Puhutaan asiallisesti siitä BMW: kolarista yläristillä.Rangaistus sen mukaan mitä rikkeitä on tehnyt ja auto maksuun sen ajajalle.Mutta ALV.pitää muistaa maksaa aina.
Vastaukset 79
- Anonyymi00001
Juu kyllä viranomaiset antaa sitten tuomion.
- Anonyymi00002
No toivon että arvioitte ilman panettelua.
Siinä ei lie pahaa.. mutta en tykännyt tuosta toisesta ketjusta. - Anonyymi00004
Kaihdinukolla kaihi silmissä kun tolleen puuhun ajoi ja kovalla vauhdilla......:), :)
- Anonyymi00006
Ammattitauti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ammattitauti.
Kolahti kokonaisuudessaan aika pahasti....siis henkisesti
- Anonyymi00008
No se siitä.
Tämä puhe kertoo enemmän teistä kuin tuosta ukosta.- Anonyymi00009
Missä kuski luuraa kun ei ole näkyny .
- Anonyymi00010
Pieksämäen miehillä on ikävä.. Niin kova ikävä toista miestä
- Anonyymi00011
Mullaaa oon niiiiin kauhea ikävä SUA.Taitaa as.om kirjoitella...
- Anonyymi00012
En ole asianomainen vaan sama tyyppi joka on ihmetellyt teidän kiinnostusta keissiä kohtaan. Aikuiset miehet.
- Anonyymi00013
Hamekangasta löytyy varmaan Tohman Tikistä.
- Anonyymi00015
Saatta elämä potkaista teitäkin takaisin päin kun noin käyttäydytte.
Juoruatte kun akat.- Anonyymi00016
Tuo puhetta että talo myynnissä.
- Anonyymi00017
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi00018
Nesteellä kyllä kiinnostaa peräkammarin poikia.Juttu lenti kyllä siihen malliin kun oli tapahtunut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nesteellä kyllä kiinnostaa peräkammarin poikia.Juttu lenti kyllä siihen malliin kun oli tapahtunut.
Kurapaskahousuko ajoi päin puuta? 😅
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ai niin tämä klo 18 kerho metsä ukkoineen.
- Anonyymi00021
Vieläkö Nesteellä ukot kokoontuu
- Anonyymi00022
Bemariompeluseura nyplää pitsejä nyyttikekkereissä🤣
- Anonyymi00023
Köntsikkäät miehet nesteellä kokoontuu🤣.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Köntsikkäät miehet nesteellä kokoontuu🤣.
Juu nesteelllä PERÄKAMMARIN POIJAT ja Santsikahvilassa puidaan myös asiat ääneen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juu nesteelllä PERÄKAMMARIN POIJAT ja Santsikahvilassa puidaan myös asiat ääneen.
Pieksämäellä on varakas eläkeis eliitti. Johtavat ja töitä vallikoineet luottamusmiehet kaupungilla, konepajalla, junien liikenteen ohjauksessa. Rata sähkömiehet ja konemiehet. Veturimiehet ja tallipäivystäjät. Suurin osa ei ole työpaikan terävimpiä kyniä mutta oma ego ja puolue on korkealla ja muiden arvostus on nolla. Yhteistä näille em eliiteille on ruuan osto punalapuila 60% alenuksella. Päivittäinen asiointi kirpputoreilla myös lähikaupungeissa. Joka päivä pitää viimekaupassa. Lapsille ei anneta senttiäkään. Ruoka on pääasiassa euron paahtoleipä pötkö. Puolue velvoittaa jatkuvaan muiden tarkkailuun ja sisäpiiri on vaalittava tiukkaan. Sisäpiirin tieto on valtaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pieksämäellä on varakas eläkeis eliitti. Johtavat ja töitä vallikoineet luottamusmiehet kaupungilla, konepajalla, junien liikenteen ohjauksessa. Rata sähkömiehet ja konemiehet. Veturimiehet ja tallipäivystäjät. Suurin osa ei ole työpaikan terävimpiä kyniä mutta oma ego ja puolue on korkealla ja muiden arvostus on nolla. Yhteistä näille em eliiteille on ruuan osto punalapuila 60% alenuksella. Päivittäinen asiointi kirpputoreilla myös lähikaupungeissa. Joka päivä pitää viimekaupassa. Lapsille ei anneta senttiäkään. Ruoka on pääasiassa euron paahtoleipä pötkö. Puolue velvoittaa jatkuvaan muiden tarkkailuun ja sisäpiiri on vaalittava tiukkaan. Sisäpiirin tieto on valtaa.
Näin se lateuksia on kuultu Pieksämäen isäntäpiireissä iät ja ajat. Koulussa sai kuulla jonnin joutavuuksia, kun isännät ongelmansa käänsivät vähempi osaisten niskaan ymmärtämättä, että paikkakuntia ei ole ilman ihmisiä. Ruusuista ei ole elämä ollut isännillä ja emännillä, kun on pitänyt kannatomiksi käyneitä tiloja pitää kulisseina. Sama meno on kaupungin kiinteistöjen ylläpidossa ollut vuosia. Ei tule sitä päivää, että isännät ja emmännät tunnustavat julkisesti, että nuoruudessa vähempi osainen onkin henkisesti ja taloudellisesti menestynyt hyvin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nesteen pojat eivät vikuile elätettettäviksi pyrkivien naisten perään🤣
.
- Anonyymi00029
Nesteen veljet on kateellisia. Munkit pois ja lenkille. Antakaa nyt tän aiheen olla.
- Anonyymi00030
Nesteen urhot eivät suostu alapäällä ajattelevien neitosten kurmuutettaviksi🤣. Juoskoon itse, että sakset sanoo niks ja naks.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nesteen urhot eivät suostu alapäällä ajattelevien neitosten kurmuutettaviksi🤣. Juoskoon itse, että sakset sanoo niks ja naks.
Juu, pitäkööt vaan kuivahtaneet sokeroidut reikämunkkinsa😁. Niistä on yhtä vähän käyttöä kuin ruttubemarista.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Juu, pitäkööt vaan kuivahtaneet sokeroidut reikämunkkinsa😁. Niistä on yhtä vähän käyttöä kuin ruttubemarista.
Nesteen miehet eivät ole edes etusormella uskataneet sipaista että tietäisi miltä naisen värkki tuoksuu. Hevosmiesten tietotoimiston mukaan härskille sillille.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nesteen miehet eivät ole edes etusormella uskataneet sipaista että tietäisi miltä naisen värkki tuoksuu. Hevosmiesten tietotoimiston mukaan härskille sillille.
Sietä putkesta kaiikki ovat tullee, joihin on pantu. Kyllä värkit on jokaisella syntymä perintönä.tutuilsi tullleet🤣. Värkkin räplääjät eivät kiihota, vaikka tyrkkynä tarjoiltaisiin nesteen miehille. Rihkama tavarat ei ole aidon arvoista.
- Anonyymi00034
Vanhalla väellä pahan suopaisuus kumpuaa traumoista ja lapsuuden kylmästä kastavuksesta. Samasta nousee kateus ja omahyväisyys.
- Anonyymi00035
Nuorella iällä pissa jättää lumihankeen reiän kuin tikalla heittäisi ja vanhemmalla iällä jälki on kuin märällä saunan vastalla olisi huiskittu. Bemariajo oli kuin vastalla huiskintaa päin puuta.
- Anonyymi00036
Ja Ruotsi on parempi kuin Suomi. Vasen eri suunnassa kun oikea. Ja Bemari puheet keteellisten panettelua kun ei ole liitua jolla piirtää. Sitäpaitsi Nissan on parempi auto.
- Anonyymi00037
Tää on bmw kuskin vapaa päivä...
- Anonyymi00038
Niin ei bemari kuskin tarvitse tehdä pyhänä töitä. Hällä on liitua millä piirtää.
- Anonyymi00039
Nyt loppu yheltä mieheltä liidut.byaaaahhh
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nyt loppu yheltä mieheltä liidut.byaaaahhh
Bemarissa ovat alkamassa vaihdevuodet😁.
- Anonyymi00041
Älkää sotkeko aitoa bemu kuskia feikkiin , feikki nimenomaan tämä sähläri joka bemun puuhun pysäytti/ rysäytti. Mersumies oli kuskina tässä keississä.
- Anonyymi00042
Ei se bemari muutu mersuksi, vaikka voissa paistaisi😅.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei se bemari muutu mersuksi, vaikka voissa paistaisi😅.
Näin on, että nylkyttäjäkyytiä bemarilla ajettiin päin puuta😁.
- Anonyymi00045
Sais vaan kovan tuomion , loppuisi se kiihdyttely kaikkien kanssa, edesvastuuton on se henkilö joka ei itsehillintää sen verran irti itsestään. Vaarallista.
- Anonyymi00046
Eikö jo aihe kyllästytä?
- Anonyymi00047
Ennen oli LUK-1 , Onko seuraava Lähti Ukoilta käsistä2 LUK-2 .Voi Että kuinka koskeekaan.....kun auotolla en mä ajaa saa.......En ole vahingon iloinen vaan elämä toivottavasti opettaa;hyvää loppu kesää.
- Anonyymi00048
Bemari ei ollut edukseen kuskille, kun rutussa nojaili päin puutta😅.
- Anonyymi00049
Pmk miehillä on pakkomielle kaihdinmieheen ja bemari mieheen. Voi kun on ihanaa. Kasvaisitte aikuisiksi.
- Anonyymi00050
Esiliilat bemaripoikiaan puolustaa🤣. Se onkin melkoista pakkomieltä, kun paapotaan aikuisia poikia ja poikamiestyttöjä? Oma-aloitteisesti sai bemarin päin puuta ja sekin oli eräänlainen saavutus😁.
- Anonyymi00051
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi00052
On aikuisen miehen hommaa tänne juoruilla anonyymisti.. Luuletko olevasi parempi ihminen kuin nuo mainitut.
- Anonyymi00053
Juuri sen vuoksi bemarikuskia ketuttaa, kun luuli olevansa parempi muita🤣
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Juuri sen vuoksi bemarikuskia ketuttaa, kun luuli olevansa parempi muita🤣
Bemarikaveri mätkähti maahan oksaltansa😁.
- Anonyymi00060
Lääkäri ei ole vielä luulosairaaksi diasoinut minua🤣. Tohtori totesi viimeksi, että hyvät on elämisen edellytyksesi vanhaksi toistaiseksi, kun kysyin häneltä, että onko tullut sellaisia pillereitä, joilla saisi jatkoaikaa 10-15 vuotta. Tohtori aikoi palata jatkoaika asiaan vuoden päästä uudelleen, jos tarvetta ilmenee.
- Anonyymi00055
Mutta et ole itse toista parempi jos alhaisesti täällä juoruilet. Oikeat miehet tietää minne olla itseään sotkematta. Sanoillasi on vastuu. Siksi tää on juoruilevien hameväkien hommaa täällä. Sivusta kun seuraa tätä niin arvotan sinut alemmas kun nuo kaverit joista juoruilet.
- Anonyymi00056
Hameväkipä hyvinkin, oikeastaan Mekkoväki
- Anonyymi00059
Siinähän idiootti juuri arvotat itseäsi🤣.
- Anonyymi00057
Ei sulla oo mitään itse reflektointia. Mutta mietihän, katso sinne peiliin. Omasta epävarmuudesta se kumpuaa jos toisia haluaa polkea alas. Ja voin arvailla kuinka kommentoit tähän et sitähän sekin tekee blaa blaa blaa.
- Anonyymi00058
Bemarikaverilla ruoste kukkii rutuista ja peilit meni säpäleiksi😅. Sirpaleethan tuottaa onnea ja tervetuloa tavallisten kuolevaisten joukkoon. Kunnia meni ja maine kasvoi rysäyksellä puuhun. Puissahan lukee julisteissa, että Jeesus tulee. Se ryssäys puuhun oli herätyksen hetki.
- Anonyymi00061
Selkeästi sulla on mielenterveys ongelma tai jokin muu sairaanloinen suhde tuohon mieheen tai miehiin. Luulen että olet kateellinen rahasta. Minulle alinta sakkia on tuollaiset juoruilijat.
- Anonyymi00065
Keittiössä tauteja määrittää luulosairaat🤣.
- Anonyymi00062
Hyi, aikuiset miehet. Kehtaavat.
- Anonyymi00063
Paras kahden suunnan tietoimisto on torin kukkakauppa.
- Anonyymi00067
Vedätys vituttaa ja se on tarkoituskin ärsyttää ylimielistä bemarin ruttukuljettajaa😁.
- Anonyymi00064
Jaa. Siellä ei mitään sellaista tietoa mikä kiinnostaisi. Minua ei kiinnosta toisten asiat pätkääkään.
- Anonyymi00066
Olet varmaan luonteeltasi veikkierakko? Erakot eivät ole somessa?
- Anonyymi00068
Oma piiri riittää. Teidän piiri on varmasti sellaista +60v sakkia, jolla on aikaa ja ei ole sitä someakaan. Juiruilu on hupia, mutta siinä on paljon kans sellasta vanhan aikaista, opittua verenperintöä. On kylmää kasvatusta jonka takia heikkoa oman arvon tuntua peitetään toisten alaspainamisella.
- Anonyymi00069
Kyllähän tuo kuski osaa olla k...io...ama..n PASKIAINEN toisia kohtaan.Ei minkäänlaista arvostusta kenellekkään suo vaan aina keskipisteenä ja äännessä minä minun tai mulla... nuo sanat kyllä osaa.VIELÄKÖ KAPAKOISSA NÄYTTELEE JA KEHUSKELEE ajokortin KIRJAIMIEN määrillä.Niin kuin muutaman kerran esitelly...ai niin eihän sillä oo koko korttiakaan ja taitaa tulla uusinta korttien ajo oikeuksien määrään.TUOMIO PÄIVÄ ..TUOMIO PÄIVÄ nyt on kuskin vapaa päivä.PÄÄSEE SILLÄ PYÖRÄLLÄKIN santsiin puhumaan pjotaskaa toisista.Kunhan muistaa miten liikenteessä pitää toimia.
- Anonyymi00071
Parempi, että kerrot arvuuttelut ja diaktisoinnit sinua hoitaville tahoille.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Parempi, että kerrot arvuuttelut ja diaktisoinnit sinua hoitaville tahoille.
Hyvin sanottu.. Kirjoittaja ei ymmärrä miten sairaalta tuollainen toisten asioista jankkaaminen vaikuttaa muiden mielestä. Pienet on kehät päässä.
- Anonyymi00070
Mitä sinä pyörit sitten ympyöissä että hän pääsee sinun korvien väliin tuolla tavalla? Edellisellänin viestillä osoitat että tuntuu jossain ja lujaa. Se tekee tästä kirjoittelusta juuri sen sairaan kuvan sinusta ja tilanteesta. Miksi annat tuollaisen kaverin viedä rauhasi ja käytät aikaa hänestä kirjoittamiseen? Miksi annan hänelle tällaisen vallan? Vaikuttaa sinuun. En itse jaksaisi silmissäni vääränlaisia kavereita. Ympäröi itseni ihmisillä joiden seurassa tiedät viihtyväsi.
- Anonyymi00073
Tuomio päivä..seon bmw kuskin vapaa päivä.
- Anonyymi00074
Onpas teinimäistä käytöstä. No, en kyllä itse enää aikaani tällä kuralätäköllä vietä. Jos keskustelun ja käytöksen taso on tuo. Mutta lue pointtini tarkkaan. Kannattaa oikeasti miettiä mihin aikaansa käyttää.
- Anonyymi00075
Niin oli tuolla kuskillakin ,ajeli puihin kuin vasta kortin saanut TEINI POIKA.
- Anonyymi00076
Sieltä se jankkaus taas tuli.
- Anonyymi00077
Tuota tarinaa kirjoittaja voisi mennä purkamaan psyko terapiaan. Siellä saa samaa aiheitta toistaa ja käsitellä eripuolilta vaikka vuosi tolkulla. Niin kauan että aihe on jotenkin päässä valmis.
Ehdottaisin myös että pysy nyt hyvä mies poissa siellä santuki kahviloista ja nesteeltäkin. Alat lenkkeillä ja keksit jonkun hyvän harrastuksen. Luet kirjoja ja venyttelet iltaisin. Ei kannata tuollaisen sisäsyntyisen katkeruuden ja kateuden viedä energiaasi.- Anonyymi00078
Kuka nyt kateellinen olis jos ajelee päin puita paitsi itsekeskeinen itse.Siis kuski.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kuka nyt kateellinen olis jos ajelee päin puita paitsi itsekeskeinen itse.Siis kuski.
Kateellisuus kaukana kun tulee TUOMIO PVÄ.
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Oman pesään paskominen on aina hupaisaa seurattavaa tällaisissa tapauksissa erityisesti, kun kaveri kuuhun kurkotti ja puuhun kapsahti😁.
- Anonyymi00080
Siksi varo sanojasi.
- Anonyymi00082
Totuuden kertominen on just sitä miksi on SUOMI 24.Laillisesti kirjoitellaan ja miksi tuo ajeli keskellä päivää ja koulun läheisyydessä törkeä ylinopeus, ja törkeän liikenteen vaarantaminen, , puhumatta kyydissä oleville aiheuttanut myös törkeän rikoksen vaarantamisen liikenteessä. väh 3 törk syytettä ja mies olevinaan ammatissaan vastuussa asiakkaistaan kun ajeli tai ajelee asiakkaita ymp suomea.Kyllä on törkeetä toimintaa kun vielä tietää henkilön joka aiheutti kolarin ja mikä syy.SILMIN NÄKIJÄT TODISTANEET ETTÄ MEININKIÄ OLLUT PITKIN KAUPUNKIA JO AIKAISEMMINKIN. Kun kokematon lapsi saa lelun niin tuölos on tuo ja oikeus tehkööt päätökset kunhan vaan on tarpeeks rangaistuvat.
- Anonyymi00083UUSI
Nimillä kirjoittaminen tai jotenkin tunnistettavasti ei ole laillista. Näitä viestejä on onneksi poistettu.
Tää keissi ei minuun liity millään tapaa, mutta en ole koskaan kirjoittanut tänne pahaa tai juoruja pahimmasta viha miehestäkään.
Luulen että olet vain kateellinen. Olet istunut samoissa santsi kahvila pöydissä ja nähnyt että jollain on liitua millä piirtää ja joillakin ei. Voihan ne kaverit olla elvistelijöitä. Mutta paras reaktio aina on olla vaan välittämättä. En ois muuten voinut uskoa että vanhat ukot on tuollaisia että etsivät itselleen hyväksyntää miesten porukassa puhumalla näistä pahaa. Voin hyvin kuvitella että näin tapahtuu. Jos kanttia olis niin sanottava pitäisi sanoa kyseisille kavereill suoraan. - Anonyymi00084UUSI
Pieksun liikennekulttuuri paranee kun tämä bimmekuski on mahdollisemman pitkään ilman korttia. Siis tämä Danny VITO - poika.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624