Ainakin minusta tuntuu siltä.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Minulle merkkaa ihmisissä sisin kaikista eniten. Toki ulkonäölläkin on väliä ainakin ensivaikutelman tekemisessä.
M-N- Anonyymi00006
Valehtelijat.
- Anonyymi00019
Sivusta, liikunnallinen nainen on itselleni mieleen, jos joku piirre erikseen pitäisi tuoda julki. Luonteella on suuri vaikutus, hiusten värille ei ole suurta vaikutusta itseeni, jollei nainen sillä halua erottua muista, silloin sotii enempi vastaan kuin on myönteinen kokema.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sivusta, liikunnallinen nainen on itselleni mieleen, jos joku piirre erikseen pitäisi tuoda julki. Luonteella on suuri vaikutus, hiusten värille ei ole suurta vaikutusta itseeni, jollei nainen sillä halua erottua muista, silloin sotii enempi vastaan kuin on myönteinen kokema.
Pitääkö naisella olla liikunnallinen, kiinteä peppu?
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pitääkö naisella olla liikunnallinen, kiinteä peppu?
Ei se ainakaan pahenna asiaa, jos on 🫣
- Anonyymi00002
Olet täysin oikeassa siinä, harvasta tummapiirteisestä viehätyn.
- Anonyymi00003
Vaikka olet itse vaalea? Itellä viehättää vaaleat miehet kun itse olen tumma. Vastakohta viehättää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaikka olet itse vaalea? Itellä viehättää vaaleat miehet kun itse olen tumma. Vastakohta viehättää.
Itsesikö kanssa keskustelet vai mistä tiedät anonyymin kommentoijan hiustenvärin?
- Anonyymi00010
Yhdestä ja loput korvikkeita.
- Anonyymi00004
S oli sen näköinen, että se olis voinut olla kuninkaallinen kuninkaallisten yläpuolella.
- Anonyymi00007
Se että naisella on miehen mielestä tummat silmät ja tummat hiukset tekee naisesta skandinaavisen miehen mielestä automaattisesti ihon väristä riippumatta kuuman ulkomaalaisen naisen olipa nainen sitten mistä paikkaa tahansa kotoisin.
Jokaisen skandinaavisen miehen rakastunut kannattaa laitattaa värilliset pilarit. Kyllä kyrpä nousee,.
.. Eikö niin pitää haissa kessulle ja 1000 euron hajuvedelle. sekä käyttää verkkosukkahousuja.- Anonyymi00008
Unohdit, tehdä kauneushoitolassa koko suolen huuhtelun ja valkaissa alapää näyttämään pikkutytöltä.
Homot on erikseen, ne tykkää nuolla ripuli pskaa reijästäkö reiästä... Jopa oman koiran anaalirauhasista puristelemalla. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Unohdit, tehdä kauneushoitolassa koko suolen huuhtelun ja valkaissa alapää näyttämään pikkutytöltä.
Homot on erikseen, ne tykkää nuolla ripuli pskaa reijästäkö reiästä... Jopa oman koiran anaalirauhasista puristelemalla.Kyllä naisen täyttyy kuulua myös saatananpalvoja Prismaan hienosti näytellen VAIN SATANISTIA.
- Anonyymi00011
Tina Turnerin ja Frida Gahlon.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tina Turnerin ja Frida Gahlon.
Tina Turnerin valitettavasti tämä oikea nainen oli yksiavioinen, lahjakas,kestävä nainen eli päinvastoin kun kristallia, heinää, peukkua käyttävä luuseri lehmä joka synnyttää harkitusti pieniä vauvoja ja antaa ne lapset isälleen(puliäijälle) hoitoon ja lähtee nussimaan puolivaltakuntaa siinä samalla kun saatananpalvoja on tuhoten muitakin viattomia, hyviä naisia että vittu kostuis edes silloin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tina Turnerin valitettavasti tämä oikea nainen oli yksiavioinen, lahjakas,kestävä nainen eli päinvastoin kun kristallia, heinää, peukkua käyttävä luuseri lehmä joka synnyttää harkitusti pieniä vauvoja ja antaa ne lapset isälleen(puliäijälle) hoitoon ja lähtee nussimaan puolivaltakuntaa siinä samalla kun saatananpalvoja on tuhoten muitakin viattomia, hyviä naisia että vittu kostuis edes silloin.
Saatananpalvoja naisethan on sadomasokisteja luonteeltaan he saa nautinnon kiusaamalla, ryöstämällä, vainoa alla hyviä naisia. HE HUIPUTTAA SAATANANPALVOJA MIESTEN KANSAA IHMISIÄ. LUULEMAAN ETTÄ HE OVAT KILTTEJÄ JA YKSIAVIOISIA.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä naisen täyttyy kuulua myös saatananpalvoja Prismaan hienosti näytellen VAIN SATANISTIA.
Näin, Satanismi hyväksytään yhteiskunnassa mut kuka niitä kattoo onko ne rituaali herkkiä vai ei.
Pervoilut kuuluu asiaan kaksinaus moralismi. Pitää olla putipuhdas mut kun vedetään kakkoseen ja vahinko tulee se on saatananpalvoja unelma torttu suklaa keksi tina Turner. - Anonyymi00017
Miten hvtissä voi tietää tuon ketä huora pitää pokkuroida jos se on salainen...
SIINÄHÄN TÄÄ VITSI JUURI ON. KATO PEILIIN PSKAIMURI.
Luulis juoksevan karkuun pskan hajusta eikä kyttäävän stetoskoopi kourassa millon tulee.
- Anonyymi00015
Et koskaan kiinnostanu mua.
- Anonyymi00018
Naisethan on hyviä lukeen ajatuksia.
- Anonyymi00020
Kieltämättä olen jo vähän kyllästynyt, seuraava on vaalea, se on ainoa ehto josta en tingi, muu on neuvoteltavissa.
- Anonyymi00025
Aina sekään tarkoita sitä, seuraava tumma olisi samanlainen kuin ex.
- Anonyymi00023
Varmasti se ihanan komea Mika M tykkää tummanpuhuvista naisista joilla on silmät mustana. Ehkä kannattaisi tyttöjen vähän miettiä kenen kyytiin lähtee mutqu se on vaan niin komee ja Audi on hieno.
- Anonyymi00024
Merkittävä osuus (joku yli 20%) mun seuraajista vaihtoi sukupuolta projektin aikana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551