Valokuvatilauksia.

Pattayan rakkaalla on kova kaipuu saada valokuvia joiden sitten väittää olevan toisten kuvia ja imuroituja ynnä muuta.

Rakas voipi itse laittaa vaikkapa Pattayan akvaariokäynniltään fotosen kun Raxipossut ihmettelee fisuja.
Myös esikuvansa Märkäkorva voi myös aijata kuvat kun Korealaisensa on nauttimassa Pattayan monipuolisesta tarjonnasta.

Vastineeksi laitan sitten oman kuvan aiheesta.

43

154

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten on kyrvånsyylån tuoreet fotot chiang maista??

• Anonyymi00002

Vastineesi nähtiin jo 8 vuotta sitten. Se oli nuudelipussi Lidlistä.

• Anonyymi00003

On se niin harmillista että Korealaiset eivät ole päässeet akvaarioon kun minäminä käy vain yksin perheparatiisissa ryyppäämässä ja juoksemassa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On se niin harmillista että Korealaiset eivät ole päässeet akvaarioon kun minäminä käy vain yksin perheparatiisissa ryyppäämässä ja juoksemassa.

Sinullekos tällä pitäisi alkaa pitää päiväkirjaa siitä mitä jonkun lapset tekee ja mitä ne ei tee ja sitten vielä siihen seikkaperäiset vastaukset miksi ja miten, ja olix kliffaa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinullekos tällä pitäisi alkaa pitää päiväkirjaa siitä mitä jonkun lapset tekee ja mitä ne ei tee ja sitten vielä siihen seikkaperäiset vastaukset miksi ja miten, ja olix kliffaa?

Kun ei kyrvånsyylållå omaa elämää ole, elää sitten muiden elämää.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Voit toki alkaa, pidäthän sinä kirjaa muidenkin päiväohjelmista, sekä mitä täällä kirjoittaa tai on kirjoittamatta toistakymmentä vuotta, sekä onhan sulla hengenheimolaisena tuo joka toistaa kuin papukaija tuota syylåoivalluståån.

Laita vaikka fotoo siitä kun oot teollisuusvakooja ja kaikkien alojen diploomi.

• Anonyymi00007

Possolan perheen pikkuposso tilailee kuvia ja sitten kun kuvan joku laittaa niin pikkuposso ihmettelee että miksi joku laittaa kuvia.

• Anonyymi00008

Hieman lisää ihmeteltävää on Pasaselle tiedossa sillä nyt myös ylläpito on ryhtynyt oikeustoimiin. Tuli tänään ilmoitus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hieman lisää ihmeteltävää on Pasaselle tiedossa sillä nyt myös ylläpito on ryhtynyt oikeustoimiin. Tuli tänään ilmoitus.

Kiitos kun kerrot, kutta aivan turhaan soitat suutasi, olen tehnyt 2-3 vuotta sitten rikosilmoituksen palstakirjoittelusta joten tiedän paljon sinua paremmin miten prosessi etenee, ja mihin se pysähtyy.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiitos kun kerrot, kutta aivan turhaan soitat suutasi, olen tehnyt 2-3 vuotta sitten rikosilmoituksen palstakirjoittelusta joten tiedän paljon sinua paremmin miten prosessi etenee, ja mihin se pysähtyy.

Puhutaan aivan eri asioista, Pasanen. Ongelmasi on siinä että ne identiteettivarkaudet on tulleet sinun osoitteestasi. Todistetusti. Ne eivät ole tulleet Chiang Maista.

Minä en ole tehnyt yhtäkään pilakuvaasi, en ole esiintynyt sinuna enkä ole postitellut nimelläsi enkä kuvallasi mitään sisältöä minnekään joka täyttäisi minkään rikoksen tunnusmerkkejä.

Ne kuvat on jonkun muun tekemiä ja ne kuvat on kaiken lisäksi sinun itsesi tänne postittamia. Ei ole minkään valtakunnan rikos todeta että et ole koelentäjä tai että vaimosi ei asu kanssasi, kun sehän on sekin nähtävissä sinun omista kuvistasi jotka olet tänne laittanut.

Onneksi olet niin köyhä, ettet ole raaskinut ottaa VPN:ää ja siksi on olemassa todisteet joita on helppo seurata. Teet ylilyöntisi aina kännissä ja sitten vapiset, tutiset ja selittelet jatkoksi. Tallennettuja uhkauksiasi on parikymmentä, mukana pesismailoilla uhkaamiset.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Puhutaan aivan eri asioista, Pasanen. Ongelmasi on siinä että ne identiteettivarkaudet on tulleet sinun osoitteestasi. Todistetusti. Ne eivät ole tulleet Chiang Maista.

Minä en ole tehnyt yhtäkään pilakuvaasi, en ole esiintynyt sinuna enkä ole postitellut nimelläsi enkä kuvallasi mitään sisältöä minnekään joka täyttäisi minkään rikoksen tunnusmerkkejä.

Ne kuvat on jonkun muun tekemiä ja ne kuvat on kaiken lisäksi sinun itsesi tänne postittamia. Ei ole minkään valtakunnan rikos todeta että et ole koelentäjä tai että vaimosi ei asu kanssasi, kun sehän on sekin nähtävissä sinun omista kuvistasi jotka olet tänne laittanut.

Onneksi olet niin köyhä, ettet ole raaskinut ottaa VPN:ää ja siksi on olemassa todisteet joita on helppo seurata. Teet ylilyöntisi aina kännissä ja sitten vapiset, tutiset ja selittelet jatkoksi. Tallennettuja uhkauksiasi on parikymmentä, mukana pesismailoilla uhkaamiset.

Mielenkiintoisia sun todisteet.

Mun sinisen takana on mun yhteystiedot, sen kai sinä nyt ainakin olet ymmärtänyt oletan.

• Anonyymi00011
        SENSSU kirjoitti:

Mielenkiintoisia sun todisteet.

Mun sinisen takana on mun yhteystiedot, sen kai sinä nyt ainakin olet ymmärtänyt oletan.

Olkoon vaikka punainen mutta uhkausviestit tulee Pähkinärinteestä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joopa joo odottelen sitä kutsua kuulusteluun, minä tarvitsen vain sinun tietosi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olkoon vaikka punainen mutta uhkausviestit tulee Pähkinärinteestä.

Niinkö poliisiko sinua taas valaisi, ihanḱo pähkinärinteestä...

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Joopa joo odottelen sitä kutsua kuulusteluun, minä tarvitsen vain sinun tietosi.

Opastan hieman asiassa rakasta Numba.

Mikäli ylipäätään on olemassa ilmoitus, joissa kirjattuna asianomistaja (Minäminä) ja epäilty (Numba), niin se aiheuttaa toimenpiteitä.
        Puheena olevassa asiassa ensiselvitys on kuka henkilö on nimimerkin Senssu takana, mikäli ilmoituksessa Senssuun viitataan.
        Mikäli Senssu ja Numba ei ole sama henkilö, niin tutkinnan siltä osalta tehdään päätös olla tutkimatta.
        Tämä aiheuttaa ilmoituksen asianomistajalle ja epäillylle, jossa ilmoituksessa Numballe ilmenee asianomistajan nimi ym.
        Mikäli tutkintaa jatketaan kirjaten epäillyksi Senssu, niin se sitten joko etenee tai ei, sen aika näyttää, kuitenkin kaikissa tapauksissa ainakin yksi asia on varma, asianomistajan tiedot tulee tietoon Senssulle, eli minulle.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niinkö poliisiko sinua taas valaisi, ihanḱo pähkinärinteestä...

Olet siis kokenut valaistuksen, hörhö.

• Anonyymi00015
        SENSSU kirjoitti:

Mikäli ylipäätään on olemassa ilmoitus, joissa kirjattuna asianomistaja (Minäminä) ja epäilty (Numba), niin se aiheuttaa toimenpiteitä.
        Puheena olevassa asiassa ensiselvitys on kuka henkilö on nimimerkin Senssu takana, mikäli ilmoituksessa Senssuun viitataan.
        Mikäli Senssu ja Numba ei ole sama henkilö, niin tutkinnan siltä osalta tehdään päätös olla tutkimatta.
        Tämä aiheuttaa ilmoituksen asianomistajalle ja epäillylle, jossa ilmoituksessa Numballe ilmenee asianomistajan nimi ym.
        Mikäli tutkintaa jatketaan kirjaten epäillyksi Senssu, niin se sitten joko etenee tai ei, sen aika näyttää, kuitenkin kaikissa tapauksissa ainakin yksi asia on varma, asianomistajan tiedot tulee tietoon Senssulle, eli minulle.

Aika näyttää mitä tapahtuu, en usko 2010 juttuihin lainkaan, mutta tosiaan tein pari vuotta sitten 2010 rikosilmoituksen ja tarvitsen hänen tietonsa siihen, koska tuota heppua ei saa järkevästi lopettamaan, nimeän sinut todistajaksi, jos tarvitse lisätodisteita, maalittamisesta, uhkailusta, yksityiselämää suojaavan tiedon levittäminen, ja muutamasta muusta, rikoslaista löytyvästä kohdasta.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Aika näyttää mitä tapahtuu, en usko 2010 juttuihin lainkaan, mutta tosiaan tein pari vuotta sitten 2010 rikosilmoituksen ja tarvitsen hänen tietonsa siihen, koska tuota heppua ei saa järkevästi lopettamaan, nimeän sinut todistajaksi, jos tarvitse lisätodisteita, maalittamisesta, uhkailusta, yksityiselämää suojaavan tiedon levittäminen, ja muutamasta muusta, rikoslaista löytyvästä kohdasta.

Tulen mielelläni todistamaan ja tuleehan siinä sitten samalla harjoitettua pitkästä aikaa suomimatkailua.

Tosin ei ole olemassa eikä tule mitään tutkintoja, nuo pärrät on pelkkiä neitimäisiä herkkähipiäisen heikkohermon piipityksiä ja peppusnuolijoiden oireiluja.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Posso huitaisi taas kännit ja rupattelee itsekseen ja aivan omiaan.

"tein pari vuotta sitten 2010 rikosilmoituksen ja tarvitsen hänen tietonsa siihen, koska tuota heppua ei saa järkevästi lopettamaan"

Teit toki rikosilmoituksen, mutta niputit kaikki kirjoittajat yhdeksi, eikä yhdenkään tiedot ole tiedossa, eivätkä kiinnosta viranomaisia, sillä ei ole edes mitää mistä syyttää ketään.

Katsos kun oikeus ei toimi niin, että sinä ilmoitat sinne jonkun random- nimen ja epäilet häntä syylliseksi. Oikeus perustuu todisteisiin ja sellaisia ei ole minua eikä ketään muutakaan vastaan, koska mitään rikosta ei ole tapahtunut.

Asia ei muutu miksikään sillä että sinä ilmoitat olemattomista rikoksista syylliseksi henkilöä joka on asianomistaja rikoksessa, joka todistetusti on häntä kohtaan tapahtunut ja tekijä on 100% tiedossa ja olet myös tunnustanut tekosi.

Pahin rikos johon olet syyllistynyt on uhkailu kostolla, väkivallalla ja kiristys. Olet vaaraksi hengelle ja terveydelle koko perheelleni. Luuletko että annan sellaisen anteeksi koskaan ja annan asian olla?

Olet täysin tyhjän päällä ja altavastaaja, syytetty ja syyllinen, ja kaikki mitä sanot, on tulkittavissa jatketuksi uhkaukseksi.

En ole tuomari, mutta ennakkoon tilanne on sellainen että oikeus vie sinulta sen vähäisenkin mitä sinulla on. Kun sinulta menee luottotiedot, joudut lähtemään siitä asunnosta johonkin liekkimajaan.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

"tein pari vuotta sitten 2010 rikosilmoituksen ja tarvitsen hänen tietonsa siihen, koska tuota heppua ei saa järkevästi lopettamaan"

Teit toki rikosilmoituksen, mutta niputit kaikki kirjoittajat yhdeksi, eikä yhdenkään tiedot ole tiedossa, eivätkä kiinnosta viranomaisia, sillä ei ole edes mitää mistä syyttää ketään.

Katsos kun oikeus ei toimi niin, että sinä ilmoitat sinne jonkun random- nimen ja epäilet häntä syylliseksi. Oikeus perustuu todisteisiin ja sellaisia ei ole minua eikä ketään muutakaan vastaan, koska mitään rikosta ei ole tapahtunut.

Asia ei muutu miksikään sillä että sinä ilmoitat olemattomista rikoksista syylliseksi henkilöä joka on asianomistaja rikoksessa, joka todistetusti on häntä kohtaan tapahtunut ja tekijä on 100% tiedossa ja olet myös tunnustanut tekosi.

Pahin rikos johon olet syyllistynyt on uhkailu kostolla, väkivallalla ja kiristys. Olet vaaraksi hengelle ja terveydelle koko perheelleni. Luuletko että annan sellaisen anteeksi koskaan ja annan asian olla?

Olet täysin tyhjän päällä ja altavastaaja, syytetty ja syyllinen, ja kaikki mitä sanot, on tulkittavissa jatketuksi uhkaukseksi.

En ole tuomari, mutta ennakkoon tilanne on sellainen että oikeus vie sinulta sen vähäisenkin mitä sinulla on. Kun sinulta menee luottotiedot, joudut lähtemään siitä asunnosta johonkin liekkimajaan.

Oletko nyt MinäMinä aivan varma että syyllistät oikean henkilön?

Minä otan kantaa vain puheena olevaan identiteettivarkausasiaan tässä kohtaa.

Mikäli on myös toinen ilmoitus toimestasi alla olevaan viitaten, niin siihen voin ottaa kantaa kun saan siitä enemmän tietoa.

Minä kostan sinulle aikanaan sitten omalla tavallani sulle, hanki sinä niitä virolaisia ym. joita kaverin kavereita joiden palveluita olet ilmoittanut käyttäväsi koska sulla on rahaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kuka on tunnustanut ja mitä ennen kaikkea missä ?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hienoa mutta odotellaan nyt kuitenkin ensin poliisin esitutkintaa, katsotaan sitten mikä johtaa minnekin, siis näytääkö se sinulle minkälaista liikenne valoa, missäkin.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Hienoa mutta odotellaan nyt kuitenkin ensin poliisin esitutkintaa, katsotaan sitten mikä johtaa minnekin, siis näytääkö se sinulle minkälaista liikenne valoa, missäkin.

Tämä on hauskaa Numba.

Kauanko tuo törppö arvelee vievän aikaa tästä päivästä lukien että menestyy ja saa aikaiseksi lainvoimaisen tuomion oireilleen?

• Anonyymi00019
        SENSSU kirjoitti:

Tämä on hauskaa Numba.

Kauanko tuo törppö arvelee vievän aikaa tästä päivästä lukien että menestyy ja saa aikaiseksi lainvoimaisen tuomion oireilleen?

Keskustelua itsensä kanssa.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Keskustelua itsensä kanssa.

Voipi olla toista mieltä tutkijat.

• Anonyymi00022
        SENSSU kirjoitti:

Oletko nyt MinäMinä aivan varma että syyllistät oikean henkilön?

Minä otan kantaa vain puheena olevaan identiteettivarkausasiaan tässä kohtaa.

Mikäli on myös toinen ilmoitus toimestasi alla olevaan viitaten, niin siihen voin ottaa kantaa kun saan siitä enemmän tietoa.

Minä kostan sinulle aikanaan sitten omalla tavallani sulle, hanki sinä niitä virolaisia ym. joita kaverin kavereita joiden palveluita olet ilmoittanut käyttäväsi koska sulla on rahaa.

"Minä kostan sinulle aikanaan sitten omalla tavallani sulle"

Minkä sinä kostat ja kenelle?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

"Minä kostan sinulle aikanaan sitten omalla tavallani sulle"

Minkä sinä kostat ja kenelle?

Esimerkiksi hönöttelyt hönöttelijälle ja mausteena hieman perseennuolija syylittåjån oireiluista.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin, olet kertonut täällä, että tarvitset nuo yhteystiedot harjoittaaksesi rikollista toimintaa. Oletko oikeasti hullu?

• Anonyymi00029
        SENSSU kirjoitti:

"Mikäli Senssu ja Numba ei ole sama henkilö, niin tutkinnan siltä osalta tehdään päätös olla tutkimatta."

No mutta eikös se tutkinta ole jo aloitettu?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos minä olisin sinä pyytäisin Senssua postaamaan kuvan kuksastaan Chiang Maissa. Tämä todistaisi sen että ette ole yksi ja sama henkilö. Nythän nämä Senssusi jutut menevät sinun piikkiisi ja jotkut saattavat suuttua niistä oikeasti.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jos minä olisin sinä pyytäisin Senssua postaamaan kuvan kuksastaan Chiang Maissa. Tämä todistaisi sen että ette ole yksi ja sama henkilö. Nythän nämä Senssusi jutut menevät sinun piikkiisi ja jotkut saattavat suuttua niistä oikeasti.

Odotellaan nyt kuitenkin sitä kuulustelu kutsua, siitä selviää monta asiaa, mm. Se olemmeko sama henkilö, jokainen vastaa omista teoistaan, sovitaanko niin, jopa puskajussukat.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko Posso unohtanut että johan sinulla on ollut jotain kymmenen vuotta viiden pattayan rakkaasi rikosrekisterit.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koska tuota heppua ei saa järkevästi lopettamaan mitä?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Posso ei vaadi Hönöä postaamaan kuvaa kuksasta Chiang Maissa, mitä tästä voidaan päätellä?

• Anonyymi00038

2010 voi sitten teoillaan päättää haluaako hän sopia asiat mies miehelle periaatteella, vai vienkö asian eteenpäin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Posso ei vaadi Hönöä postaamaan kuvaa kuksasta Chiang Maissa, mitä tästä voidaan päätellä?

Epäilläänköhän Possoa siitä että hän harrastaa "sukka-nukkeilua" (sockpuppeting), ei kai, voi hyvänen aika sentään.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

"Mikäli Senssu ja Numba ei ole sama henkilö, niin tutkinnan siltä osalta tehdään päätös olla tutkimatta."

No mutta eikös se tutkinta ole jo aloitettu?

Mikäli ilmoitus on tehty = 2010 on aiheuttanut toimenpiteen että hänen nimensä ym. tietonsa ilmoitetaan epäillylle.

Tutkinnan aloittamisesta kuin myös ilmoituksen teosta ei ole muuta tietoa kuin paljon sanoja.

• Anonyymi00021

Uneton yö Vantaalla tulossa Yksikkökaksikolla.

• Anonyymi00023

Väärä tai sokea fanaattisuus johtaa usein yksilön arvostelukyvyn menettämiseen.
      Fanaatikko pitää kohdettaan tai aatettaan täydellisenä eikä siedä minkäänlaista kritiikkiä.
      Tosiasiat ja todisteet torjutaan, jos ne kyseenalaistavat fanaattisen ihannoinnin tai uskomuksen.
      Jatkuva puolustuskanta ja vihollisuuksien lietsoja kuluttaa omaa jaksamistaan ja aiheuttaa vahinkoa omalle hyvinvoinnilleen.

• Anonyymi00024

Olisiko panikoinnin sijaan aika vetäistä sellaiset superkännit, että Puppe tulee esiin kolmanneksi hahmoksi suomaan Hönölle ja Possolle lempeää poikarakkautta juttelemalla pippelisistä ja puppelisista pojista keijokuola suupielistä valuen?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olisiko panikoinnin sijaan aika vetäistä sellaiset superkännit, että Puppe tulee esiin kolmanneksi hahmoksi suomaan Hönölle ja Possolle lempeää poikarakkautta juttelemalla pippelisistä ja puppelisista pojista keijokuola suupielistä valuen?

Tuollaiset letkautukset varmaankin aiheuttaa poliisille erityistä kiinnostusta tutkia mistä todellisuudessa on kyse.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tuollaiset letkautukset varmaankin aiheuttaa poliisille erityistä kiinnostusta tutkia mistä todellisuudessa on kyse.

Varmaankin joo virkavallalla ei ole parempaa tekemistä kuin analysoida Hönön mielikuvituselämää. Pasanen on niiiiin tyhmä, ettei hänellä itsellään ole mitään käsitystä kuinka tyhmä hän on. Tyhmän ihmisen tulee olla nöyrä ja kuunnella hiljaa mitä viisaammat puhuvat, mutta ei, tuo supertampio isottelee, viisastelee, rähjää, panettelee, mustamaalaa ja uhkailee kuvitellen olevansa jonkinlainen ylivertainen entiteetti joka on lähetetty maahan kertomaan viisaita.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Varmaankin joo virkavallalla ei ole parempaa tekemistä kuin analysoida Hönön mielikuvituselämää. Pasanen on niiiiin tyhmä, ettei hänellä itsellään ole mitään käsitystä kuinka tyhmä hän on. Tyhmän ihmisen tulee olla nöyrä ja kuunnella hiljaa mitä viisaammat puhuvat, mutta ei, tuo supertampio isottelee, viisastelee, rähjää, panettelee, mustamaalaa ja uhkailee kuvitellen olevansa jonkinlainen ylivertainen entiteetti joka on lähetetty maahan kertomaan viisaita.

Kunhan nyt yliälykyydessäsi pystyt edes päättelemään kuka milloinkin kirjoittelee mitäkin, tällä palstalla ei todellaan paljon tarvita että ymmärtää olevansa ylivertainen, taso ei tosiaankaan häikäise.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1893
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      140
      999
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      18
      919
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      83
      667
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      104
      651
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      638
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      570
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      57
      547
    Aihe