Johanna tukiainen on fiksu !
Yhdessä aiheessa!
Johanna tukiaisen lapsi on väärässä maassa.
Ei Rukiasen lapsen paikka ole Ruotsissa.
Tukiaisen lapsen vanhemmat eivät olleet Ruotsin kansalaisuutta omaavia..
Miten Ruotsin sosiaalihuolto ja oikeus pystyi sen yli menemään?
Suomen Lasten sosiaali viranomaisille se tytön asiat olisivat kuuluneet.
Johanna Tukiaisen lapsen huostaanotto on pelottavaa, koska niin voi käydä kenelle tahansa joka synnyttää Ruotsissa ja käyttää päihteitä väärin..
Johanna Tukiaisen lapsi ei ikinä saa tuntea Suomessa asuvia sukulaisia.
Miltäköhän lapsesta tuntuu tajuta aikuisena, että Ruotsin Sosiaalihuollon takia sukulaiset eivät saaneet olla hänen elämässä ja nyt en tarkoita mummia vain muita sukulaiset.
Johanna tukiainen on fiksu
18
258
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Täytyy olla tyytyväinen, että asia on juuri näin kuin se nyt on. Ei meillä ole varaa elättää ja kasvattaa kaiken maailman juoppojen ja matujen kännissä nussimia kakaroita, varsinkaan jos nuo em. eivät kykene tai halua itse niitä, paitsi tietysti aina silloin, jos niistä voisi hyötyä joko rahaa tai etua ilman että koko kakaraa tarvii ottaa
- Anonyymi00002
"Johanna Tukiaisen lapsi ei ikinä saa tuntea Suomessa asuvia sukulaisia."
Varmasti saa jos haluaa aikuisemmaksi tultuaan heihin tutustua. Mummo,pappa ja enokin asuvat Ruotsissa ja voivat kertoa lapselle Suomen sukulaisista.
Mutta, mutta,miksi kukaan ei ole huolissaan albaani isän sukulaisten tuntemisesta? Ja kuinka lapsen äiti tahallaan teki isäsuhteen lapseensa hyvin vaikeaksi. Isähän piti parempaa huolta lapsestaan kuin äiti koskaan. - Anonyymi00003
Tuksuhan asui Ruotsissa tuolloin. Eka mamman nurkissa Paulin ja Isabell'in ja koirien kanssa ja sen jälkeen kun sattui se Marjan pahoinpitely ja lapsi otettiin huostaan ja annettiin lopulta Marjan vastuulle ehtona että Tuksu ei asu samassa osoitteessa lapsen ja Marjan kanssa ja että Tuksua ja lasta ei saa jättää kahdestaan ilman valvontaa ja että Tuksun pitää olla vesiselvä, Veijo vuokrasi Tuksulle oman kämpän Ruotsista. Sitten Tuksu kaappasi lapsen. Sen jälkeisen tapahtumakuvion aikajana on itsellekin hämärä, koska asioita tapahtui melkoisella vauhdilla. Bordeaux'in hotellimotellin henkilökunta kiinnitti huomiota huonosti hoidettuun pikkulapseen joka oli päästä varpaisiin hyvin likainen, laiha ja huonossa kunnossa ja otti yhteyttä viranomaisiin. Ilellä oli Seiskan saamien raporttien mukaan hoitamaton korona ja häntä oli pidetty nälässä ja hän oli niin huonossa kunnossa ettei häntä voitu heti palauttaa Ruotsiin.
Sekä Tuksu, Marja ja Paul itse anoivat oikeudelta lupaa että Isabell saisi jäädä pysyvästi Marja-mummon luo (huom! Ruotsiin) mutta oikeus katsoi että Marja on kyvytön pitämään Tuksua aisoissa ja Paulkin hyväksyi että lapsi siirtyy sijaisperheeseen.
Jossain välissä Veijo oli vuokrannut Tuksulle toisenkin kämpän Ruotsissa, missä tapahtui se pahoinpitely jossa raportin mukaan "verinen mies" (aka Veijo) joutui tikattavaksi sairaalaan ja asunto haisi oksennukselle ja uunin luukku oli revitty sioiltaan ja seinää rikottu ja lattia oli täynnä roskaa ja rompetta ja koiranp'askoja. Sekasotkun keskeltä otettiin välittömästi huostaan traumatisoitunut pikku-blue koira joka jouduttiin myöhemmin lopettamaan.
Eli Tuksu asui Ruotsissa kolmisen vuotta ja häntä yritettiin alussa viranomaistoimin auttaa ja opettaa lastenhoitoa ja äitinä oloa.- Anonyymi00004
Koko oikeus- häslingin aikana, Tuksu ei kertaakaan vaatinut että lapsi pitäisi siirtää Suomeen, suomalaiseen sijaisperheeseen ja suomalaisten lastensuojeluviranomaisten huomaan. Luulen että tähän olisi suostuttu, jos Tuksu olisi pyytänyt sitä.
- Anonyymi00006
Tukiainen EI ollut Ruotsin kansalainen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tukiainen EI ollut Ruotsin kansalainen
Eikös lapsen isä ollut albaani? Ei hänkään ollut ruotsalainen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koko oikeus- häslingin aikana, Tuksu ei kertaakaan vaatinut että lapsi pitäisi siirtää Suomeen, suomalaiseen sijaisperheeseen ja suomalaisten lastensuojeluviranomaisten huomaan. Luulen että tähän olisi suostuttu, jos Tuksu olisi pyytänyt sitä.
Ei Johanna jaksanut miettiä
- Anonyymi00014
Onko tuo Veijo Tuksun sugardaddy ja mistä noita raportteja voi lukea?
- Anonyymi00005
Mitäs luulet syyksi? Lapsi syntyi Ruotsissa. Asui koko siihenastisen elämänsä Ruotsissa. Ei puhunut suomea. Kaikki lähisukulaiset olivat Ruotsissa, myös Johanna ja lapsen Perparim isä. Miksi lapsi olisi viety Suomeen, jossa lapsi oli käynyt vain kerran?
- Anonyymi00008
Johanna on Suomen fiksuin nainen
- Anonyymi00010
Jopas on taas aloitus. Johanna Tukiainen on fiksu nainen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jopas on taas aloitus. Johanna Tukiainen on fiksu nainen.
No aloituksen tekijä, on ehkä yhtä viksu, kuin tää Tuksu Tukiainen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No aloituksen tekijä, on ehkä yhtä viksu, kuin tää Tuksu Tukiainen.
Totta varmasti kirjoitit 🤭.
- Anonyymi00013
Mitä kieltä se lapsi puhuu ja onko isä lapsen elämässä mukana ollenkaan?
- Anonyymi00015
Menisi sinne Ruottiin elätettäväksi,täällä ei kukaan voi auttaa kaunotarta.
- Anonyymi00016
Mailman kaunein, sivistynein ja älykkäin ihminen, olisi ainesta suuren maan Venäjän presidenntiksi,
- Anonyymi00017
MIA MARI JOHANNA TUKIAISEN PY-HÄ KO-LMINAISUUS: RU-MA, TYH-MÄ JA PA-HA...HAHAH!
- Anonyymi00018
Mutta tuoksahtaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 50932
- 119903
- 145877
- 70677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627- 33594
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.102583- 70579
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4483- 46480
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64469Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460