeältä saavuttaa. Emme voi myöskään painostaa, pakottaa ketään täällä rakastamaan itseämme. Sillä rakkaus ei koskaan synny tyhjästä jota ei ollut koskaan sinulla ja sinun elämässäsi.
        Se ei synny myöskään kiusaamalla, manipuloimalla ja hankaloittamalla muiden ihmisten elämää. Jos jotain oli joskus minulle se oli hyvin vähäistä.
        Niin vähäistä, että olen luopunut jo pelkän ajatuksen tasolla minkään hyvän toteutumisesta. En ole yksin en kärsi yksinäisyydestä/ en ole koskaan kärsinyt siitä.
        Elämälläni on tarkoitus, suunta ja velvollisuus.
        Auttaa niitä ihmisä ketkä ovat sydämessäni voimieni mukaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En voi antaa sinulle mitään noista, en voi jakaa mitään ja en varsinkaan elämääni kanssasi. Sillä tahtoni on määrätä itse omasta elämästäni ja siitä kaikesta mikä kuuluu siihen. Saan rakastaa, viettää aikaa kenen kanssa tahdon täällä maallisessa elämässä.
        Et ole kuka määrää minun elämästä. Voit aina oppia elämästä uutta ja kuunnella muita ihmisiä ongelmissasi kuten useimmat ihmiset teemme.
        En voisi luvata sinulle mitään en enää ikääntyvänä naisena, ja koska muistissani on sata asiaa, jotka ovat loukanneet minua syvästi.
        Elämä on kuin ohikiitävä juna ja joskus tämä maallinen elämä loppuu meillä kaikilla.
        On asioita joita en voi hyväksyä toisessa ihmisessä millään ja miksi hyväksyisin koska jotkut asiat ovat vähemmän tavallisia ja eivät käy järkeen miehen tai naisen elämässä.
        En ole yksin en koe, että jäin yksin. En sittenkään vaikka en ehkä löydä enää toista ihmistä kuka arvostaa minua ja pitää minusta omana itsenäni.
        Oikean ihmisen löytäminen ei ole ollut enää aikoihin päämäärä liekö tätä asiaa olen koskaan edes miettinyt sen kummemmin. Oikea ihminen tulee eteesi, jos maltat lakata etsimästä häntä. Jos alat käyttäytymään kuten muutkin aikuiset ihmiset vertauskuvallisesti. Koska emmehän ole täällä maanpäällisessä elämässä tarkoituksella tehtailemassa pahuutta ja kuoppia muille ihmisille saadaksemme itse elämäämme jotain sitä mikä meistä tuntuu tärkeältä saavuttaa. Emme voi myöskään painostaa, pakottaa ketään täällä rakastamaan itseämme. Sillä rakkaus ei koskaan synny tyhjästä jota ei ollut koskaan sinulla ja sinun elämässäsi.
        Se ei synny myöskään kiusaamalla, manipuloimalla ja hankaloittamalla muiden ihmisten elämää. Jos jotain oli joskus minulle se oli hyvin vähäistä.
        Niin vähäistä, että olen luopunut jo pelkän ajatuksen tasolla minkään hyvän toteutumisesta. En ole yksin en kärsi yksinäisyydestä/ en ole koskaan kärsinyt siitä.

Hei sinulle. Olen nainen, en tahdo sinulta mitään :) etkä ole minulle mistään velvollinen mitään. Kirjoitan ajatuksia, mitä on sillä hetkellä. Ei hänkään ole minulle mitään velkaa,kipuilen itseni kanssa, riittämättömyyden ja haluaisin olla hänelle näkyvä. Hyvä, jos et koe olevasi yksin :)

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Voin täysin samaistua tähän kirjoitukseen!

• Anonyymi00030

Arvaa mitä. Kyllä, varmasti etsin ihmistä, joka pystyisi vastaamaan johonkin tarpeeseen. Se mitä sinussa oli, siellä sisimässäsi, se oli sitä mitä tarvitsin ja kaipasin.
      En tiedä miksi kaipaan sinuakin aina. Et osoita välittäväsi edes. Ansaitsisin vastauksia, sinulta, en palstan muilta ihmisiltä.

Sinun pitäisi tehdä itsesi minulle näkyväksi. En ole mikään psykopaattivainoaja. Haluan kunnioittaa rajojasi, mitkä haluat pitää. Tälle on tultava tavalla taikka toisella loppu, tarkoitan tätä kaipaamista. En suunnittele häitä, kihloja, yhteenmuuttoja, en seurustelua, en edes ystävyden jatkumista.

Miksi et kuulisi minua? Ajatteletko, ettei kannara jatkaa jotain, ettei mikään ole muuttumut tai, että sama alkaa taas mikä silloin? Ei elämä ole staattista ja ansaitsen mahdollisuuden. En osaa sanoa mikdi niin käyttäydyin silloin. En halua puolustella itseäni. Eikä sillä enää pitäisi olla merkitystä, nykyhetki mwrkitswe.

Voin jäädä yksinäiseki cowgirliksi, mutta...vetoan sisimpääsi. Kyllä, johonkin suuntaan pitää jatkaa matkaa, eikä jäädä tielle makaamaan. ;)

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00031

Salasana, Jeesus.

Kop, kop, kop.

• Anonyymi00033

Palaan muistoihin jälleen.

Silloin kun ystävyytemme päättyi kokonaan. Kirjoitin sinulle asioita, joita olen katunut ja pyytänyt anteeksikin. Olin sinusta silloin mustasukkainen ja se vaikutti. En sano, ettenkö osaisi sanoa ikävästi nykyäänkin, en ole täydellinen. Sillä mustasukkaisuudella oli kuitenkin iso tekijä sille, että toimin todella tuomittavasti ja ne kertomani asiat, ei ne olleet oikeasti niin.

Hän on paljon enemmän kuin voisin koskaan olla sinulle. Et kuulu minulle, kuulut toiselle. Ei se ole edes valinta, että valitsit hänet. Ei olisi oikein, että loukkaisit häntä olemalla tekemisissä kanssani. Arvostan, että olet sille ihmiselle se näkyvä ja läsnäoleva, tukipilari arjessa, jota sydämesi todella rakastaa...muu ei olisikaan oikein. Uskollisuus on ehdotonta rakkaudessa.

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00034

No nyt on sitten asiat kerrottu ja jatkamme matkaa omilla tahoillamme, kuten thänkin asti, auringon noustessa preerialla uuteen päivään lämpöään :)

Yksi vaan ratsastaja.

• Anonyymi00035

Luoden lämpöään siis...no jotain...

• Anonyymi00036
    • Anonyymi00037

Sama tunne kun ihastuin nuorempaan m

• Anonyymi00038

Laukkaan sun päältä. Koppotikoppotikoppotikoppoti

• Anonyymi00039

En ole hyvä uskova. Vihaan nykyään ihmistä, tunnen paljon vihaa. En vihaa ihmisenä ja lähimmäisenä, mutta vihaa tunnen. Sanotaan, että viha sokaisee, en usko niin olevan.

En vihaa sinua, vaikka niin luulet. Luulet, että olen hyvä ihminen. En ole niin hyvä. Saat olla mitä mieltä hyvänsä tästä asiasta.

Yksinäinen ratsastaja.

• Anonyymi00040

Olet vain trollaaja, pahan mielen kirjoittaja.

• Anonyymi00041

Riippuu ihmisestä miten kukin asian kokee ja onko ollut aikaisemmin pitkässä suhteessa ja sen jälkeen tykkää yksin olemisesta, eikä halua enää uutta suhdetta kenenkään kanssa kuten minä! Pelkkä ystävyys on juuri minun juttuni, eikä minua kiinnosta mikään muu!

• Anonyymi00042

Ei kait parisuhde ole jokon elämän ainoa tavoite.

ap.

• Anonyymi00043

Tarvitsen elämän suunnanmuutosta.
      En tiedä mitä se on, mutta jotain käänteen tekevää. Ei mitään mitä muut ihmiset luulevat sille olevan parasta. Jotain, ettei elämä vain valu ohitse elämättä.

Yksinäinen ratsastaja

• Anonyymi00044

Ehkä se on ok, ettei olla enää tekemisissä. Se on ollut sinun päätöksesi.

Ei toinen ihminen voi kannatella toistansa ja ehkä olin ihmisenä raskas. Harmi, että koit minut eitoivotuksi. Minä en sinua. En vaan enää jaksa kaivatakaan. On typerää kaivata ihmistä, josta ei kuulu vuosiin. Se on väärin jopa itseään kohtaan, että antaa kohdella itseään niin ettei merkitse mitään....vaikka ei olisikaan siihen velvollisuus, välittämiseen ja ymmärtää sen.

Yksinäinen ratsastaja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe